320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • mrtnkschn
    replied
    Te võite turundusest (reklaamimine on üks väike osa sellest) rääkida palju te tahate, aga reaalsus on selline, et never ei hakka Eesti Meistriliiga mängudel käima sama palju inimesi kui mujal. Kõige pealt tasub vaadata meie rahvaarvu + konkureerivaid tegevusi. Selline "pühapäeva fänn" läheb ilmselgelt enne kuskile siseruumi midagi tegema, kui 10 kraadise temperatuuriga ning vihmaga jalgpalli vaatama. Enamikel staadionitel pole isegi tribüünidel katust?! Juba väike detail muudab tarbija käitumist. Ma ei tea, palju neid striime vaadatakse ja mis see nõudlus on, ja palju see reaalselt viib pealtvaatajaid staadionilt minema, aga väike karuteene on sellega tehtud. Ja üldiselt on uuringutest välja toodud, et pealtvaatajatel peab meeskonnaga tekkima mingi side. Hetkel ei oska öeldagi, palju reaalselt on Eesti jalgpalliklubid korraldanud näiteks mingeid perepäevi vms asju. Tean, et Paide Linnameeskond tegeleb sellega aktiivselt. Aga no kokkuvõtteks võib öelda, et publikukasvu garanteeriks kohe kindlasti mõne Eesti klubi edukas euro hooaeg. Senikaua kui jäädakse kuhugi eelringidesse pidama, polegi midagi teha. Võrreldes teiste spordialadega (korvpall, võrkpall) ntks, oleme päris hästi pildis.

    Leave a comment:


  • antz-
    replied
    Keskmine langeb korralikult see aasta, tänane voor:
    Kalju-Tarvas 98pv (eelmine aasta, samal ajal: Kalju-Trans 428pv)
    Levadia-Pärnu 62pv (Levadia-Pärnu 125pv)
    Sillamäe-Tammeka 84pv (Tammeka-Sillamäe 268pv)
    Eelmine aasta samal ajal oli 9-10kraadi, vastavalt linnale, see aasta +2 igalpool.

    Leave a comment:


  • k2bo
    replied
    1. Igal PL klubil oleks oma turundusjuht, kelle tööks lisaks sponsorite otsimisele ka tribüünid täis saada. Mitte fiktiivne leping füseoterapeudiga, vaid reaalne inimene, kes aitaks hooaja alguses püstitatud turunduseesmärke täita. Kui klubidel endil raha selle koha jaoks ei oleks, siis loodaks programmid läbi mille saaks nende ametikohtade loomist toteerida.

    2. Premium liiga arendusjuhi koha kõrvale luuakse eraldi Premium liiga turundusjuhi koht, kelle tööks on nii kohaliku liiga propageerimine kui ka tihe koostöö klubide turundusjuhtidega. Ühtlasi vaataks ta ka, et liidu poolt eraldatud ametikohatoetus läheks õigesse kohta.
    Absoluutselt nõus nende punktidega. Turundusjuht vastutaks publiku juurdekasvu eest ja sebib sponsoreid. Ehk siis turundusjuht hoolitseks ka selle eest, et meediavaldkond oleks põhjalik, kaasahaarav ja igapäevane nähtus. Tammeka on tõestanud, et põnev ja regulaarne meediakajastus on meelitanud publikut. Nüüd on aga see hoog raugenud, tõenäoliselt sellepärast et üks inimene klubis on hõivatud teiste asjadega. (ega ma täpselt ei tea kuidas seal asjad käivad, mulje on jäänud selline lihtsalt)

    Samas aga olen veendunud, et publik ei kasva meeletult ennem, kui kogu liigasüsteem saab uue näo. Hooaeg tuleb tõmmata korralikult lühemaks. Tuleb ära koatada 4x läbimängimised ning hooaaja algus jääks mai kuusse ning lõppeks septembriks. Selle kohta on öeldud, et liiga professionaalsus kaob nii, aga senine "euroedu" on näidanud, et see profesionaalsus ei tööta niikuinii. Keegi on eelnevalt pakkunud ka talvist halliturniiri alternatiiviks, et hooaja pikkus ei saaks selle arvelt kahjustada. Talvisel halliturniiril peab aga ka olema mingi väärtus, nagu näiteks praegu karikavõitjal, ehk siis mingi eurokoht vms.

