Algselt postitas Daz Booob
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Päevapoliitika
Collapse
X
-
Nii ta on. Üldjuhul eelneb sellele aga tiba keerulisem liiklemise keskkond. Nagu ikka - pinge kaob, uni jalaga perse taob.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
me vist räägime erinevatest asjadest kiiruse all. ma ei arvagi ega pole öelnudki et kiirust oleks vaja tõsta(või üldse oleks võimalik tõsta) maanteel või et 2+1 või 2+2 seda lahendaks. maanteel on kiirus piiratud. küll aga ei ole kiirus nõnda piiratud raudteel. ja kui ma saaksin Tallinn-Pärnu vahemaa rongiga läbitud 45 minutiga, siis ma valin selle ja olen suht kindel et nii mõnigi autojuht, kes praegu läbib selle vahemaa autoga, valib samuti rongi. ma väidan, toetudes ka teiste riikide praktikatele, et kiirus on transpordivahendi valikul tähtis. loomulikult ka hind, kulu. kui sul ikka kiirtee on tasuline, siis valid pigem rongi, eriti kui see isegi kiirem on kui autoAlgselt postitas Daz Booob Vaata postitust
Ma hästi ei usu, et 2+1 keskmist kiirust oluliselt tõstaks (võib olla paar kilomeetrit tunnis ehk, kui sedagi). Ehk kiirus ei ole teema sõiduautole, rääkimata teistest masinatest. Pealegi ei hakka tühjal teel rekka, ega buss oluliselt (märgiks ära minu nägemuse järgi on +20% oluline muutus) kiiremini sõitma.Catalunya is not Spain!
Kommentaar
-
4-realine tee on mõttekas teatud liiklustihedusega, Tallinn - Tartu maanteed mõõdetakse pidevalt ja seal ei ole lihtsalt piisavalt suurt tihedust terves ulatuses. Tallinn - Tartu maantee peamine probleem on laupkokkupõrked, mis omakorda on seotud kolonnide tekkimisega, selle vastu aitab 2+1, kus sõidusuunad on eraldatud, täpselt sama hästi, kui 2+2 ja on oluliselt odavam. Kiire raudtee vähendaks kindlasti vajadust bussiliikluse järele ning paneks paljud, kes senimaani autoga käivad, seda tõsiselt kaaluma.Algselt postitas budu Vaata postitustE200 keegi kaine ka on? https://www.err.ee/910705/tsahkna-ne...i-ole-moistlik
Kommentaar
-
2+1 puhul on hetkel tegu olukorra paanemisega, kuid hetkel on veel lahendus poolik. Alad on lihtsalt liiga lühikesed et nad normaalselt toimiks. Lisaks leiavad 2+1 lõigul gaasipedaali üles need kes seni jalgu kolonni tekitasid, kui lõik läbi siis tiksuvad aeglaselt edasi. Tegelikult tuleks tõsiselt kaaluda veoautodele lliikumiskeeldu tln-trt trassil. Ala reedel 1600 kuni pühapäeval 2100 vms. Jääks päris palju kolonne tekkimata. Kui õigesti mäletan siis kunagi oli isegi mingi sarnane liikumiskeeld veoautodele. Toimib saksamaal võiks toimida ka meil.Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust4-realine tee on mõttekas teatud liiklustihedusega, Tallinn - Tartu maanteed mõõdetakse pidevalt ja seal ei ole lihtsalt piisavalt suurt tihedust terves ulatuses. Tallinn - Tartu maantee peamine probleem on laupkokkupõrked, mis omakorda on seotud kolonnide tekkimisega, selle vastu aitab 2+1, kus sõidusuunad on eraldatud, täpselt sama hästi, kui 2+2 ja on oluliselt odavam. Kiire raudtee vähendaks kindlasti vajadust bussiliikluse järele ning paneks paljud, kes senimaani autoga käivad, seda tõsiselt kaaluma.
Kommentaar
-
Väga naljakas paradoks, et Tallinn-Tartu maanteel ei ole piisavalt suurt tihedust, aga õnnetused tekivad sellest, et autosid on lausa Kolonnidega. Kui see pole täispeaga kirjutatud siis mis see on?Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitust4-realine tee on mõttekas teatud liiklustihedusega, Tallinn - Tartu maanteed mõõdetakse pidevalt ja seal ei ole lihtsalt piisavalt suurt tihedust terves ulatuses. Tallinn - Tartu maantee peamine probleem on laupkokkupõrked, mis omakorda on seotud kolonnide tekkimisega, selle vastu aitab 2+1, kus sõidusuunad on eraldatud, täpselt sama hästi, kui 2+2 ja on oluliselt odavam. Kiire raudtee vähendaks kindlasti vajadust bussiliikluse järele ning paneks paljud, kes senimaani autoga käivad, seda tõsiselt kaaluma.
