No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

See cunt ei taha ära minna ju ja teised klubid ei taha talle sellist palka maksta :/
    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Roomat kotitakse ikka täiega Liiga poolt:

MIlanello
      Roma have been fined €15.000 because their fans threw flares at the Milan fans during Roma-Milan
      vs
      Milan have been fined €4.000 because their fans threw one of the flares back at the Roma fans.

Kommentaar

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Järgmine pixlivend. Sheerite countiga arvutit?

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
            Järgmine pixlivend. Sheerite countiga arvutit?
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ilmselgelt ei leia sa ka fotopoes tööd.

Kommentaar

Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
                Ilmselgelt ei leia sa ka fotopoes tööd.
                Parandan, ta ei saa kusagil tööd.
                THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Kommentaar

Tohoho, nüüd juba liikuvad videod. Mis järgmisena? HD või 3D videod?
                    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Minuarust on mõned halva töötlusega pildi just need kõige vaimukamad. Kes see City särgis päikseprill üldse on? Punasärk on vana hea pankrotivend.
                      Daje!!!
                      1.totti koondisesse.
                      2.Money talks bullshit(totti) walks.
                      3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                      "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

City särgis on seesamune vana ärikas kes ostis Tevezi kui ühe Serie A toppskoorija 10m euro eest enda klubisse ning parseldas Matri 11m eest Milani

Kommentaar

Jajah....lugesin ka, et miks peaks Juventus Lulici eest 10 milli+Isla panema, kui Tevez saadi 10nega. Aga noh eks iga trasnfer on eraldi case.
                          Daje!!!
                          1.totti koondisesse.
                          2.Money talks bullshit(totti) walks.
                          3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                          "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

gogogogo

Inzaghi - Barbara
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

natuke kuulujuttu
                              Manchester United will offer Van Persie in exchange for Mario Balotelli.

Kommentaar

Tevezile maksad hooajas 20 milli palka lisaks .

Kommentaar

Working...
                                X