    Leave a comment:


  • Jaan95
    replied
    Kogu see programm on mõttetu kui klubi enamus mänge pannakse tööpäevadele. Eriti kui kõige magusamad mängud on teisipäeviti ja veel hästi võimalikult hilisel kellaajal. Nii et kõigepealt peaks mänguajad väga kriitiliselt üle vaatama.

    Leave a comment:


  • gd77
    replied
    1. Nii võiks tõesti olla, kuid kui kohustada klubisid midagi tegema, siis tulebki olukord, kus niisama hea inimene, kes klubis midagi teeb, sellele kohale pannakse. Hoolimata tegelikust rollist ja oskustest. Kui tegemist on kasuliku ametiga, siis miks klubid sellega omal algatusel ei tegele? Keegi võiks palli veerema lükata ja kui see toob edu, küll teisid imiteerivad.

    2. Võiks. Tegelikult oleks huvitav teada, mida need arendusjuhid teevad. Nii Premium kui Esiliigas. On mingisugust arengut nende tegevuse tõttu toimunud?

    3. Nii ja naa. Mingi hetk võiks tulla aeg, kui Eesti jalgpall ise ka publikule(klientidele) midagi pakub mitte ei palu ainult abi. Nagu sponsoriotsing siin käib: "Aita meid." "Aga mis ma vastu saan?" "Meid aidata."

    4. Jah, kõige olulisem osa. Tingimused on kohutavad.

    5. 42 sekundit, sest teadsin täpselt kuhu minna. Ei ütleks, et nii põhilisest infost puudust oleks. Pigem on puudust järgmise taseme infost - nagu ütlesid vigastused, kuid ka üleüldine sisuline arutelu mängust ja mängijatest. Soccerneti portaal treib ikka väga kuivalt neid eelvaateid ja see on ainus, mis meil on. See ei ole kellegi süü, lihtsalt ei ole huvitatud masse, kes arutelu tekitaks.

    Leave a comment:


  • Myrgel
    replied
    Proovin kirja panna mõned tekkinud mõtted, kuidas võiks saada olukorda publikunumbritega parandada ja kohaliku liigat populariseerida. Eks kommenteerige, täiendaga, konstruktiivselt kiruge.


    1. Igal PL klubil oleks oma turundusjuht, kelle tööks lisaks sponsorite otsimisele ka tribüünid täis saada. Mitte fiktiivne leping füseoterapeudiga, vaid reaalne inimene, kes aitaks hooaja alguses püstitatud turunduseesmärke täita. Kui klubidel endil raha selle koha jaoks ei oleks, siis loodaks programmid läbi mille saaks nende ametikohtade loomist toteerida.

    2. Premium liiga arendusjuhi koha kõrvale luuakse eraldi Premium liiga turundusjuhi koht, kelle tööks on nii kohaliku liiga propageerimine kui ka tihe koostöö klubide turundusjuhtidega. Ühtlasi vaataks ta ka, et liidu poolt eraldatud ametikohatoetus läheks õigesse kohta.

    3. Propageeritakse kohaliku liigat läbi kampaaniate, positiivsete eeskujude ja üleskutsete. Kui Klavan ütleks peale järjekordset koondise sauna, et tahate paremaid tulemusi, käige Premium liigat vaatamas, siis mine tea, äkki mõni hakkabki käima. Sinna juurde veel üleskutsed spordikommentaatoritelt, avaliku elu tegelastelt jm. Samuti klubiülesed liiga propageerimise kampaaniad. Ma ei tea, lihtne tänavakampaaniagi: "Jalgpallisõber, Eesti jalgpall vajab sind!!"

    4. Publiku heaolu seatakse prioriteediks. Meil on küll eesmärk 2020ks aastaks 3 KTM väljakul ja maksimum 4 välismaalast meeskonnas, aga vabalt võiks olla ka nõue, et 5 aasta pärast ei saa mänge pidada staadionitel kus puudub nõuetekohane valgustus ja tribüünikatus. Rääkimata stabiilsest sooja toidu, külma õlle ja kasutuskõlbliku käimla olemasolust. Kui korraldad kõledas sügisvihmas mängu, mis pealegi tööajal, siis ei saa sa kuskilt otsast väita, et publikunumbrid on sulle olulised.

    5. Informatsiooni parem kättesaadavus. Tehke üks lihtne katse: võtke kätte nutitelefon ja proovige teada saada kus ja mis ajal toimub järgmine nädal Tarvas - Kalju mäng. Nüüd mõelge, et olete potentsiaalne uus mängudel käia. Kuidas see info peaks teieni jõudma? Infot PL klubide, mängude, üleminekute jm kohta iseloomustab üks termin: hektilisus. Kord ujutatakse sind läbi põhjalike eelvaadete ja videolugude infoga üle ja teine päev pead jälle elementaarset infot läbi tutvuste välja pinnima.

    Leave a comment:


  • ööö
    replied
    Kalju oskas siiski ilusa sünnipäeva kingituse suurele juhile serveerida

    Leave a comment:


  • fcgonga
    replied
    tõsiselt? on uudis, et eestiski kümneid tuhandeid inimesi tapnud natside austajad tekitavad hirmu? leedus tapeti natsi loosungite all 1941. aastal poole aastaga 200 000 relvitut inimest. pange see nüüd tänapäeva konteksti. see teeks eesti kontekstis 100 000 mõrva poole aastaga, mille toimepanijad ei karista keegi. miks inimesed näevad natsi tatoveeringute kandjaid võimalike retsidivistidena? huvitav küll... enamus inimesi hoiab sellistest tüüpidest ringiga eemale. seda ka ML vältimise hinnaga

    lisaks: eesti kaotas oma iseseisvuse mitte molotovi pakti, vaid molotov-rippendropi pakti tõttu. baltimaade iseseisvuse kaotamist toetasid mõlemad nii kommarid kui natsid. nii, et jääb arusaamatuks, miks rahvuslastena esinevad tegelased meie iseseisvuse kaotajaid au sees hoiavad. meenutavad venelasi, kes gulagis istudes stalinit armastasid.

    Leave a comment:


  • dareth
    replied

    Leave a comment:


  • Shparkz
    replied
    Milliste tatoveeringutega tohivad ultrad olla?

    Leave a comment:


  • fcgonga
    replied
    vabandan osade ultrate ees. tõesti, kõik ei ole joodikud jms. rääkisin oma üldisest kogemusest, kus tühjal staadionil peab üht kaht räuskajat (lauljat?) kuulama. kujutage ette, et keegi bussipeatuses su kõrval karjub. umbes selline tunne on ka platsi ääres. tihti on need tõsihingelised fännid ka natsi tatoveerinutega. olen piisavalt keskklassistunud, et selliste inimeste seltskond ei paku erilist turvatunnet.
    äpist rääkides. soccernet on muidugi suurepärane, et suudab vedada. ka striker mania on tore, aga igav, sest hooaeg on pikk ja see on liiga üheplaaniline. miks mitte lisada sinna iga mängija väravad, mingid boonused, erinevad konfitsendid vastaste vastu jne. soccernetilt seda eeldada on muidugi liig, aga jalkaliit võiks ju raha selle alla panna. ja kui sponsoreid kaasata, siis võiks ju iga ringi järel olla auhinnad. a la kinkekaardid jms. või äpi sees võiksid olla vaucherid, mille püüdmist võiks alustada. -> valin tasuta eesti koondise mängu ja pean koguma näiteks 100 väravat oma mängijatega.
    maailm on IT vallas nii suure hüppe teinud, et visuaal ja kasutajaliides peab olema maailma klass, muidu see kasutajale korda ei lähe. aga striker mania ja ka EJL kodukas jms meenutab championship manager 3-e.

    lisaks, mis värk selle suvise mängupausiga on? liiga algab märtsis, ja järgneva kahe kuu jooksul on kaks koondise pausi ja siis järsku, kui ilmad just parimad, lähen ML suvepausile. ja täpselt enne euromänge, mis tähendab, et meeskondade vorm teeb järsu kõvera allapoole. miks??

    Leave a comment:


  • peters
    replied
    Algselt postitas ööö Vaata postitust
    Täna Kalju-Flora mängul siis alla 200 publikut.Asi hakkab masendavaks muutuma.
    see on 2,5 korda rohkem, kui laupäevasel kodumängul sillamäega. Mis mõtet on koguaeg nutta pealtvaatajate pärast. Kes armastab vutti, see vaatab ja nii on see meil kogu aeg olnud.

    See numbrite mantra on sama tüütav, kui publiku enda vähesus.

    Tüütav on ka see, et Flora ei oska Kalju vastu mängida, alati lastakse mingid lollid väravad, eelmine kord lõi Baranov pallist mööda, veel varem aitas kaljut Valikajevi imevärav ja rikosetid. Hea vähemalt, et kalju ise Paidega mängida ei oska.

    Leave a comment:


  • Kasper
    replied
    Algselt postitas dareth Vaata postitust
    Kusjuures see 7. punkt pani mind täitsa mõtlema.

    Jah, Striker Mania on olemas (olen vähem ja rohkem aktiivselt osa võtnud), aga on väravalööjakeskne. Samuti nõuab see aktiivseks osalemiseks inimese enda initsiatiivi ja mitut klõpsu. Kui see sõidaks järjepidevalt kasutajatele sisse (noh, nõustusid ju kasutustingimustega) ja seal saaks väärtustada muid rolle peale väravalöömise (sisesta siia mingi vaikimisi fantasy-jalgpallimudel), võiks Soccernet jalgpallipisiku levikule veelgi rohkem kaasa aidata.
    Mõistagi on meie mõtted sama teed juba käinud ja näiteks stabiilselt ja kindla statistikana tulevad väravasöödudki on selles osas abiks. Ehk kui SM-i tegime, siis sellist statsi näiteks ei olnud.

    Leave a comment:


  • dareth
    replied
    Algselt postitas Kasper Vaata postitust
    Lihtsalt mainin, et Soccernet vahendab mängudelt infot, pakub võimalust ennustada. Fantasy eelkäija Striker Mania näol on ka olemas.
    Kusjuures see 7. punkt pani mind täitsa mõtlema.

    Jah, Striker Mania on olemas (olen vähem ja rohkem aktiivselt osa võtnud), aga on väravalööjakeskne. Samuti nõuab see aktiivseks osalemiseks inimese enda initsiatiivi ja mitut klõpsu. Kui see sõidaks järjepidevalt kasutajatele sisse (noh, nõustusid ju kasutustingimustega) ja seal saaks väärtustada muid rolle peale väravalöömise (sisesta siia mingi vaikimisi fantasy-jalgpallimudel), võiks Soccernet jalgpallipisiku levikule veelgi rohkem kaasa aidata.

    Leave a comment:


  • Kasper
    replied
    Algselt postitas fcgonga Vaata postitust
    7. juba maha magatud hetk, aga kus on meistriliiga äpp? misiganes see ka ei oleks olnud, aga kaasata inimesi, jagada infot, mänge, ennustusi, mängu jooksul infot. koolis vahetunnis võiksid lapsed oma fantasy meistriliiga tiime võrrelda
    Lihtsalt mainin, et Soccernet vahendab mängudelt infot, pakub võimalust ennustada. Fantasy eelkäija Striker Mania näol on ka olemas.

    Leave a comment:

Working...
X