Replying to Topic \'Markko Märtin\'
Kui kommenteerida ülekannet, siis päris äss oli. Kahju, et suurem osa staaridest enam viimaseks katseks konkurentsi jäänud polnud, aga ka Antony Warmboldi mässamine rajal oli omaette vaatepilt. Samas siiski oleks oma mehe sõitu rohkem nautinud. Esimene ralli otseülekanne, seetõttu ei maksa eriti selle üle nuriseda, kuigi väheke hüplik telepilt oli ja Jari-Matti Latvala autost ei näinud midagi....aga tulevikus see kindlasti paraneb. Ja reklaamipaus oli loomulikult \"õigel\" ajal - Colin McCrashi tegevus jäi seetõttu nägemata (ok kordusest sai ikka nähtud..).
Hooaeg siis läbi, Märtin viies...noh enam-vähem. Ütleme ausalt, et vana Focusega oleks seis umbes samasugune olnud (katkestamisi vähem, aga kiiruse arvelt poleks nii palju (katse)võite ja punkte tulnud). Ja üks huvitav fakt kah kõigile fordi kirujatele....ford focus on viimase kahe hooaja vastupidavaim auto, ses suhtes, et on oldud ainus meeskond, mis kõigil etappidel on punkte korjanud. Lugesin seda http://www.fordrallyesport.com ja esialgu nagu ei uskunud hästi. Arvasin, et Peugeot on samaga hakkama saanud, kuid asja kontrollides selgus, et Peugeot sai 2002 Argentiina rallil 0.
Seega järgmisel aastal uue hooga ehk....
Kui kommenteerida ülekannet, siis päris äss oli. Kahju, et suurem osa staaridest enam viimaseks katseks konkurentsi jäänud polnud, aga ka Antony Warmboldi mässamine rajal oli omaette vaatepilt. Samas siiski oleks oma mehe sõitu rohkem nautinud. Esimene ralli otseülekanne, seetõttu ei maksa eriti selle üle nuriseda, kuigi väheke hüplik telepilt oli ja Jari-Matti Latvala autost ei näinud midagi....aga tulevikus see kindlasti paraneb. Ja reklaamipaus oli loomulikult \"õigel\" ajal - Colin McCrashi tegevus jäi seetõttu nägemata (ok kordusest sai ikka nähtud..).
Hooaeg siis läbi, Märtin viies...noh enam-vähem. Ütleme ausalt, et vana Focusega oleks seis umbes samasugune olnud (katkestamisi vähem, aga kiiruse arvelt poleks nii palju (katse)võite ja punkte tulnud). Ja üks huvitav fakt kah kõigile fordi kirujatele....ford focus on viimase kahe hooaja vastupidavaim auto, ses suhtes, et on oldud ainus meeskond, mis kõigil etappidel on punkte korjanud. Lugesin seda http://www.fordrallyesport.com ja esialgu nagu ei uskunud hästi. Arvasin, et Peugeot on samaga hakkama saanud, kuid asja kontrollides selgus, et Peugeot sai 2002 Argentiina rallil 0.
Seega järgmisel aastal uue hooga ehk....
ei oskagi nagu midagi üelda,head paranemist Richard!
Kommentaar