Kommentaar
-
kui suur on kolonn? mitu kolonni päevas tekib antud maanteel? mitu laupkokkupõrget on päevas, nädalas, kuus?Algselt postitas Nasfal Vaata postitustVäga naljakas paradoks, et Tallinn-Tartu maanteel ei ole piisavalt suurt tihedust, aga õnnetused tekivad sellest, et autosid on lausa Kolonnidega. Kui see pole täispeaga kirjutatud siis mis see on?Catalunya is not Spain!
Kommentaar
-
Saksamaal on sõidukeeld veokitele ainult pühapäeval! Kuna nüüd on veokitel Eestis teemaks, siis see lollus läbi ei läheks. Jah viidi liiklus Piibe maanteele aga efekti see ei andnud.Algselt postitas zelee Vaata postitust2+1 puhul on hetkel tegu olukorra paanemisega, kuid hetkel on veel lahendus poolik. Alad on lihtsalt liiga lühikesed et nad normaalselt toimiks. Lisaks leiavad 2+1 lõigul gaasipedaali üles need kes seni jalgu kolonni tekitasid, kui lõik läbi siis tiksuvad aeglaselt edasi. Tegelikult tuleks tõsiselt kaaluda veoautodele lliikumiskeeldu tln-trt trassil. Ala reedel 1600 kuni pühapäeval 2100 vms. Jääks päris palju kolonne tekkimata. Kui õigesti mäletan siis kunagi oli isegi mingi sarnane liikumiskeeld veoautodele. Toimib saksamaal võiks toimida ka meil.Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
Ott Järvela
Kommentaar
-
Kuna ise igapäevaselt maanteed ei sõida, siis tekkis küsimus kui pikad need lõigud on ja kui tihti?Algselt postitas zelee Vaata postitust2+1 puhul on hetkel tegu olukorra paanemisega, kuid hetkel on veel lahendus poolik. Alad on lihtsalt liiga lühikesed et nad normaalselt toimiks. Lisaks leiavad 2+1 lõigul gaasipedaali üles need kes seni jalgu kolonni tekitasid, kui lõik läbi siis tiksuvad aeglaselt edasi. Tegelikult tuleks tõsiselt kaaluda veoautodele lliikumiskeeldu tln-trt trassil. Ala reedel 1600 kuni pühapäeval 2100 vms. Jääks päris palju kolonne tekkimata. Kui õigesti mäletan siis kunagi oli isegi mingi sarnane liikumiskeeld veoautodele. Toimib saksamaal võiks toimida ka meil.Catalunya is not Spain!
Kommentaar
-
Üks Käreveres, teine Põltsamaal. Millest Põltsamaa oma pole just kõige parem, sest möödasõidurada on paar-kolmsada meetrit.
Nagu ka zelee mainis, siis väga palju on debiilikuid kes 2+1 jõudes kiirendavad ning peale seda taas munevad.
Kui palju odavam on siis 2+1 2+2st?Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka
Kommentaar
-
Ise pakuks et norm oleks iga 10-15 km tagant teha üks kilomeetri pikkune 2+1 lõikAlgselt postitas mjaasa Vaata postitustÜks Käreveres, teine Põltsamaal. Millest Põltsamaa oma pole just kõige parem, sest möödasõidurada on paar-kolmsada meetrit.
Nagu ka zelee mainis, siis väga palju on debiilikuid kes 2+1 jõudes kiirendavad ning peale seda taas munevad.
Kui palju odavam on siis 2+1 2+2st?Catalunya is not Spain!
Kommentaar
-
Need tekivad aeglasemate autode taha, kuna osades lõikudes on möödasõit keeruline. 2+1 lahendab selle. Keegi ei väida, et praegune olukord oleks okey. Aga Eesti on korduvalt räigelt üleehitanud oma infrat, nii mõnigi supersõlm on overkill. Terves pikkuses 2+2 maantee meie rahvaarvu ja tiheduse juures ei ole lihtsalt mõistlik investeering.Algselt postitas Nasfal Vaata postitustVäga naljakas paradoks, et Tallinn-Tartu maanteel ei ole piisavalt suurt tihedust, aga õnnetused tekivad sellest, et autosid on lausa Kolonnidega. Kui see pole täispeaga kirjutatud siis mis see on?
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar