Football Manager 2008

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Shaq Vaata postitust
    Küsimus: Mitme riigiga te tavaliselt mängu alustate? 1?2? Kõik?Mingi teine arv?
    Inglismaa, Eesti, Holland

Kommentaar

Ma võtan tavaliselt, Inglismaa, Spain, Italia, France , Germaania , Portugal , Mõnikord midagi veel .
      Algselt postitas Maekas
      Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Inglismaa, Itaalia, Hispaania, Saksamaa, Prantsusmaa, Holland, Portugal, Brasiilia ja Argentiina
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Põnn Vaata postitust
          Ma võtan tavaliselt, Inglismaa, Spain, Italia, France , Germaania , Portugal , Mõnikord midagi veel .
          Hüvasti emakeel!

Kommentaar

Suht palju ikka....Ma muidu alustasin ka põhi riikidega: Eesti, Inglismaa,Itaalia,Hispaania aga siis oli mäng kuidagi uimane ning nüüd alustasin Inglismaaga ainult.
            Eks homme saab pikemalt Sunderlandiga pelatud..vaatab mis tulema hakkab.

Kommentaar

Panin kah siis FM-i tööle ja mõtlesin ,et alustan täiesti nullist, võtan mõned liigad - Inglise,Eesti, Saksa,Prantsuse,Hispaania jms, aga millise databasega minna? Seal mingi suur vahe ka on ,et kas Small, medium või Large?

-e-:Kuidas ma saaksin neid oma "oskusi" parandada?
              Näiteks neid:
              Domestic Player Bias
              Hands On Approach

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Inglismaa, Itaalia, Hispaania, Saksamaa, Prantsusmaa, Holland, Portugal, Brasiilia ja Argentiina
                Täpselt samad

Kommentaar

Minu praeguse mängu valik on: Argentina, Belgia, Brasiilia, Inglismaa, Prantsusmaa, Saksamaa, Holland, Itaalia, Portugal, Šotimaa, LAV, Lõuna-Korea, Hispaania, Šveits ja USA.

Kommentaar

minu valikud on
                    hispaania,inglismaa,itaalia,prantsusmaa,šotimaaa,v enemaa,brasiilia,argentiina,portugal,holland,saksa ,türgi ja mõnikord ka serbia või rumeenia

Kommentaar

Serbia on pask, võta selle asemel Norra või Taani
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

nendest kahest pigem norra, seal tugevamad klubid ja palju normaalseid noori

Kommentaar

Ilmselt küll, kõige rohkem ma olengi pettunud Serbia ja Rootsi liigades, uskumatult lahjad.

Kommentaar

Kas keegi oskab siis seletada kuidas pelada networkis ja kui ma kunagi sellele pihta saan ,kas siis keegi viitsiks networki teha.
                            Suhkruhaige

Kommentaar

Seletada ei oska, aga võrgus võiks kunagist teha küll.

Kommentaar

Algselt postitas Milanista Vaata postitust
                                Kas keegi oskab siis seletada kuidas pelada networkis ja kui ma kunagi sellele pihta saan ,kas siis keegi viitsiks networki teha.

Kommentaar

Working...
                                X