No announcement yet.

Möla auhindade kohta

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Hmm, minu paha, siis on tõesti, et mida helli.

Kommentaar

jokers to the right
      clowns to the left of me

Kommentaar

Mis smörri esimene nimi oli?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Mis smörri esimene nimi oli?
          Pep 1
          We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Küsimus.

Kas mul jäävad hääled saamata kui kahekohalise IQ-ga või lihtsalt kirjaoskamatud inimesed korduvalt mu kasutajanime valesti kirjutavad?
            So self aware so full of shit

Kommentaar

Algselt postitas Francesco Vaata postitust
              Küsimus.

Kas mul jäävad hääled saamata kui kahekohalise IQ-ga või lihtsalt kirjaoskamatud inimesed korduvalt mu kasutajanime valesti kirjutavad?
              Ei oska korraldajate poolt kaasa rääkida, aga minu hääl on igastahes mõeldud SINULE FRANCESCO.
              See postitus ainult kinnistab minu valikut .

Kommentaar

mhm minu oma oli ka Sulle Francesco

Kommentaar

Aitähh kallid sõbrad
                  So self aware so full of shit

Kommentaar

UUU peakontor on hetkel puhkusel. Sellepärast ei tule meilt ühtegi aastalõpu tiitlite tabelit ega arutelu.
                    Kuid UUU Eesti peakontor tänab kõiki, kes meid meeles pidasid. Oleme kõigi tiitlite üle uhked ja püüame see aasta olla sama tublid või veel tublimad.

Non Mollare Mai!!!
                    Daje!!!
                    1.totti koondisesse.
                    2.Money talks bullshit(totti) walks.
                    3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                    "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

nomineerime, et pärast oleks paremini meeles ja valikud pädevamad.

halvim teema - 'õnnitlen kõiki postitajaid'
                      parim post: Nohik sai pahaseks peale mingit kapimängu
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Paremat postitust nagunii ei tule:http://foorum.soccernet.ee/showthrea...t=#post1381506

Kommentaar

FML, hääletustulemused on umbes 4 tundi juba lugemisel olnud. Kes mulle selle aja tagasi kingib?
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mine jookse paar ringi ümber maja nii kiiresti kui vähegi suudad, siis saad selle aja tagasi
                            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Et ikka ei ununeks- http://foorum.soccernet.ee/showthrea...=1#post1402113
                              Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

lingi paremini. Veel parem tsiteeri. Muidu läheb kaduma.

Kommentaar

Working...
                                X