Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Publiku juurdekasv Eestikatel
Collapse
X
-
Kolme eurosest õllehinnast pole minagi aru saanud. Reaalne liitri omahind on ca 10-20 eurosenti, otse tootjalt. Mis moodi sellest müügis 3€ või 3.50€ tuleb? Nagu ostaks krõpsupakki millest kaks kolmandikku on õhk.
-
Ülme mis frukte meie ümber ikka eksisteerib. Ühe suupoolega vinguvad ja "analüüsivad" publiku puuduse põhjuseid, teise poolega aga keelustavad sõna võtmise nendel "debiilikutel", kes kohal ei käi. Mõni neist isamaa parimatest poegadest võiks natukene pikemalt kirjutada ja selgitada, et mis tunne on nii loll olla.
#ajuhakkabvalutama
#emaannapadruneid
Leave a comment:
-
Kurb öelda, aga jälgides 25a. vaba eesti jalgpalli siis jalkaliitu eriti ei huvitagi see meistrikate publik.Koondis on ju ainult see kes liidule pappi toodab.
Leave a comment:
-
Nu aga nende Al Ittihadide, ManU-de ja Barcade mängudel ka ju eestlased ei käi. Äkki ei meeldi lihtsalt staadionitel käia.
Leave a comment:
-
Algselt postitas yordan Vaata postitustKusjuures EJL ise räägib, et suhteliselt palju inimesi vähemalt teab jalgpalliklubisid ja vähemal määral ka mängijaid. Seega nagu mingi kandepind jalgpallile oleks.
Usun ikka, et lumepall tuleks EJLi poolt veerema panna ja klubid saaksid sellele veel hoogu juurde anda. Kohalikule jalgpalliliigale tuleks anda mingi seksikas ja atraktiivne imidž, mis tõmbaks inimesi ligi. Minu nägemuses võiks PLil olla üks turundustiim ja kontseptsioon, mis tegutseks klubiüleselt ning mille eesmärk oleks kohaliku liiga atraktiivsuse suurenemine.
Samas klubisisene tegevus peaks toetama selle üldise PL kontseptsiooni ellu viimist. Kindlasti peaks olema siin vähemalt 2-3 konsultanti, kes igapäevaselt klubidega tööd teevad, neile turundusideid jms pitchiks ja vaataks, et tegevusi reaalselt ellu ka viiakse. Praegu loodetakse liiga palju sellele, et kui mingi suvaline Slava või Jaan nimetatakse kogukonnatöö juhiks, siis kohe hakkab aktiivne tegevus pihta. Tegelikkuses see nii lihtne ei ole - vaja on ju häid mõtteid ja inimesi kes need ellu viiks.
Selline kahetasandiline lähenemine, kus tegeletakse aktiivselt nii liiga promomise kui ka klubisiseste tegevustega võiks tekitada selle, et paari aasta pärast pole EJLi poolset klubide "suunamist" vaja, kuna klubis on pädevus turunduse tegemiseks olemas ning samuti on arusaam selle olulisusest ja kasust. Praegu seda pädevust ilmselgelt enamuses klubides ei ole ning paljud lihtsalt ei mõista/usu seda juttu, et turundusest neile mingit reaalset kasu tuleks.
Leave a comment:
-
Algselt postitas samoot
kogu teema v6ib lukku panna yhe lausega. eestlasele pole miski kunagi piisavalt hea ja kodune jalgpall ei hakka eestlast mitte kunagi niimoodi huvitama et ta yldse viitsikski pidevalt staadionil k2ia. miks? sest eestlane on sitane ori. eestlasele on alati olulisem mida isandad arvavad. eestlasele on t2htis manut v6i juventust f2nnata sest see on 2ssam ja isandam. aga oma popsitalu tuleb surmani h2beneda. punkt.
Ühesõnaga rahvas ei kasvanud ega kasva enam oma kohaliku klubi külge.
Teooriat kinnitab mingil määral näiteks Eesti esimese vabariigi aja jalgpalli populaarsus.
Leave a comment:
-
Algselt postitas MNa Vaata postitustNo Tšehhi õllehindu ei tasu meie omadega võrrelda, aga seda tead sa muidugi ise ka
Üldiselt ma ei usu, et Eestis hindade pärast väga keegi tulemata jätaks. Viiekas piletiks on normaalne, alla selle ei saagi Eestis mitte kuskile pm.
Kui külastad mängu korra-paar hooajal, siis loomulikult, mis see viiekas visata ja kolm viiskümmend PURGIõlut peale rüübata.
15-20 eurtsi per mäng.
Paraku iga kuu mitu korda võib mõnda venda juba mõtlema panna, seda enam, et staadionil atmosfäär olematu, ilm ja muud jamad.
Eriti võib see puudutada nooremaid ja kesisema sissetulekuga potentsaalseid vutihuvilisi.
Võta veel pruut või/ja lapsed ka kaasa, parajalt kopsakas väljaminek.
Tšehhis saad poole odavamalt, kümnekaga hakkama.
Pärnakad näiteks said uue Rannastaadioniga kaasa piletihinna tõusu 3-lt 5-le eurole aga kus on publikuarvu tõus, mis peaks nagu uue ja mugava staadioniga kaasnema.
142 mängus Floraga....
Leave a comment:
-
Eks aeg oleks paratamatusega leppida. Liit ja klubid on nüüdseks vist juba kõike proovinud, et kohaliku liigat atraktiivseks teha, aga peale lühiajalisi tõuse on numbrid ikka oma 300 peale tagasi kukkunud. Meil lihtsalt ei ole staadionil käimise kommet ja lähima 20 aasta jooksul seda ilmselt ei tule ka.
Ehitame riigi väikseid ja hubaseid statasid täis ja vaatame, et need 300 ennast võimalikult hästi tunneksid. See nr on jalgpalli mõttes kaduvväike, aga mistahes muu ürituse võrdluses talutav. Minu jaoks on meie mängud 250 inimesega vutipeod, kus üht huvi omavad inimesed kokku saavad ja head aega veedavad. Mängijad tunnevad fänne, fännid tunnevad vastasfänne. Õllekraanid mulisevad, mikrouunid burksidega huugavad. Nagu väike külapidu. Aga pidu kus pea kunagi igav ei hakka ja emotsiooni on rohkem kui sa teinekord nädala jooksul ära suudad seedida.
Leave a comment:
-
Algselt postitas yordan Vaata postitustSamas senikaua, kui rõhk on liigasüsteemi ehitamisel (mis tegelikult ka viimasel kahel aastal on kokku kukkumise äärele jõudnud - vaadake selle aasta IV liigasid)
Leave a comment:
-
Kusjuures EJL ise räägib, et suhteliselt palju inimesi vähemalt teab jalgpalliklubisid ja vähemal määral ka mängijaid. Seega nagu mingi kandepind jalgpallile oleks.
Usun ikka, et lumepall tuleks EJLi poolt veerema panna ja klubid saaksid sellele veel hoogu juurde anda. Kohalikule jalgpalliliigale tuleks anda mingi seksikas ja atraktiivne imidž, mis tõmbaks inimesi ligi. Minu nägemuses võiks PLil olla üks turundustiim ja kontseptsioon, mis tegutseks klubiüleselt ning mille eesmärk oleks kohaliku liiga atraktiivsuse suurenemine.
Samas klubisisene tegevus peaks toetama selle üldise PL kontseptsiooni ellu viimist. Kindlasti peaks olema siin vähemalt 2-3 konsultanti, kes igapäevaselt klubidega tööd teevad, neile turundusideid jms pitchiks ja vaataks, et tegevusi reaalselt ellu ka viiakse. Praegu loodetakse liiga palju sellele, et kui mingi suvaline Slava või Jaan nimetatakse kogukonnatöö juhiks, siis kohe hakkab aktiivne tegevus pihta. Tegelikkuses see nii lihtne ei ole - vaja on ju häid mõtteid ja inimesi kes need ellu viiks.
Selline kahetasandiline lähenemine, kus tegeletakse aktiivselt nii liiga promomise kui ka klubisiseste tegevustega võiks tekitada selle, et paari aasta pärast pole EJLi poolset klubide "suunamist" vaja, kuna klubis on pädevus turunduse tegemiseks olemas ning samuti on arusaam selle olulisusest ja kasust. Praegu seda pädevust ilmselgelt enamuses klubides ei ole ning paljud lihtsalt ei mõista/usu seda juttu, et turundusest neile mingit reaalset kasu tuleks.
Leave a comment:
-
Algselt postitas MNa Vaata postitustNo Tšehhi õllehindu ei tasu meie omadega võrrelda, aga seda tead sa muidugi ise ka
Üldiselt ma ei usu, et Eestis hindade pärast väga keegi tulemata jätaks. Viiekas piletiks on normaalne, alla selle ei saagi Eestis mitte kuskile pm.
Leave a comment:
-
80 .aastatel tõi sõduritega mängiv Sport mõnusalt rahvast komsomolkale.Ja rahval ja miilitsatel igav ei olnud.Ja ainumalt miilitsaid oli mängul rohkem,kui praegu enamus meistriliiga mängudel publikut.
Leave a comment:
-
Algselt postitas kesa Vaata postitustMuuseas Euroopa liigade rankingus 11. real paiknevas Tšehhi Siim Lutsu koduklubi Praha Bohemiansi piletihinnad on vahemikus 150-230 krooni, mis eurodesse arvestatult võrdub
5,5 euroga otsa-ja vastastribüünil - 8,5 euroga peatribüünil.
Lastele, invadele ja penskaritele loomulikult odavamalt või tasuta.
Õlu maksab ca 1 euro ringis.
43. real paiknevas Eestis pilet 3-10 euri ja õlu 2-3.50 euri.
Hinna ja kvaliteedi suhe on paigast ära.
No Tšehhi õllehindu ei tasu meie omadega võrrelda, aga seda tead sa muidugi ise ka
Üldiselt ma ei usu, et Eestis hindade pärast väga keegi tulemata jätaks. Viiekas piletiks on normaalne, alla selle ei saagi Eestis mitte kuskile pm.
Leave a comment:
-
Algselt postitas gd77 Vaata postitustMida siis EJL oma rahaga tegema peaks?
Algselt postitas yordan Vaata postitustEesti jalgpallile on väga vajalik, et EJL suudaks adekvaatselt oma prioriteedid ümber hinnata, et hakata tegelema kõige põletavama murekohaga Eesti jalgpallis. Härjal tuleb sarvist haarata ja julgelt kulutada probleemi lahendamiseks ka finantsvahendeid!
Kindlasti pole probleemile lihtsaid lahendusi, kuid maailmas on see know-how olemas, et kuidas ehitada üles bränd nimega Eesti jalgpall.
Ja siis veel üks robustne näide saatest Rooside sõda:
Küsimus: nimeta üks Eesti jalgpallur, kes mängib välismaal.
Vastused: Klavan, Vassiljev, Lindpere, Reim, Poom. Rääkimata sellest, et võistkonnad ei osanud midagi pakkuda. Jalgpall tuleb inimesteni viia. Näiteks EM-i ajal tegin ettevõttes ennustuse, mis äratas väikese hasardi täiesti spordikaugetes inimestes ning pooled tunnistasid, et vaatasid jalgpalli rohkem, kui ülejäänud elu kokku. Kõik algab lihtsatest asjadest.
Leave a comment:
-
Selle 10€ piletiga nad ainult garanteerivad endale, et mitte ükski juhuslik möödakäija mängule ei tule. Ei saa aru, miks see eksisteerib.
Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Leave a comment: