Vivatbet
Collapse
Unconfigured Ad
Collapse
Veganlus - arvamusi?
Collapse
X
-
Tere tulemast turumajandusse sm. Linnupoja!
Miks ikkagi selline ristisõda just piimatööstuse vastu. Täpselt samamoodi sisuturundavad meedias kõik toiduainete tootjad oma asja. Ka veganid ja öko-mökod.Leave a comment:
-
Loed muidu mis kirjutan ka???Sa nägid lambilinki netis, mis tundus esmalpilgul toetavat sinu vandenõuteooriat, et tegelikult on piimatooted tervisele kahjulikud ja töösturite maffia on kõik kinni maksnud. Isegi läbi ei viitsinud lugeda korralikult... Analüüsi läbiviijad ise ka tunnistavad, et mingeid lõplikke järeldusi on raske teha, aga nende 100+ uuringu analüüsiga väidavad, et USA riiklikud toitumisnõuanded on liigselt piimatoodete suunas kaldu ja soovitatud kogused võiks olla väiksemad kuna mingit head tõestust ei ole, et kaltsiumi peaks just piimast saama.
Kuskil ei mainita, et piimatooted on kahjulikud ja tuleks menüüst välja jätta, sorry...
ps
pro-tip, iga teadusest kirjutatud lugu, mis lubab hakata müüte murdma, tuleks suhtuda väga suure ettevaatusega. Tõsistes teadustes ei ole eesmärk müüte murda vaid teadmisi arendada.
See ei ole vandenõuteooria, et piimatööstused toetavad erinevaid asutusi, et need siis inimestel valetaks, et piim on kasulik.
Ma pole kuskil öelnud, et piim on kahjulik, mina näiteks arvan seda erinevatel põhjustel mis siia teemasse hetkel ei puutu ja seda ei viisinud isegi mainida mitte, loe mitte ära kujuta ette.
Kirjutasin lihtsalt, et tore artikkel ja ilmselt näeme järgneva kuu jooksul postimehes kinnimakstuid artikleid mis kiidavad piima - that was it.Leave a comment:
-
Sa nägid lambilinki netis, mis tundus esmalpilgul toetavat sinu vandenõuteooriat, et tegelikult on piimatooted tervisele kahjulikud ja töösturite maffia on kõik kinni maksnud. Isegi läbi ei viitsinud lugeda korralikult... Analüüsi läbiviijad ise ka tunnistavad, et mingeid lõplikke järeldusi on raske teha, aga nende 100+ uuringu analüüsiga väidavad, et USA riiklikud toitumisnõuanded on liigselt piimatoodete suunas kaldu ja soovitatud kogused võiks olla väiksemad kuna mingit head tõestust ei ole, et kaltsiumi peaks just piimast saama."Harvardi teadlased analüüsisid üle 100 teadusuuringu andmeid ning avaldasid väljaandes New England Journal of Medicine raporti, millest selgus, et piimatoodete tarbimise ja tugevate luude vahelise seose kohta puudub adekvaatne teaduslik alus."
Ainuke kes siin lollust räägib oled sina.
Kuskil ei mainita, et piimatooted on kahjulikud ja tuleks menüüst välja jätta, sorry...
ps
pro-tip, iga teadusest kirjutatud lugu, mis lubab hakata müüte murdma, tuleks suhtuda väga suure ettevaatusega. Tõsistes teadustes ei ole eesmärk müüte murda vaid teadmisi arendada.Leave a comment:
-
"Harvardi teadlased analüüsisid üle 100 teadusuuringu andmeid ning avaldasid väljaandes New England Journal of Medicine raporti, millest selgus, et piimatoodete tarbimise ja tugevate luude vahelise seose kohta puudub adekvaatne teaduslik alus."Ainuke loogiline järeldus sellisest artiklist on see, et toitumisalane teadus on samasugune sharlatanlus nagu astroloogia või kristalliteraapia. Kõik põhineb (heal) usul ja kui isegi tehakse teadust, siis mingite täielike lambiteooriate järgi. Mida tõestab piima tarbimise ja luumurdude vahelise seose otsimine Hiina ja Rootsi luumurdude statistika võrdlemise teel? See on nii fundamentaalselt loll idee, et pea hakkab valutama sellist lollust lugedes.
Ainuke kes siin lollust räägib oled sina.Leave a comment:
-
-
Ainuke loogiline järeldus sellisest artiklist on see, et toitumisalane teadus on samasugune sharlatanlus nagu astroloogia või kristalliteraapia. Kõik põhineb (heal) usul ja kui isegi tehakse teadust, siis mingite täielike lambiteooriate järgi. Mida tõestab piima tarbimise ja luumurdude vahelise seose otsimine Hiina ja Rootsi luumurdude statistika võrdlemise teel? See on nii fundamentaalselt loll idee, et pea hakkab valutama sellist lollust lugedes.Lihtne, hobust kasutatakse ära.
Üllatavalt tore uudis, ilmselt on oodata piimafirmade kinni makstud artikleid järgneva kuu jooksul
https://tervis.postimees.ee/6901833/...205.1563660753Leave a comment:
-
Restobisnes on kõige hullem bisnes üldse - kui selles hakkama saad, saad kõigega hakkama.
Ning sellises cutthroat olustikus röstid karikakart ka kui nõudlus on - isiklikel antipaatiatel ei ole selles äris küll kohtaLeave a comment:
-
Ma võin eksida kohaga, aga üks kes aastaid tagasi sai tunda seda oli Vanalinnas olev Goodwin steakhouse. Need võisid olla ka vabalt välismaised turistid, kes hakkasid laastama. Keegi kunagi, kes oli veel mingi toidukohaga seotud rääkis sama ning ütles, et see on sundinud muutusi tegema ning veganluse menüüse lülitama. Nüüd on see juba tõesti pigem rahateenimiseks, et suuremaid gruppe ja seltskondi meelitada.Leave a comment:
-
Aga nimeta siis koht ka ära, välismaal on selliseid olukordi kindlasti ette tulnud, eestis ei tea, et oleks.Vastasid ise sellele. Sina ja su tuttavad võivadki olla normaalsed ja tolerantsed, kuid paraku on teatud osa neid äärmuslasi ja nende rünnakutega on minevikus probleeme olnud. Eesti klientuuri ei mõjuta, aga välismaist küll. Välismaalane on väga tundlik reitingute ja reviewide osas.Leave a comment:
-
Vastasid ise sellele. Sina ja su tuttavad võivadki olla normaalsed ja tolerantsed, kuid paraku on teatud osa neid äärmuslasi ja nende rünnakutega on minevikus probleeme olnud. Eesti klientuuri ei mõjuta, aga välismaist küll. Välismaalane on väga tundlik reitingute ja reviewide osas.Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Leave a comment: