• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
    vajalik on see Plea panus, et ei loodeta ainult Balole
    + Wylam Cyprien, kes täna 2 lõi.

Kommentaar

Nice püsib jätkuvalt kaotuseta, tundub, et Favre on suutnud nii kaitse kui ka rünnaku korralikult käima saada.
      Fino alla fine FORZA JUVE

Kommentaar

Nice sai siis oma esimese kaotuse kätte, kui üllatuslikult jäädi võõrsil Caenile alla 0-1.

Kommentaar

Mario Balotelli: "OGC Nice fans are some of the greatest I have ever seen. They are better than both Inter & Liverpool (fans)." (Téléfoot)

Kommentaar

Algselt postitas Pogba Vaata postitust
            Kõik õige ju.

Tollest Telefootile antud intervjuust tasub veel ta mõtteid välja tuua.

Balotelli on Sakho:
            “I speak with him from time to time. I told him what a shame that a player like you is not playing. I have played with Mama, he is one of the best defenders that I have come across, he deserves to be playing every match, for the national team too. That is what is most important, he should leave. I will ask him if he wants to come to Nice! For January, that would be good.”

Balotelli on French league:
            “Ligue 1 is difficult. When I arrived here, I thought that it would be much easier to be honest. Not because I saw myself as better, but because I had heard that the French league was not like England or Italy. Ok, yes it is not the same, but is difficult. The levels will become closer and closer.”

Balotelli on Nice`is title challenge:
            “Nice has a very good team, even without me. The club has played just as well and won without me. We are leading, which is good, but we want even more. Win the title? Yes it is possible, it will be difficult but it is possible and I am here to win titles.”

Balotelli on Ballon d'Or:
            For the Ballon D'Or this year, I would give it to Luis Suarez.

Kommentaar

Nice`i käimasoleva hooaja üks üllatajaid - 17-aastasena klubi põhikeskkaitsjaks tõusnud Malang Sarr on Inglismaa suured seenele saatnud ja Nice`iga oma esimese profilepingi sõlminud. Lepingu pikkus on 5 aastat, milles on väidetavalt ka 50 miljoniline väljaostuklausel.

Sarr on sel hooajal kõigis senises 12 liigamängus algkoosseisus alustanud ja korra ka juba skoorinud.

Kommentaar

Yolotelli on vigane?

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                  Yolotelli on vigane?
                  Lucien Favre has named the following 18-man squad for the match against Saint-Etienne (Sunday at 20:45 CET).

Mario Balotelli (suspension) and Paul Baysse (injury) have been left out. Cured of his shoulder injury, Jean-Mickaël Seri is among the 18.

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
                    Lucien Favre has named the following 18-man squad for the match against Saint-Etienne (Sunday at 20:45 CET).

Mario Balotelli (suspension) and Paul Baysse (injury) have been left out. Cured of his shoulder injury, Jean-Mickaël Seri is among the 18.
                    Mängida ei saa. Mis teed? Lähed oma mansa mängu vaatama? A nah. Kes seda Ligue 1 pusimist ikka viitsib vaadata ja tõmbad itaaliasse Milano Derbyt vaatama

Kommentaar

Nice on huvitatud Lavezzist ning plaanis on ta talvel 6 kuuks laenule tuua.

Kommentaar

Balotelli on hetkel tiba vigane siis, Lucien Favre loodab, et PSG mänguks ehk saab enamvähem terveks.

Kommentaar

Plea on väravate löömise (Cyprieni abiga) enamasti oma õlgadele võtnud, kui Balotelli on puudu olnud. Eilegi lõi ühe Bastia vastu, aga samas suutis ka lõpuminutitel tühja värava ees raami lüüa ja meeskonna kolmest võidupunktist ilma jätta:
                          (olukord videos alates 2:44)

Plea on veel muidugi parajalt noor. 23. Pole hullu. Kooliraha. Peamine, et terve püsib, sest ta on eelmistel aastatel vigastustealdis olnud. Igal juhul on ta käimas oleval hooajal juba oma isikliku väravate rekordi üle löönud, kui 14 mänguga on kirjas 8 tabamust. Eelmine hooaeg lõi hooaja teise poolega 6. Esimese poole veetis ta paraku laatsaretis.

Kommentaar

Võimalikult raskelt võõrsilmängult toodi 3 punkti ikka ära, kui Belhanda varakult skooris.

Kommentaar

OGC Nice President Rivère announced on the club’s website today that the Ligue 1 side would be paying for all away fans’s tickets who decide to go to the club’s upcoming fixture at the Parc des Princes against PSG.

Jean Pierre Rivère announced that the fans’ “extraordinary” support, with over 1000 of them travelling to Salzburg and Gelsenkirchen, deserved to be rewarded, hence his gesture for what is shaping to be a title challenge six-pointer with the capital side.

Kommentaar

Vahepeal oli tiba raskem periood, aga Nice on ennast uuesti käima saanud.

Kommentaar

Working...
                                X