320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Täiesti nõus, et Mersu üleolek on jama aga Red Bulli halinat on ka naljakas lugeda. Samas jällegi pole vist päris nende süü, et Renault nii lahja mootori on tootnud.
    Ma isiklikult arvan, et Red Bull on pigem Renault peale pahane. aga kuna meeskonnasiseselt nii üksteisele kallale ei saa minna, hakati hoopis FIA`t survestama. Eelmine hooaeg läksid Mersud samamoodi teistest eest ära, siis ei ähvardanud mitte keegi lahkumisega. Nädalavahetusel käis ka mingi teema läbi, kus RB oli pahameelt Renault`le esitanud, kuna neil oli probleeme jõuallikatega ja mitte kedagi Renault`st polnud kohapeal et neid aidata.



    Tekib üleüldse küsimus, mida Renault talvepausil tegi. Testide ajal räägiti, et nad arendasid rohkem jõuallika töökindlust,(mis ei nõua ˛etoonide kasutamist) kuid arvestades, et Ricciardo 1 mootor 4st on juba maha kantud, Kvyat ei pääsenud starti, Verstappen pidi katkestama tänu mootoririkkele(mis võib samamoodi mahakandmisele minna), paneb natuke kukalt kratsima.
    Ferraril oli eelmine hooaeg sama kehva või isegi kehvem jõuallikas. Ferrari ei olnud võimeline kahte kiiret ringi järjest läbima KERSI vähese efektiivsuse tõttu. 1 kiire ring ja siis 1 ring laadimist ja nii võistluse lõpuni. See hooaeg on aga korralik hüpe arenduses tehtud, mõlemad Ferrari ja Sauber hoopis teisest klassist võrreldes eelmise hooajaga.

    Ja see, et Mercedes nii kiire on, ei ole hobujõudude taga kinni. Williams kasutab sama jõuallikat, ometigi said nemad samamoodi kalendriga.

    Red Bull peaks hoopis ultimaatumi Renault`le esitama, mitte ei pea Mercedes ja Ferrari võimsust maha keerama kuna üks tarnija on saamatu. McLarenil hetkel veel hullem seis, aga nemad pole midagi kurtnud vaid kindel eesmärk rivi kõige kiirem masin ehitada.
    Lisatud failid

    Kommentaar


      See Manor, kas see ilmus täitsa tühja kohapealt või on tegemist mõne varasema meeskonna riismetega/nimevahetusega? Tundub nagu punt vaeseid, ehk F1 vajab oma Minardit.
      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

      Kommentaar


        Algselt postitas atleticomadrid Vaata postitust
        See Manor, kas see ilmus täitsa tühja kohapealt või on tegemist mõne varasema meeskonna riismetega/nimevahetusega? Tundub nagu punt vaeseid, ehk F1 vajab oma Minardit.
        Marussia.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

        Kommentaar


          Algselt postitas Eff10 Vaata postitust
          Ma isiklikult arvan, et Red Bull on pigem Renault peale pahane. aga kuna meeskonnasiseselt nii üksteisele kallale ei saa minna, hakati hoopis FIA`t survestama. Eelmine hooaeg läksid Mersud samamoodi teistest eest ära, siis ei ähvardanud mitte keegi lahkumisega. Nädalavahetusel käis ka mingi teema läbi, kus RB oli pahameelt Renault`le esitanud, kuna neil oli probleeme jõuallikatega ja mitte kedagi Renault`st polnud kohapeal et neid aidata.



