No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kena vaadata, et erinevalt teistest brassidest ronnie uuesti nii võimsaks on tõusnud step-overid olid päris edukad ja tundus, et chip meeldib talle palju :P

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
      Ei kuulu hindamisele. Borriello on sexmees oma dopingu põhjenduste ja Vanity Fairi inteka pärast. Seksikaks nimetavad teda Buffoni naine ja Becks. Minu jaoks sellepärast, et kolle topib. San Marco II
      Võrreldes Patoga aga mitte keegi. Becksi ja Buffi naine mõnitavad teda .

Kommentaar

Kammoon, Borriello hari või tukk või mis see ongi, oli ikka väga kuum eile. Ja taga kaela peal oli mingi Dima Bilani rotisaba ka. Nii et nice haricut.

Kommentaar

Dima on selle maha ajanud, nii et see on out .

Kommentaar

Algselt postitas Saarlane Vaata postitust
            Kammoon, Borriello hari või tukk või mis see ongi, oli ikka väga kuum eile. Ja taga kaela peal oli mingi Dima Bilani rotisaba ka. Nii et nice haricut.
            Pirlo ja Leonardo on siiski valgusaastate kaugusel:

Nevertheless - borriello's left foot can impregnate women.

-e-
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Pole Ronny oma tantsu vee ära unustanu, vahel ikka päris pikk aus tal olnud...

Anyway, I'm glad his back
              Õhupalle tehakse konnadest. Jalgpalle kilpkonnadest.

Kommentaar

Ronaldinho-l on taassünd... Ta mängib väga hästi, isegi kardan kui ta ei jõua mängida mingi tulevat mängu Milan ei saa hakkama temata. Kõik võistkonnad millistes ta mängis sõltusid temast, tal on niisugune karisma, et kõik läheb mängudes tema kaudu. Väga kahju, et ta lahkus Barsast, oleks paremini kui ta oleks mänginud Henry asemel, kuid Henry ka tore mees ja teeb palju kasu.
                1. UniBet £ 20
                2. TrioBet € 50
                3. Betdevice.com

Kommentaar

Algselt postitas JT8055 Vaata postitust
                  Ronaldinho-l on taassünd... Ta mängib väga hästa, isegi kardan kui ta ei jõua mängida mingi tulevat mängu Milan ei saa hakkama temata. Kõik võistkonnad millistes ta mängis sõltusid temast, tal on niisugune karisma, et kõik läheb mängudes tema kaudu. Väga kahju, et ta lahkus Barsast, oleks palju paremini kui ta oleks mänginud Henry asemel, kuid Henry ka tore mees ja teeb palju kasu.
                  mulle meeldis su postitus. tuju läks kohe heaks

Kommentaar

Algselt postitas d-fox Vaata postitust
                    mulle meeldis su postitus. tuju läks kohe heaks
                    Kahju, et midagi muud ei läinud heaks...
                    1. UniBet £ 20
                    2. TrioBet € 50
                    3. Betdevice.com

Kommentaar

Rino:"I love fresh fish, I love seeing it, touching it, and of course eating it, it's a passion I have since childhood and that's why I wanted to start this adventure with my friend Bianchi. My favorite fish-based dish? Certainly cuttlefish with peas, but only the way my mother makes that, no one makes it like her."

Kommentaar

Derbynädal. Juba kepitakse ajusid teadetega, et Pato ei figureeri ja Nesta on kahtluse all. Midaiganes, in Leo we trust.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Becks tegi spets tattoo Milani austuseks, mida näidatakse muule maailmale derbyl. Lisaks käis üks riitard-teletšikk tema palle katsumas.

-e-

jokers to the right
                          clowns to the left of me

Kommentaar

From Merdaforums:

Ambrosini, are you legs shaking?
                            "Not now. But I have trembled before the derby, I must confess."

Which derby?
                            "Champions League semifinal in 2003. More in the return leg. It is the derby that I remember the most because we went to the final and won against Juve."

Will it happen with this derby?
                            "Inter are very strong. We are going through a good period and I don't see favorites."

Inter won 4-0 at your home in the first leg.
                            "They were significantly superior, although in the first few minutes we were better."

Is the pre-derby week different from others?
                            "Ah yes, it is very cold and there is also fog. But in all seriousness, without a game on Wednesday the wait is interminable. (Long pause, then laughter.)

You seem crucial in the offensive form adopted by the Milan staff.
                            "I'm not crucial. We found the results for continuity to be sore that the formula works."

And now it works?
                            "I would say yes."

Don't you feel a bit lonely in the midfield?
                            "I've never been the problem now that we win, we don't look at these details."

What was the turning point of the season?
                            "At Madrid. We won at a great stadium and it was our bad period. The success gave us confidence."

You are now the captain of AC Milan and yet you're in danger of missing the World Cup. What do you think?
                            "I want to be in the National team and I will work on that."

But Lippi came to Milanello, did he say something?
                            "None. If needed, I think I would speak."

How do you feel as captain of Milan after Maldini?
                            "But Maldini has never left our locker."

In what way?
                            "He often comes to visit us and watching us at the San Siro. Last time, the derby, he was gone at the end of the first half. We are very close as if he never retired."

What was he like when he was the captain?
                            "Leading by example, helping fellow teammates, advising the youngsters."

Let's talk about Ronaldinho: how was he last year and how is he now?
                            "Last year there was Kaka so he played less. Now he is the starter. He is so confident, and more happy."

Your relationship with Leonardo?
                            "Weird. He was my teammate, my director and now he is my coach. I'm now used to the changes."

What kind of coach is he?
                            "A decision maker. He likes to handle everything."

A key player for Inter?
                            "Stankovic. he always scores goals."

Scudetto to Inter and Champions League to Milan: sign?
                            "Now."

Scudetto to Milan and Champions League to Inter: sign?
                            "No. They would have a go at me."

btw,

LADRONES !! hahaa

jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Äkki Jasper tõlgiks seda viimast videot, muidu oli päris nunnu
                              FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                              sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                                Äkki Jasper tõlgiks seda viimast videot, muidu oli päris nunnu
                                Ega ma keelt ei räägi. A Ladrones ja Ladri(juventus) on mingi sohitegija; sohilaps vms. Ja ülejäänust saab aru - see standard milanfan vs pedeahv. 'meil seitse CLi; te pole 44 + aastat võitnud' vs 'me oleme mitu aastat meistrid' ... äää ja rohkem argumente neil vist ei ole.
                                jokers to the right
                                clowns to the left of me

Kommentaar

Working...
                                X