Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Mina ei saa üldse aru, miks inimestel telefonidel helin on.
    Miks? Sest ma ei kanna telefoni kogu aeg enda ligidal
    Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

See telefonivärina bzzzzzzzzzzzzzt on ka päris hästi ja päris kaugele kosta, tegelikult. Ehk olen suht samas leeris agendiga.
      olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
        See telefonivärina bzzzzzzzzzzzzzt on ka päris hästi ja päris kaugele kosta, tegelikult. Ehk olen suht samas leeris agendiga.
        Ma vaidleks vastu. Väikeses korteris kindlasti. Suuremates mitte. Autos ka mitte.
        Lootus sureb viimasena, ütles usk ja tappis armastuse.

My spell checking is second to nine!

Kommentaar

Algselt postitas zaz Vaata postitust
          Mina ei saa üldse aru, miks inimestel telefonidel helin on.
          Et õues ei peaks ainult liibuvaid pükse kandma
          et kodus saaks muusikat kuulata/telekat vaadata
          et rõve moskiitopinin närve ei sööks

Kommentaar

No mind häirib pigem tööl, et jälle on mingi klemm läinud kuhugi suitsunurka ja siis laulab tema õudus minutite kaupa laual. Bzzzz on ses suhtes vaiksem. JA veel eriti hea on see, kui keegi on pannud helid ka iga skaibi ja FB-vestluse teateks, siis on konstantne blink-blink.

Kommentaar

Rohkem väikust.

Kommentaar

No mind häirib pigem tööl, et jälle on mingi klemm läinud kuhugi suitsunurka ja siis laulab tema õudus minutite kaupa laual. Bzzzz on ses suhtes vaiksem. JA veel eriti hea on see, kui keegi on pannud helid ka iga skaibi ja FB-vestluse teateks, siis on konstantne blink-blink.
                Siin on ju ilmselgelt tegu teiste probleemidega.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Siin on ju ilmselgelt tegu teiste probleemidega.
                  No kui mingil djüüdil, kes seda teeb, on niki helinaks. See hakkab ju kummitama

Kommentaar

Kas kellegil on kogemusi e-kursustega? On asjalikud või ajaraiskamine? Mõeldav alternatiiv või on targem klassikalistele koolitustele panustada? Pean silmas ettevõtlusega seotud eneseharimist.
                    "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                    These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Sõltub e-kursuse juhist. Ma olen kogenud nii väga head kui väga halba e-kursust. Loomulikult sisu on tähtis, sest ma võtsin ühe kursuse keeleõpet, mis eriti midagi juurde ei andnud. Aitab ikka näost-näkku suhtlemine. Ettevõtlus ilmselt sobiks rohkem.

Uuri, kes e-kursuse kokku paneb ja mis konkreetsem sisu on.

Kommentaar

Kõige kobedamat linki OM-i vutiturniiri kohta,palun!
                        Invest In Africa

Kommentaar

Kas kuskilt on saada Office 2003 installikat? Millega ma seda alla tirin? Torrentiga? Millist torrenti lehte ma kasutama peaksin?
                          Kas see on legaalne? Kas selle eest võib mingit karistust saada? Kas ma võin neid küsimusi esitada? Kas keegi tohib neile küsimustele vastata, või see on juba kuriteole suunamine?
                          vms
                          Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
                            Kas kuskilt on saada Office 2003 installikat?
                            vms
                            Miks sa peaksid midagi sellist üldse tahtma?
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

windows 2000 ei toeta uuemat

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                                windows 2000 ei toeta uuemat
                                See viib mind järgmise küsimuseni...

Kommentaar

Working...
                                X