320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Coulthard ütles, et see mäkketõus meenutab Spa-d, peale esimest kurvi, aga Texase rajal on tõus suurem.

    Ei usu, et seal mingi eelis saab olema, kui just Grosjeani ei tee ja hiljem pidurdad ja siis kõik välja sõidad rajalt jälle.

    Aga tundub päris huvitav rada olevat, sai youtube-st mingeid tutvustusvideosid vaadatud, on teatuid kurve ja lõike mis mujalt tuttavad, üks osa oli Suurbritannia rajalt ja siis oli mingi lõik Jaapani rajaga sarnane.

    Mingi pildi raja iseärasustest saab siit videost:



    *Ärge laske ennast video pealkirjast ja naisreporterist häirida, jutt siin ikka Texase rajast ja tarka juttu räägib parempoolne endine vormelipiloot.

    Kommentaar


      Algselt postitas Panso Vaata postitust

      Ei usu, et seal mingi eelis saab olema..
      miks?
      «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
      «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

      Kommentaar


        Kas Spas on eelis või? Ees olevad autod ju ei anna sulle eelist, kuna avarii vältimiseks pead ka varem pidurdama. No eks näeme, mis eelis seal on või ei ole. Ükski ekspert (ala eks vormelisõitja) pole küll midagi väga sõnanud, et seal suuri eeliseid kellegil oleks.

        Kommentaar


          Algselt postitas Panso Vaata postitust
          Kas Spas on eelis või? Ees olevad autod ju ei anna sulle eelist, kuna avarii vältimiseks pead ka varem pidurdama. No eks näeme, mis eelis seal on või ei ole. Ükski ekspert (ala eks vormelisõitja) pole küll midagi väga sõnanud, et seal suuri eeliseid kellegil oleks.
          eeldusel, et stardiruudustik on alati samasugune, tekitab stardisirge lõpus olev järsk tõus olukorra, kus kogu seltskond on tavapärasest tihedamalt koos. samuti on tõusul pidurdusteekond lühem, mis võimaldab pidurdada hiljem, aga iga eksimus on selle võrra tõsisemate tagajärgedega. minu arust see siiski on taganttulija jaoks soodsam, kui lameda raja korral.
          «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
          «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

          Kommentaar


            Panen siia ühe video kes huvitatud aeglasema kiirusega näha ära selle uue ameerika raja:

            Kommentaar


              Krt miks sellised asjad läbi lastakse? Sellise asja eest peaks kogu meeskond karistada saama ning mõlemad masinad peaks viimasest reast startima! Aga kuna tegemist on Ferrariga,siis on ju kõik lubatud!
              Ferrari meeskond otsustas vormel-1 eelviimasel etapil, USA GP-l esikoha eest võitlev Fernando Alonso stardirivis koha võrra kõrgemale aidata.
              Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
              Ott Järvela

              Kommentaar


                Algselt postitas budulojus Vaata postitust
                Krt miks sellised asjad läbi lastakse? Sellise asja eest peaks kogu meeskond karistada saama ning mõlemad masinad peaks viimasest reast startima! Aga kuna tegemist on Ferrariga,siis on ju kõik lubatud!
                http://sport.postimees.ee/1045014/fe...rra-korgemale/
                Kuna see on täiesti reeglitekohane, aga asi on ikka fair playst väga kaugel.
                "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                Kommentaar


                  Hea meel, et Vettel tiitlivõitu ära ei kindlustanud ja see selgub viimasel etapil järgmisel nädalavahetusel Brasiilias, kus on väga kiirelt muutuvad ilmastukuolud. Vahe on nüüd küll 13 punkti, mis tähendab seda, et Vettelil piisab tiitli kindlustamiseks Brasiilias neljandast kohast.

                  Heitsin pilgu peale paarile ilma saidile, mis näitavad, et pühapäev peaks tulema väga märg ja ka kvalifikatsiooni peaks vihm segama, mis teeks tiitliheitluse vägagi põnevaks. Loodame, et ka nii läheks, aga eks homme õhtul on F1 ametlikul kodukal juba üleval kolme päeva ilmaprognoos.
                  "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                  Kommentaar


                    Massa peab Sennat tegema ja Vetteli välja sõitma esimeses kurvis või siis sõidus.

