Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kommentaar

Algselt postitas -RoMaRiO- Vaata postitust
      Aga üks vahva seik jälle enne mängu, minust kõnnivad mööda kaks Flora treeningriietuses noormängijat, kes suunduvad staadionist eemale. Seepeale mainin, et kohe on hakkamas suur mäng Lillekülas, et kas teate ikka? Saan vastuseks, et meid ei huvita. Tõeliselt lahe
      Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
      Kams ja Aksalu?
      No ma tõmbasin igaljuhul hommikukohvi kurku

Kommentaar

Pole just kõige uuem video, aga siin keskkonnas seda jagatud vist veel pole:

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Kommentaar

La Fistinère
                Külalistemaja rõõmsameelsetele.
                I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

Eile hommikul said Pärnus Raeküla linnaossa sattunud inimesed osa harvanähtavast vaatepildist, kuidas politseipatrull luigeperet eskordib, peatades selleks liikluse isegi rahvusvahelisel Via Baltica magistraalil.
                  Ela ja tunne, et elad
                  see on kõige lihtsam
                  filosoofia, mis toimib
                  sule silmad ära vaata
                  tagasi, hinga sügavalt ja
                  hüppa üle iseenda varju
                  tule koos minuga.

Kommentaar

ülejäänud - http://www.youtube.com/user/screenjunkies?feature=watch
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

Kaks tundi ja kümme minutit on selja taga...
                      Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                      Algselt postitas taku*
                      Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

http://www.youtube.com/watch?v=XYU1a0lTTTw

Kommentaar

Algselt postitas fitti
                          Jah. 8-2, mu vanad ja noored mankusõbrad. Kirjutage see skoor oma naabri uksele, kraapige homme hommikul trolli-istmesse, twiitige ja sheerige. Keegi ei tohi jääda teadmata, missugusele grandioossele tagantvõtule kunagine suurklubi täna viidi.

Kommentaar

lühireportaaž viru keskuse õunapoe avamisest:

Külaliste seas olid ka salongi ühe omaniku, Heiti Kenderi vend Kaur Kender koos oma mitteametliku kaasa Rita Maastikuga, moekunstnik Katrin Kuldma, reklaamiguru Olav Osolin ja paar juuti.
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

Kommentaar

How dare you? You have stolen my dreams, my childhood.

Banging your head against a wall, burns 150 calories an hour

Kommentaar

Working...
                                X