          Tekib üleüldse küsimus, mida Renault talvepausil tegi. Testide ajal räägiti, et nad arendasid rohkem jõuallika töökindlust,(mis ei nõua žetoonide kasutamist) kuid arvestades, et Ricciardo 1 mootor 4st on juba maha kantud, Kvyat ei pääsenud starti, Verstappen pidi katkestama tänu mootoririkkele(mis võib samamoodi mahakandmisele minna), paneb natuke kukalt kratsima.
          Ferraril oli eelmine hooaeg sama kehva või isegi kehvem jõuallikas. Ferrari ei olnud võimeline kahte kiiret ringi järjest läbima KERSI vähese efektiivsuse tõttu. 1 kiire ring ja siis 1 ring laadimist ja nii võistluse lõpuni. See hooaeg on aga korralik hüpe arenduses tehtud, mõlemad Ferrari ja Sauber hoopis teisest klassist võrreldes eelmise hooajaga.

          Ja see, et Mercedes nii kiire on, ei ole hobujõudude taga kinni. Williams kasutab sama jõuallikat, ometigi said nemad samamoodi kalendriga.

          Red Bull peaks hoopis ultimaatumi Renault`le esitama, mitte ei pea Mercedes ja Ferrari võimsust maha keerama kuna üks tarnija on saamatu. McLarenil hetkel veel hullem seis, aga nemad pole midagi kurtnud vaid kindel eesmärk rivi kõige kiirem masin ehitada.


          Respekt. Vormel 1 on vahepeal jõudnud sellisele tasemele, et kõik tundub Sinu jutus üsna loogiline, aga mitte sittagi ei saa aru. Mis värk nende tokenitega on?

          Kommentaar


            Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
            http://vignette4.wikia.nocookie.net/...20120402010422

            Respekt. Vormel 1 on vahepeal jõudnud sellisele tasemele, et kõik tundub Sinu jutus üsna loogiline, aga mitte sittagi ei saa aru. Mis värk nende tokenitega on?
            Et vähendada kulusid, võeti vastu tokenite, eesti keeli ˛etoonide süsteem, mis ei luba tarnijatel lõpmatult jõuallikaid arendada. Irooniliselt oli just Renault selle reegli suurim pooldaja. Tänavusel hooajal anti igale tarnijale(v.a Honda) 32 ˛etooni. Honda poleks pidanud hooaja kestele tegelikult mitte ühtegi ˛etooni saama, nagu ei saanud ülejäänud tarnijad eelmine hooaeg pärast homologeerimist. Spordi mõttes tehti neile erand, et nad jõuaksid rohkem järgi tulla ning neile loovutati ülejäänud tarnijate olemasolevate ˛etoonide keskmine(7+10+12)/3.

            ˇetoonide süsteemist siis niipalju, et seal on 42 erinevat ala, mida on võimalik arendada ja iga ala on väärt kas 1, 2 või 3 ˛etooni. Et terve jõuallikas nullist üles ehitada, kuluks 66 ˛etooni. Nagu enne mainisin, said tarnijad tänavuseks 32 ˛etooni, järgmine hooaeg on see arv 25, aastal 2019 ja 2020 on võimalik ainult kasutada 3 ˛etooni. Iga hooaeg külmutatakse aina rohkem erinevaid osasi. Näiteks järgmine hooaeg ei tohi enam väntvõlli arendada.

            Leidsin selllise asjaliku artikli, mis seletab kõik täpsemalt ära. Teisel lehel on tabel kogu süsteemist.

            Kommentaar


              Ma arvan, et enne flipib Ecclestone'il ära pidevalt surevate mootorite pärast ja ammu enne 2020. aastat luuakse uued reeglid, mis lubavad kõigil ma mootori totaalselt ümber ehitada.

              Kommentaar


                selle žetoonijutu peale tahtsin küsida ise ka, et kas alates aastat 2021 sõidetakse kuni igavikuni samade mootoritega olenemata sellest, et vahepeal on mingid hipid välja mõelnud kärbsetatil töötavad übermootorid?

                Kommentaar


                  F1 võiks olla ikka sari, kus näidatakse asju, mis on füüsiliselt võimalik ja auto sõidab nii kiiresti kui võimalik. Priusega võin ise ka linnas sõita.

                  Kommentaar


                    Saksa-Itaalia hümni kombot polnudki ammu kuulnud. Loodetavasti Ferrari konkurentsivõimelisus Mercedese vastu ühekordseks nähtuseks sel hooajal ei jää.

                    Kommentaar


                      Algselt postitas Mask Vaata postitust
                      Saksa-Itaalia hümni kombot polnudki ammu kuulnud. Loodetavasti Ferrari konkurentsivõimelisus Mercedese vastu ühekordseks nähtuseks sel hooajal ei jää.
                      Tegin täna endale suurepärase kingituse. Mingi vaist sundis otseülekannet jälgima.

                      Kommentaar


                        Renault' ja Force India Mersu mootorid suitsesid täna nagu headel 00ndate alguses.
                        Red Bullid on ikka täitsa augus. Isegi Toro Rossodele jäädakse all. Kuigi ma pole kunagi Red Bulli fänn olnud, siis oleks nende võimalik taandumine sarjast, kui Renault' otsustab ka asjad kokku pakkida, ülimalt kahetsusväärne. Aga loodetavasti nii ikka ei lähe.

                        Samal teemal jätkates - Max Verstappen on oma vanuse kohta ikka uskumatult hea. Tema tänased (ja üldse) möödasõidud olid ülimalt puhtad ja kaalutletult tehtud. Kahju vaid, et masin lõpuni vastu ei pidanud. Muidu oleks punktid taas tulnud.

                        Aga eesotsas same old yawnfest. Isegi hiinlastest rajatöötajate saamatus Verstappeni Toro Rossot rajalt ära toimetada oli põnevam, kui "võidusõit" Top 6-s.

                        Kommentaar


                          Lotuse pr ikka oli tasemel ka täna.

                          Sel ajal, kui Button - Maldonado heitlesid:
                          Lotus F1 Team @Lotus_F1Team · 4h 4 hours ago
                          Yes! No. Yes! No. Yes! No. @Pastormaldo past @JensonButton. Then not again. Great dicing. Now @alo_oficial joins in.

                          Kui Button pani anaali sisse maldonadole
                          Lotus F1 Team @Lotus_F1Team · 4h 4 hours ago
                          Arse.

                          Lotus F1 Team @Lotus_F1Team · 4h 4 hours ago
                          As in that was the arse end of @Pastormaldo's car that was buttoned-up

                          Ela ja tunne, et elad
                          see on kõige lihtsam
                          filosoofia, mis toimib
                          sule silmad ära vaata
                          tagasi, hinga sügavalt ja
                          hüppa üle iseenda varju
                          tule koos minuga.

                          Kommentaar


                            Ei tea, kas see lisa põhjaplaat (või pikendati seda? Ei ole tehnilise poolega väga kursis) pandi selle mõttega, et effekti oleks rohkem. Väga vinge on eriti finishisirgel neid möödasõite Bahreini öös vaadata, kui sädemed taga. Dramaatiline lausa, ütleks. Väga huvitav etapp täna igaljuhul.

                            Kommentaar


                              Algselt postitas Mask Vaata postitust
                              Ei tea, kas see lisa põhjaplaat (või pikendati seda? Ei ole tehnilise poolega väga kursis) pandi selle mõttega, et effekti oleks rohkem. Väga vinge on eriti finishisirgel neid möödasõite Bahreini öös vaadata, kui sädemed taga. Dramaatiline lausa, ütleks. Väga huvitav etapp täna igaljuhul.

                              Eelkoige ikka pandi see sinna aerodünaamilise effekti pärast, see fireworks tuli tasuta kaasa

                              Kommentaar


                                Kolmandal kohal olev Räikkönen kaotab teisel kohal sõitvale Räikkönenile 12 sekundiga. Vahe väheneb iga ringiga. Räikköneni rehvid on vähem kulunud. Lõpuni jääb 12 ringi
                                PMees

                                Kommentaar

                                Working...
                                X