Algselt postitas marcello
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
Vaadates Tänaku võimalusi tiitel võita, siis oleks väga oluline, et ta ka Saksamaa ralli võidaks. Teepuhastamine Türgis ja Walesis ei ole kindlasti lihtne ülesanne ja seal võib Tänak konkurente teoorias ka lähemale lubada. Hispaanias oleks taaskord esimesena sõites vägagi reaalne Tänakul võit võtta ja seal ehk tulekski tiitel ära kindlustada, et Austraalias saaks juba lustida ja vaadata, kas meeskondlikult ka annab veel Hyundaile vastu saada.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitustVaadates Tänaku võimalusi tiitel võita, siis oleks väga oluline, et ta ka Saksamaa ralli võidaks. Teepuhastamine Türgis ja Walesis ei ole kindlasti lihtne ülesanne ja seal võib Tänak konkurente teoorias ka lähemale lubada. Hispaanias oleks taaskord esimesena sõites vägagi reaalne Tänakul võit võtta ja seal ehk tulekski tiitel ära kindlustada, et Austraalias saaks juba lustida ja vaadata, kas meeskondlikult ka annab veel Hyundaile vastu saada.
Hispaania on ju sega ralli ja reedene päev sõidetakse kruusal minuteada. Seega ma ei näe vahet Hispaanias ja Walesis esimesel stardikohal. Peale selle, Ott on näidanud, et see esikohalt startimine pole maailma lõpp.
Kommentaar
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustSee, et Türgi eelmine aasta võideti, oli puhas lotovõit. Rallifännil oleks targem oma mindset ette valmistada selleks, et Türgis baranka tuleb. Sealne karm maastik võtab Toyotast viimase välja.
Hispaania on ju sega ralli ja reedene päev sõidetakse kruusal minuteada. Seega ma ei näe vahet Hispaanias ja Walesis esimesel stardikohal. Peale selle, Ott on näidanud, et see esikohalt startimine pole maailma lõpp.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
walesis 2018. hoidis Tänak teisena startides stabiilselt 3. startinud Ogieri enda selja taga. Kuigi Neuville ei suutnud esimesena startides väga palju korda saata, siis Tänak on selgelt näidanud, et teda morjendab see järjekord vähem kui nt Neuville´i. Seega Walesi osas ma liialt pessimistlik ei oleks. Ma ei tahaks uskuda, et seal esimesel päeval tuleb selline kaotus, mida ei ole järgnevatel tagasi sõitma suuteline. Kui auto vastu peab, siis oleks tänase seisuga, kus viimasest 4 rallist on võidetud 3 ning üks katkestatud viimasel katsel kindla liidrina, kõige kindlam rahapaigutus siiski Tänaku võit.
Saksamaa on selles osas kriitilise tähtsusega, et kui suudaks siit võidu saavutada, siis oleks mõlema sõitjaga vahe selline, mis võimaldab 1 ralli totaalset ebaõnnestumist nii, et liidrikoht säiliks. Arvestades, et peale seda oleks ainult 4 tk minna, oleks see ikka väga magus.
Türgi on jokker kõigile, eelmine aasta joppas auto ja rehvide vastupidavusega, samas tegi seal Ogier ka mäletatavasti sõiduvea.
Südames loodan, et walesiks on tiitel juba tänaku käes. Ja kui ma oleks mäkise tomm, siis selmet paluda meekel ja latvalal jõuda finišhisse, paluks mõlemal ihtsalt silmad kinni vajutada ja pöial tagumikus istudes loota parimale. ehk õnnestub siiski mõned punktid varastada Ogierilt ja Neuvillelt. Arvestades nende stardipositsiooni oleks see nüüd liivakatel kindlasti teostatav.
Kommentaar
-
Plasticu viimasele jutule märkuseks... Sardiinia rallil sai Ott 5. koha. Jutu mõte sellest oluliselt muidugi ei muutu.
Mis puutub katkistesse rehvidesse, siis Toyota meestel läheb neid rehve rohkem kui vist ülejäänud sarjal kokku. Üsna sarnane lugu oli ka nende radikatega. Päris mitu rallit peab perse minema enne, kui Toyota lõpuks probleemid lahendada suudetakse. Seega ma antud juhul ei peaks seda väga sõitjate probleemiks.
Ma pead ei julge anda aga ma oleksin väga üllatunud, kui Meeke'il on sel hooajal rohkem sõiduvigu kui Latvalal. Siin mõned saadavad Meeke'i pensionile aga Latvala parem nüüd küll ei ole. Pigem on mõlemad äärmiselt keskpärased aga sama võib öelda ka igasugu Lappide, Suninenide ja teiste seppade kohta. Varasemalt olid sarjas härrad nagu Panizzi, Puras jne, kes suutsid vähemalt valitud etappidel võidu peale sõita aga praegu on enamike masinate rooli taga aastast aastasse (ilmselt liialdan) võrdlemisi andetud mehed. Võiduvõimelised on vist kõik neli masinat ning sari ise on üsna pingeline aga järelkasv on olematu ning uusi meeskondi sarja juurde tuua ei suudeta. Või siis on põhikohaga meestel rahakott puuga seljas?
Kommentaar
-
Algselt postitas RealFan Vaata postitustPlasticu viimasele jutule märkuseks... Sardiinia rallil sai Ott 5. koha. Jutu mõte sellest oluliselt muidugi ei muutu.
Mis puutub katkistesse rehvidesse, siis Toyota meestel läheb neid rehve rohkem kui vist ülejäänud sarjal kokku. Üsna sarnane lugu oli ka nende radikatega. Päris mitu rallit peab perse minema enne, kui Toyota lõpuks probleemid lahendada suudetakse. Seega ma antud juhul ei peaks seda väga sõitjate probleemiks.
Ma pead ei julge anda aga ma oleksin väga üllatunud, kui Meeke'il on sel hooajal rohkem sõiduvigu kui Latvalal. Siin mõned saadavad Meeke'i pensionile aga Latvala parem nüüd küll ei ole. Pigem on mõlemad äärmiselt keskpärased aga sama võib öelda ka igasugu Lappide, Suninenide ja teiste seppade kohta. Varasemalt olid sarjas härrad nagu Panizzi, Puras jne, kes suutsid vähemalt valitud etappidel võidu peale sõita aga praegu on enamike masinate rooli taga aastast aastasse (ilmselt liialdan) võrdlemisi andetud mehed. Võiduvõimelised on vist kõik neli masinat ning sari ise on üsna pingeline aga järelkasv on olematu ning uusi meeskondi sarja juurde tuua ei suudeta. Või siis on põhikohaga meestel rahakott puuga seljas?
Meeke vastu on paljud pöördes, sest tüüp ei saa tiimi asjadest üldse aru. Olles Neuville ja Ogieri ees ja Tänaku taga, on ta 2 korda hullu pannud ja ennast kraavist leidnud.INTER ARMA CARITAS
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustSame old, same old. Loodetavasti Ott ja Martin otsisid autost Toyota uut lepingut, mida puruks rebida. Täielik saan.
Kommentaar
-
Algselt postitas Rudy Vaata postitustEi maksa olla keskmine Facebooki "Rallifänni" grupi liige. Tuletame meelde, et pühapäeva õhtul on Tänak liider ikka ning võidud on tulnud tänu Toyota kiirusele. Enne tänast on pikalt Yaris tervena püsinud ja kogu selle aja jooksul on kõikide autod lagunenud.
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustVõidud on tulnud ikka tänu Tänaku kiirusele. Ma tuletan omakorda meelde, et Meeke ja Latvala on selles arvestuses jätkuvalt baranka peal.
Kommentaar
-
Algselt postitas Mask Vaata postitustVõidud on tulnud ikka tänu Tänaku kiirusele. Ma tuletan omakorda meelde, et Meeke ja Latvala on selles arvestuses jätkuvalt baranka peal.
Hyundai. Ka sama kiire kui Toyota, aga laguneb ka sama palju (vt Sordo hooaega või hooaja alguses kuum ralli kus kõik surid ära).
Citroen. Ei lagune, aga kohati pole üldse kiirust.
Ford. Võibolla sama kiire kui Toyota, aga laguneb ka sama palju (Sunninen eelmine ralli ja meenub Evansi plug-out ka kuskilt + Rally Estonia).
Meekel ja Latvalal on asjad peas kinni. Toorest kiirust neil on ja viimastel rallidel ilma Tänakuta oleks nemad võitnud. Kui Makkinen lubab neil kihutada, siis sõidetakse katsevõitude peale üldiselt.
Ma ei taha midagi tõestada, aga ei maksa praegusel mustal meeleolul ennast väga eksitada lasta. Minu isiklik arvamus on, et Toyota on parim auto see aasta.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar