Tõehetk

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Hughes Vaata postitust
    sest see on surnud ja matuseid ootav spordiala.
    Sa ajad WRC ja F1-e sassi praegu.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

F1te üritatakse veel päästa, aga ei kuku vist välja
      Algselt postitas JT8055
      Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
        No, ma ei tea millest Sina räägid, aga F1-s on maailmas huvi tõusmas. Maailmas pea igal etapil on täismaja.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ega wrc tee äärsed ka päris tühjad pole.
          forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
            No, ma ei tea millest Sina räägid, aga F1-s on maailmas huvi tõusmas. Maailmas pea igal etapil on täismaja.
            F1 edukus ei sõltu absull tribüünidel publikust.

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
              Kui koduõuel rallitakse, siis miks mitte vaadata. Ülemaailmse huvi on WRC aga juba ammu kaotanud.

Kui keegi minu akna all vettehüppeid teeks, siis võibolla isegi vaataks, et mis siin siis toimub. Telekast ei vaataks ka siis kui keegi peale maksaks.

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
                rajaäärsed seal enamjaolt ootavad vist ikkagi, et autode küljest mingisuguseid vidinaid pudeneks ja et need siis omale näpata saaks
                olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
                  F1 ainus probleem on see, et ta on igav. Kui nüüd paar hooaega reegleid ei muudetaks, siis on lootust, et Renault ja BMW (miks mitte ka Toyota) jõuavad kahe tipptiimiga samale tasemele ja on rohkem esikoha nõudlejaid.

Aga arvatavasti lastakse F1 kulude kokkuhoiu nime all lihtsalt põhja nagu tehti WRC`ga.

Kommentaar

Pühapäeval tuleb vist päris naljakas "Tõehetk", kuna mingi "mul bemmil uued kummid" tüüp on saates
                    Mõistus pole ikka oma teha
                    May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
                      Pühapäeval tuleb vist päris naljakas "Tõehetk", kuna mingi "mul bemmil uued kummid" tüüp on saates
                      "Ega sul auto peale erektsiooni ei teki?"
                      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                      Algselt postitas taku*
                      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Maarek Vaata postitust
                        Algselt postitas Kasper Vaata postitust
                        "Ega sul auto peale erektsiooni ei teki?"
                        Ainuüksi sellelele küsimusele järgneva vastuse ja näoilme pärast peab seda saadet vist homme vaatama
                        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

kas see küsimus mänguväline polnud?

Kommentaar

Reklaamis paistis see küsimus parem välja kui tegelt oli

Kommentaar

Algselt postitas Gairi Vaata postitust
                              Reklaamis paistis see küsimus parem välja kui tegelt oli
                              Mis ta vastas?
                              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                              Algselt postitas taku*
                              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
                                Mis ta vastas?
                                Et tal tekib autoroolis erektsioon. Et üksi autoga sõites lähevad mõtte seksile, autole, rahale ja siis jälle seksile, autole ja rahale jne. Aga konkreetselt auto peale ei pidavat erektsiooni tekkima :P (Kui ma nüüd õigesti mäletan).

Kommentaar

Working...
                                X