No announcement yet.

AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kehva mänguga 3p tuli ära. Kodus oleks ikka tahnud ikka paremat mängu ja rohkem väravaid, aga eks see yolo peale minek, kui RB ja LB moodustavad kaks super kaitset boner ja constant.

Enda poolt MOTM on Kaka või Taarabt ja mängu flop Balotelli.
    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Algselt postitas Ericc Vaata postitust
      Kehva mänguga 3p tuli ära. Kodus oleks ikka tahnud ikka paremat mängu ja rohkem väravaid, aga eks see yolo peale minek, kui RB ja LB moodustavad kaks super kaitset boner ja constant.

Enda poolt MOTM on Kaka või Taarabt ja mängu flop Balotelli.
      Balotelli oli tõesti... Ainult oma karistuslöögiga (mis läks üle) paistis silma

Kommentaar

Balo võttis karistuslöögi ja andis söödu võiduväravaks + sööt Mexesese Puskas2014 üritusele + keerutas ühe free-kicki napilt üle + keerutas ühe löögi napiltnapilt üle + Catania sai tema vastu ainult hakkides (mingi 7 viga ja kaks kollast?). mängu flop? ma julgen kihla vedada, et kui homme ajakirjandusest hindeid vaatate, siis ta on Milani top 5. minu arvates isegi kolme parima hulgas.

peale mängu olla kuulda

kapteni purikas kah

jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Ja paska ei keeranud üldse kokku jah? Sellel pole vahet, kas pall läheb napilt üle või palju üle. Värav on värav ja mööda löök on mööda löök.

Montolivole see assisti andmine küll nüüd väga suur saavutus polnud, sellega oleks tõenäoliselt ka constant ja boner hakkama saanud.

e, siit saad ratingud ja Balo oli keskmine eile
          THEO HERNANDEZ

Kommentaar

15.04.1989 Never forget. #JFT96

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            "There's an English song, that we currently sing in Curva Sud, which is the Liverpool traditional anthem and it's from 60..It says:

Walk on, walk on,
            with hope in your heart ,
            and you'll never walk alone,
            you'll never walk alone.

There was a guy, in our group (tells the narrator) that had a record with all these songs, and he was from a group which doesn't use megaphones. The songs in that group start spontaneously. In this record there was this *You'll never walk alone*, which is a very emotional anthem and we liked it. So much that we tried to learn it. Due to our bad knowledge of the language we had to write down the lyrics. The guys at the beginning said *welcome* instead of *Walk on*. We explained the meaning of the words to the guys until we learnt it. This song made us famous all over Europe because we sang it when the Liverpool supporters died in Sheffield. It happened by saturday and we had the match against Real Madrid on sunday (that we won 5-1, a truly memorable moment)

We prepared a banner "SHEFFIELD: YOU'LL NEVER WALK ALONE" and waited for the minute of silence. We were prepared to sing the song and put the banner our, but the referee whistled the sudden start of the match. We put out the banner believing it was over but the referee suddenly stops the players and tributes 1 minute of silence in honour of the victims. I (narrator) was there, without even a micro but I stood up on the barrier and we started with this song *You'll never walk alone* without micro. I have the video at home and all the players are there standing up and you see the whole stadium standing up, and clapping. You can clearly see the referee staring at me because the song can be clearly be heard by the pitch and the whole Curva starts the song with great powerful voice. When I tell this I'm still proud and emotional. On English telly they showed it for 6 months and we got bags of letters from England: "You're friends of us and you'll be forever" - Tales from Brigate Rossoneri (tõlge by Giovanni@Milanmania)

sauce (Istanbulis oli see muidugi juba meelest läinud)
            Algselt postitas Jasper Vaata postitust
            peale mängu olla kuulda
            *mängu lõpus
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Stok
              Väike näpukas Su postituse pealkirjas, muidu ilus kirjatöö.
              tänks, parandatud.
              jokers to the right
              clowns to the left of me

Kommentaar

Berlusconi's Sentence: Work with the Elderly

Kommentaar

Allrait, vanadekodus on bunga-bunga pidu

Kommentaar

Naljakas, kas ta siis hakkab iseendaga rohkem aega veetma?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

SES on kaasatud homsesse primavera koosseisu.

Kommentaar

On mingid jutud, et Allegri on järgmine Tottenhami peatreener. Muidu ju ei kotiks, aga tema ostunimekirjas troonib Matri. Allegri Tottenhami!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentaar

Tundub, et Tottenham on kahjuks kõi jutud tagasi lükanud.

Koosseis täna: Abbiati; Abate, Mexes, Rami, Constant; De Jong, Montolivo; Taarabt, Kaká, Robinho; Balotelli.

Võimalus saada viies võit järjest. Selline asi juhtus viimati 3 aastat tagasi.

Kommentaar

Fuuuuuuuuck yeaaaaaaah Kotis!
                            Balotelli tegi ka nalja natukene

Kommentaar

Mängu ei näinud, aga tulemuse järgi võib rahul olla.
                              Keegi võiks öelda, milline mängu pilt oli?

Teine naljakas asi on see, et facebookis tegutseb selline leht nagu ,,Twinsoccer'' kes peab ennast väga heaks jalgpalli uudiste leheks võibolla on asi ainult minus, aga mina ei näe seal peale Real Madridi, Cristiano Ronaldo ja üldse terve La liga pmst midagi.
                              Ükskord kuu jooksul tuleb midagi Serie A kohta.
                              THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Mäng jäi ka mul vahele. 5 võitu on reaalsus. Järgmine mäng on vähe keerulisem juba.
                                Väravad

Kommentaar

Working...
                                X