320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Miks ei ole publikut Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Edson Vaata postitust
    Oot, oot, Sul on kuskil mingi loogikaviga.

    Ega ajakirjad, online portaalid, raadio, televisioon ei peaks reklaami ja turundist organiseerima ja selle eest maksma. Nemad on äriühingud kes tegelevad meediaäriga. Turunduse ja reklaami eest peaks ikka maksma teenuse tellijad (EJL, klubid, jt).
    Seda ma silmas pidasingi. Osade postitajate jutust jääb justkui kõlama nagu oleks meedia vastutav selle eest, et midagi kuskil ei reklaamita või millestki kuskil ei räägita. Ju ma väljendasin ennast halvasti.

    Kommentaar


      Peamine põhjus on siiski atmosfääri puudumine.
      Algselt postitas budulojus
      kle kui üks vend on pätt ei tähenda et ka teine on.võrdle kasvõi vendasi Uuspõlde

      Kommentaar


        Algselt postitas ALEKOK Vaata postitust
        Peamine põhjus on siiski atmosfääri puudumine.
        Ega see atmossssfäär sinna iseenesest teki ju.

        Kommentaar


          Algselt postitas Darren Vaata postitust
          Ega see atmossssfäär sinna iseenesest teki ju.
          No üllaülla?

          Minu arvamus kuidas tuleks läheneda asjale:
          1) Esmalt tuleks teha mängude vaatamine publikule mugavamaks ning meelelahutuslikumaks. (Selles osas on tänavu kohe päris tublisti arenetud, kuid vajaka jääb veel palju.)
          2) Kui publikule on asi huvitavaks tehtud, siis hakata mänge normaalselt reklaamima, nii mahult kui ka kujult(mitte mingi tuim reklaam, vaid selline mis mõjuks psühholoogiliselt ka inimesele kes Eesti klubijalgpallist mitte midagi ei tea). Suuremate klubide reklaamieelarve mängu kohta peaks olema vähemalt 20 000 krooni.
          (Muidugi reaalses elus on see hetkel ebatõenäoline, sest enamikke klubidest ei huvita palju inimesi nende mänge vaatamas käivad ning reklaam on viimane asi kuhu nad raha panevad. Ei julgeta ka riskida reklaamile raha investeerida, sest usutakse et niikuinii rahvast staadionile ei tule. Igal meistriliiga klubil peaks olema ka korralik turundusjuht!)

          Tulemus: Keskmine publikuarv kasvab aastaga 2-2,5 korda. Selliste publikunäitajatega tekiks ka juba väike atmosfäär mängudel. Edasi areneks asi juba iseenesest...inimestel on huvitav käia mängudel, liigub suust suhu informatsioon, mõne aja pärast tekib juba meedial rohkem huvi asja vastu..
          Algselt postitas budulojus
          kle kui üks vend on pätt ei tähenda et ka teine on.võrdle kasvõi vendasi Uuspõlde

          Kommentaar


            Darren,

            Sa vaatad asja üht osa. Üht osa sellest kehast, mille nimi on meedia. Meedia koosneb (vähemalt, ehki neid tahke on rohkem) majanduslikust huvist ja ajakirjanduslikust huvist. Praegu võib tõesti öelda, et ajakirjanduse majanduslik huvi jalgpalli vastu on väike. Esiteks ei ole Jalgpall hea reklaami ostja, ehk ta ei too sisse, ei osta ära pinda. Teiseks näeme me ju ka näiteks Delfi põhjal, et korvpalli uudiseid loetakse/kommenteeritakse rohkem. Sama kehtib ilmselt ka lehe jalgpallitekstide kohta. Neid loetakse ARVATAVASTI vähem.
            Aga on ka teine pool. Ja see on ajakirjanduse elav ehk inimeste pool, ajakirjandust vahetult tootev pool. Ajakirjanik kirjutab sellest, millest ta saab hea loo. Ja ma väidan, et see külg on Eesti Jalgpalli osas katastroof. Kui Martin tuleb Tartust ära, siis lood ei ilmu. Miks? Kas seal ei ole enam sporditoimetajat? Arvan, et on. Jalgpall ei ole talle tähtis? Ilmselt ei ole. Muidu ta kirjutaks ju sellest.
            Ja siin ongi see, mis mulle tundub, et on poolik: puudub turundustegevus nende inimeste osas, kellel on reaalne võimalus pilti kujundada, mõjutada, suunata.
            Okei. Palun mitte valesti aru saada, see ei tähenda altkäemaksu, see ei tähenda kutset stiilis tule ja söö sellel banketil. Ma mõtlen ajakirjanduslikku tegevust: pressiteated eelseisvate mängude kohta, pressiteated mängijate kohta, mängijate tutvustamine erinevates laadides jne. Jah, kindlasti on kusagil mingi list, kuhu ma lihtsalt ei kuulu, aga sinna ei kuulu veel oi kui palju teised ajakirjanikud. Küsimus ei ole ju ainult listis. Küsimus on vahetus suhtlemises, nõu küsimises, arvamuse kuulamises, ideede pakkumises jne, jne, jne. Küsimus on turunduses. lobbys, kui tahad. Ja muidugi võib öelda, et ma olen sitt ajakirjanik, kui ma ise end sellesse listi ei rega. Aga mul ei ole seda vahetult vaja! Samas - infost peaks osa saama ka need, kes kohe ei kuku sellest infist lugu vihtuma.
            Neile on vaja lihtsalt teistsugust, nende väljaande tüübile vastavat infot.
            Darren, millal Sa lugesid/märkasid mõnes naisteajakirjas lugu mõnest jalgpallurist? Jätame palun Poomi välja?
            Kroonikas?
            Mõnes muus mainstream ajakirjas?
            Inimestest kirjutavate ajakirjade/ajalehtede õudus on materjali puudus Eestis. Tuntud nimed on läbikirjutatud, kõik faktid on ammu teada. Aga vajadus ajakirja täita on olemas. Muidugi - sitast sepikut ei tee, saiast rääkimata. Aga toetudes statistikale olen ma täiesti veendunud: Eesti tipp- ja esiliigas on vähemalt 20 fenomeni, mis oleks avalikus ruumis kasutatavad ka ilma jalgpalli kontekstita.
            Näidet? Jürgen Veber. Kas Veberi tõi avalikkuse ette jalgpalli liidu agittöö?
            Ma tõesti ei tea.

            See on ainult üks kitsas teemariba, milles jalgpalli propa korvpalli omale selgelt alla jääb.
            Atmosfääri loomine kohapeal on järgmine, mänguajad kolmas, infomaterjalid neljas, tippmängude haip (koondis) viies jne jne.
            14. september 2006, Tallinn

            Kommentaar


              Kui mu mälu ei peta, siis kirjutas Martin Tartu Postimehes jalgpallist üpris harva. Kas ei lubatud rohkem kirjutada, seda ma ei tea, aga neid lugusid oli vähe. Ehk 1 lugu kuu aja jooksul, pigem vähem. Küllap on Martinil olemas lingid oma lugude kohta, et minu väiteid ümber lükata.

              Kommentaar


                Algselt postitas urmar Vaata postitust
                Kui mu mälu ei peta, siis kirjutas Martin Tartu Postimehes jalgpallist üpris harva. Kas ei lubatud rohkem kirjutada, seda ma ei tea, aga neid lugusid oli vähe. Ehk 1 lugu kuu aja jooksul, pigem vähem. Küllap on Martinil olemas lingid oma lugude kohta, et minu väiteid ümber lükata.
                Arvan, et selle ümber praegu teemat tõstatada, kas Smutov kirjutas 1 või 2 korda kuus, pole erilist mõtet. Ka Madis Aesma kirjutas TPMis regulaarselt.
                uvv-l on väga õiged tähelepanekud. Ning veel parem on see, et selline diskussioon käib juba praegu, mil on aega uueks hooajaks valmistumisel.
                Jääb vaid loota, et klubide inimesed ka siinset foorumit loevad, sest tegelikult on just neil endil kõige suurem võimalus midagi ära teha, mitte oodata, näpp suus, jalgpalliliidu poolt tehtavat. Kuigi jah, kossu praegusele eduloole pani just alaliidu turundustegevus miskise aluse. Teisalt: vaatasin korvpallistatistikat ja ega neil midagi hõisata pole - seal on ka vaatajate arv 50, 130 jne, nii et neilgi pole seal midagi suurt rõõmustada. Pealegi toimuvad mängud soojas hallis.
                Mis puudutab uut aastat, siis seda julgen väita, et Kalev püüab nii mängude korraldust kui turundust samm-sammult paremaks viia ning miks mitte olla ka selles liinis üheks eestvedajaks, suuna näitajaks.

                Kommentaar


                  aga mihkel võiks küll parem kuss olla! pressiesindaja või midagi. tihtipeale ei saa ette antud ülesannetegagi õigeks ajaks hakkama.

                  ütle nt, miks te ei suuda siiamaani viie inspektoriga koos vooru sümboolset koondist kokku panna. ei tule objektiivne? ha ha ha! mida kõveram seda parem! jääbki rohkem ruumi valikute maha tegemiseks või kiitmiseks.

                  Kommentaar


                    Väike OT aga Raimo ,ma siis ikka saan selle VIP pääsme järgmiseks hooajaks Kalevi mängudele jah?

                    Ja kaks õlut mängu kohta käib pääsmega kaasas?

                    Kui teemast siis miks ei võiks klubitreenerid järelkasvu meeskondadele teha kohustuseks,et iga poiss peab kuus vähemalt kahte esindusmeeskonna mängu külastama.Ka nii võib poisikestele pisiku sisse sööta.
                    Pallipoiste kohustus ju on,miks ei võiks mängu külastamis kohustus olla?
                    INTER ARMA CARITAS

                    Kommentaar


                      kohustused on ju ikka need elu meeldivaim osa eks

                      pigem ehk ikka nii, et kuulge poisid lähme homme koos mängu vaatama

                      Kommentaar


                        Just
                        Nädalas on 5 trenni siis üks neist on teooriatrenn ja seda esindusmeeskonna kodumängul.
                        INTER ARMA CARITAS

                        Kommentaar


                          Algselt postitas marcello Vaata postitust
                          Väike OT aga Raimo ,ma siis ikka saan selle VIP pääsme järgmiseks hooajaks Kalevi mängudele jah?
                          Ja kaks õlut mängu kohta käib pääsmega kaasas?

                          Kui teemast siis miks ei võiks klubitreenerid järelkasvu meeskondadele teha kohustuseks,et iga poiss peab kuus vähemalt kahte esindusmeeskonna mängu külastama.Ka nii võib poisikestele pisiku sisse sööta.
                          Pallipoiste kohustus ju on,miks ei võiks mängu külastamis kohustus olla?
                          Kalevi naiskonnas käib hetkel kõva võitlus, kellele langeb see au sulle iga mängu ajal need õlled külmkapist tribüünile tuua
                          Võin siinkohal öelda, et suure tõenäosusega tõstab Kalev uuel hooajal ka piletihinda (ka hooajapileti oma), mis oleks kindlasti kurb uudis. Teisalt aga läheks see raha just mängu paremaks korraldamiseks. Kasvõi mängukava tegemisele, samuti vaheaegade sisustamisele ja meil on veel mitu mõtet, kuidas publik tunneks end staadionil senisest mõnusamalt.

                          Oma noorte mängudel käimisest rääkimine on väga õigustatud teema. Meil on päris mitmed poisid tegelikult ka käinud mängudel, kuid arenguruumi on selles osas tõesti tohutult.
                          Aga usun, et uuel hooajal on Kalev selles osas samuti teerajaja ehk leiab väikesed nipid, kuidas poiste-tüdrukute huvi esindusvõistkondade vastu veelgi tõsta.

                          Kommentaar


                            minu jaoks isiklikult on pisut arusaamatu, et teatud vanuses noori ei saada vaatama oma klubi mängusid. Mäletan eredalt, et ise põnnina sai vaatamas käidud isegi meeste trenne Rakveres, rääkimata siis mängudest. Aga noh eks oli vanasti

                            Kommentaar


                              Algselt postitas urmar Vaata postitust
                              Kui mu mälu ei peta, siis kirjutas Martin Tartu Postimehes jalgpallist üpris harva. Kas ei lubatud rohkem kirjutada, seda ma ei tea, aga neid lugusid oli vähe. Ehk 1 lugu kuu aja jooksul, pigem vähem. Küllap on Martinil olemas lingid oma lugude kohta, et minu väiteid ümber lükata.
                              Mis sinuga ikka vaielda. Eks sa tead positiivse programmi raames niigi rohkem kui nende spordikülgede koostajad.

                              Kuid eks räägi ikka teemast mööda või npri kirjavigade kallal. Tegin mõned, et sa saaksid mindagi konstruktiivset öelda.

                              Teine võimalus oleks ikkagi see kuulus positiivne kava üles otsida ja siia lõpuks postitada - näiteks fotodena, kui interaktiivse tekstina pole. Äkki aitab inimestel näha, mis EJLi plaanid on.
                              When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

                              Kommentaar


                                Algselt postitas ALEKOK Vaata postitust
                                No üllaülla?

                                2) Kui publikule on asi huvitavaks tehtud, siis hakata mänge normaalselt reklaamima, nii mahult kui ka kujult(mitte mingi tuim reklaam, vaid selline mis mõjuks psühholoogiliselt ka inimesele kes Eesti klubijalgpallist mitte midagi ei tea). Suuremate klubide reklaamieelarve mängu kohta peaks olema vähemalt 20 000 krooni.
                                (Muidugi reaalses elus on see hetkel ebatõenäoline, sest enamikke klubidest ei huvita palju inimesi nende mänge vaatamas käivad ning reklaam on viimane asi kuhu nad raha panevad. Ei julgeta ka riskida reklaamile raha investeerida, sest usutakse et niikuinii rahvast staadionile ei tule. Igal meistriliiga klubil peaks olema ka korralik turundusjuht!)
                                20 000 krooni on kommiraha, selle eest ei saa midagi. Delfis maksab ühe splash-bänneri ülevalhoidmine mingi 30 000 krooni päev. Postimehes pool lehekülge reklaami 34 000. Televisioonis prime timel ilmuv 30 sekundiline klipp võib samuti maksta 30 000. Aga need on ainult näitamise kulud, need reklaamid tuleb kellegi poolt ka valmis teha ja see maksab samuti.

                                Kui klubi palkab turundusjuhi(ja nad peavad seda tegema) tuleb talle ka maksta vähemalt 15 000 kuus, teine 15 000 tuleb selle töötaja pealt maskudeks tasuda. Pluss ametiauto , pluss arvuti, pluss kontorikulud jne.

                                Eesti klubide häda on nende vaesus.
                                Y R A

                                Kommentaar

                                Working...
                                X