                    Sky andmeil Brasiilias sajab terve järgmine nädalalõpp.

                    Kommentaar


                      Lisan siia ka kolm stsenaariumi, kuidas Alonso võib Brasiilias maailmameistriks tulla.

                      - To win with Vettel 5th or lower
                      - To be 2nd with Vettel 8th or lower
                      - To be 3rd with Vettel out of the points
                      "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                      Kommentaar


                        Täna siis selle hooaja viimane etapp Brasiilias. Sõit ise tundub kujunema üsna huvitavaks kuna on oodata vihma mis lisab kõvasti põnevust. Lisaks on palju küsimusi õhus kuid peamine kes siis ikkagi saab noorimaks kolme kordseks meistriks, kas Vettel või Alonso. Kui palju aitavad oma meeskonna kaaslasi Webber ja Massa. On kuulda olnud vandenõusi mis justkui räägivad sellest, et äkki võib Massa Vetteli kohe välja rammida ja sellega oma meeskonna kaaslast Alonsot aidata. On ju Ferrari tuntud selliste trikite poolest.
                        Muidugi on täna sõit tähenduslik Schumacheri jaoks kes nüüd teeb tõesti oma viimast f1 sõitu ja legend lahkub lõplikult f1 sarjast. Hamilton teeb täna samuti oma viimast sõitu McLarenis kus ta veetis 7 hooaega.

                        Kommentaar


                          Kahjuks viimaste prognooside kohaselt toimub sõit kuivades oludes, aga loodame, et ilmatargad eksivad ja näeme huvitavat sõitu. Hetkel igatahes päike paistab ja taevas on selge Interlagose ringrajal. Saab olema huvitav näha, kui peaks kuiv ilm terve sõit püsima, mis kohal Alonso lõpetab üldse kuna ta peaks TOP 10-st ainuke olema vihmaseadistusega ja kõige eelduste kohaselt kolinal tahapoole kukkuma hakkama peale starti.
                          "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                          Kommentaar


                            Algselt postitas dontastik Vaata postitust
                            Kahjuks viimaste prognooside kohaselt toimub sõit kuivades oludes, aga loodame, et ilmatargad eksivad ja näeme huvitavat sõitu. Hetkel igatahes päike paistab ja taevas on selge Interlagose ringrajal. Saab olema huvitav näha, kui peaks kuiv ilm terve sõit püsima, mis kohal Alonso lõpetab üldse kuna ta peaks TOP 10-st ainuke olema vihmaseadistusega ja kõige eelduste kohaselt kolinal tahapoole kukkuma hakkama peale starti.
                            Kui Alonsol auto vihmaseades on ja ilm on kuiv, siis võib öelda, et Alonsol tuleb hirmus õhtupoolik. Aga elame ja näeme kas see ikka läheb niimoodi.

                            Kommentaar


                              Schumile täna karjääri viimane sõit F1-s. Võimalik, et ka viimane sõit de la Rosale, Kovalainelile, Kobayashile, Sennale, Petrovile ja Karthikeyanile.

                              //Päike igastahes nüüd 1 tund ja 45 minutit enne starti täielikult kadunud ja taevas näeb välja selline. Iseasi, kas sealt ka midagi alla hakkab sadama. Viimane värskeim ilmaprognoos umbes 10 minutit tagasi. Variable cloud amounts now into race; 22C; a 25% chance light showers race window so strong probability of dry conditions.

                              "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                              Kommentaar


                                Vettel möödus kollaste lippude alas mingi 20ndate ringide ajal Kobayashist, praegu käib 54 ring ja siiamaani pole karistust tulnud. Vaatan sõitu sky f1 pealt ja seal näidati kordust ja öeldi ka otse, et Vettel möödus kollaste lippude alal mis pole lubatud.

                                Kommentaar

                                Working...
                                X