320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

WRC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Ilmselt võib selle teema lõppenuks lugeda, kuivõrd WRC sari on ikka totaalselt surnud....

    Ott Tänak sai Argentiinas viimase punktikoha KOLMEKÜMNE SEITSME MINUTISE KAOTUSEGA... konkurendid McRae ja Burns keeraksid endid sünkroonselt hauas ringi kui sellist asja kuuleks...
    Konkurents on absoluutselt minimaalne, hea et WRC autosid ikka osaleb veel nii palju võistluses, et punktikohad täis tulevad.
    Kurat, omal ajal võis kaheminutilise kaotusega suuu punktidest puhtaks pühkida.
    Teen väikese katse, löön oma Ralli MM entsüklopeedia suvaliselt kohalt lahti ja vaatan mis kaotsega saadi 10. koht -
    I katse -1986 RAC ralli Suurbritannia - 10 koha kaotus 6 minutit
    II katse - 1996 Rootsi ralli - 4:43 kaotust
    III katse - 2001 Kataloonia ralli - 3:46 kaotust

    Okei, nagu näeme, siis paariminutise kaotusega punktita jäämine oli liialdus, nii väikese kaotusega pole ilmselt punktikohast ilma jäädud, mälu vedas siinkohal alt. Aga kui antud teatmeteose viimaseid hooaegu vaadata, siis:
    2003 aastal oli väikseim 10. koha kaotus Rootsi rallil - 3:07,
    2002 aastal taas Rootsi rallil 3:14,
    2001 Austraalia rallil 3:24,
    2000 taas Rootsis 3:25

    Vastavalt suurimad 10. kohal lõpetanute kaotused:
    2000 - 10:57 Safari Ralli, Keenia
    2001 - 13:29 samal rallil, samas sellest järgmine 5:29
    2002 - 10:27 ikka Keenias, järgmine 4:35
    2003 - 5:42 Küprosel (Safari Ralli oli juba välja jäetud)

    Okei, vaatame siis võrdluseks ka selle hooaja tulemusi, millega on punkte saadud.
    1. etpp - Monte Carlo +16:16.6
    2. etapp - Rootsi +6:27.2 ( vai-vai, kas lootus polegi lõplikult kadunud ? )
    3. etapp - Mehhiko +23:30.7
    4. etapp - Portugal +10:11.0
    5. etapp - Argentiina +37:19.5 (sh 3 koht kaotas 9:45 võitjale)

    Võttes siis minutitest aritmeetilise keskmise saame keskmiseks 10 koha kaotuseks u 18,5 minutit... okei, välistame ekstreemumid (suurima ja väikseima kaotuse) saame tulemuseks natukene üle 16 minuti... vaata kust mätta otsast tahad, seis on nutune...

    Kommentaar


      Varem sai 8 esimest punkte, nüüd 10 esimest, mis pole väga loogiline. Rallifännid käivad pigem rallifoorumites, mitte siin. Ja on juurde tekkinud selline asi nagu Superrally(Rally2), mis lubab katkestamise järel järgmine päev jätkata, poolelijäänud katsed +5min. Argentiina rallil juba 5. mees (!) Neuville (+11:17.6) kasutas seda võimalust.
      Tänak kaotas esimese päevaga parimale +35:14.7, teisel päevaparimale 1:40 ja kolmandal 2:40.

      Tänaku enda kommentaarid: "Teisel katsel sõitsime vastu kivi ja see lõi rehvi velje pealt maha. Otsustasime rehvi mitte vahetada, kuna see oleks maksnud meile veel rohkem aega, vaatamata sellele oli ajakaotus suur. Kolmandal katsel sõitsime üle kahe kivi, mis vigastas roolivarrast, suutsime 20 kilomeetrit sõita, kuid siis purunes roolivarras ja pidime seisma jääma ja selle ära vahetama. Me ei sõitnud piiri peal, kuid rallis ikka selliseid asju juhtub.
      Tegime poolspinni neljanda katse kitsal ja aeglasel osal. Vajusime autoga teelt välja ja jäime kinni. Kuna seal pealtvaatajaid abistamas polnud, siis ei saanud me autot sealt ise kätte. Auto ise oli korras. See on olnud meile pettumust täis päev, kuid pikk maa on veel finišini minna. Eesmärk on keskenduda kogemuse saamisele laupäevastelt ja pühapäevastelt katsetelt."

      "Eilne võistluspäev oli minu jaoks suur pettumus ja täna peame kõik kiiruskatsed lõpetama. Võtsime hommikul rahulikumalt, sest olime ralliks teinud uued "noodid". Pealelõunastel katsetel proovime tempot tõsta. Hommikul õnnestus meil häid aegu näidata ja auto toimib hästi." Võttis esimesena startinud Tänak võistluspäeva kokku ning lisas, et stardipositsioon polnud küll kõige soodsam, kuid peamine eesmärk oli katsed läbi sõita. "Peame üritama võimalikult palju kogemusi saada."

      "See ei olnud meie parim ralii, kuid me jõudsime lõpuni, mis on peamine. Katsed olid päris väljakutsuvad, seega olen õnnelik, et lõpuni jõudsime ja saime oma märkmeid parandada. Muidugi ei olnud tulemus see, mida me tahtsime, kuid me sõitsime välja ka mõned head ajad ja MM-punkt on väikeseks lohutuseks."

      Motors TV kokkuvõtted: 1. päev, 2. päev ja 3. päev.

      Kommentaar


        Kümmekond aastat tagasi oli tehasetiime ka kolm korda rohkem. Peugeot, Citroen, Subaru, Ford, Škoda, Hyundai, Mitsubishi. Praegu on vaid Ford ja Citroen ja mööndustega ka Mini. Ehk asi paraneb järgmiste hooaegade jooksul, sest VW tuleb juurde. Toyota kohta on ka jutte käinud.

        Kommentaar


          Algselt postitas Mask Vaata postitust
          Peugeot, Citroen, Subaru, Ford, Škoda, Hyundai, Mitsubishi.
          Kuldsed ajad.

          + SEAT
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

          Kommentaar


            Algselt postitas Mask Vaata postitust
            Kümmekond aastat tagasi oli tehasetiime ka kolm korda rohkem. Peugeot, Citroen, Subaru, Ford, Škoda, Hyundai, Mitsubishi. Praegu on vaid Ford ja Citroen ja mööndustega ka Mini. Ehk asi paraneb järgmiste hooaegade jooksul, sest VW tuleb juurde. Toyota kohta on ka jutte käinud.
            Nojaa, see ongi põhjuseks miks WRC omadega nii p***es on... aga ma pidasin seda iseenesestmõistetavaks, et koer sellesse maetud on .
            Superrally süsteemiga olen ka kursis, aga see ei ole niivõrd palju mõjutanud, sellesmõttes, et kui siin kümme aastat tagasi oleks keegi katkestanud ja saanud +5 minsa oleks olnud punktikoha saamine juba üliraske. Nüüd võib saada punkte rohkem kui pooletunnise kaotusega.

            Kommentaar


              škoda (Seat on samas kontsernis) ja Hyundai puudumine küll midagi ei määra, kehvad tulemused, pigem on kahju et vot Subaru ja Mitsubishi on läinud, eriti just Subaru mu meelest, aastaid neid just WRCga sidunud, siiamaani teevad 4 veolisi ja Impreza ju siiani mudelivalikus. Imelik on see, et Mini töötab Prodriviga, kes enne töötas 1990ndate algusest Subaruga. Krt, jaapan oleks pidanud rahad taha panema ja oleks Subaru siiani wrc-s.

              Aga nüüd läheb umbes nagu Lanciaga.....praegusi mudeleid vaadates, ei usuks eales, et Lancia omal ajal rallit valitses.

              Peugeot tegi ka muidugi tegusid, siin tuli firma sisepoliitika mängu, kuna jällegi peu-cit samas kontsernis.

              Mind täitsa huvitab mis saab siis kui Loeb pensile läheb, mingid kuulukad käivad ka sellest, et VW kes tuleb wrc tahab Loebile lepingut pakkuda, hetkel 38a vana Loeb, aga vist on maininud, et Citikat ta ei reeda vms.

              Kommentaar


                Algselt postitas Mask Vaata postitust
                Kümmekond aastat tagasi oli tehasetiime ka kolm korda rohkem. Peugeot, Citroen, Subaru, Ford, Škoda, Hyundai, Mitsubishi. Praegu on vaid Ford ja Citroen ja mööndustega ka Mini. Ehk asi paraneb järgmiste hooaegade jooksul, sest VW tuleb juurde. Toyota kohta on ka jutte käinud.
                Toyota hakkas hoopis Le Mansiga uuesti tegelema: http://www.toyota.ee/news_and_events/lemans24hrs.aspx

                Kommentaar


                  Loebi ja VW pole küll kuulnud, mina seda ei usu sest Citroeniga nii head suhted. Küll aga Latvala VW-see (samas selle aasta tulemuste põhjal võib-olla muudetakse otsust, kuna raha on neil piisavalt). Seega peaks järgmine aasta olema VW-is Ogier ja Latvala, Citroenis samad vennad (usun et Loebil järgmine aasta viimane kui see aasta koppa ette ei viska) ja Ford on kõige suurem küsimärk, õnneks Fordi tehas toetab veel ühe aasta. Kui Mini jalgu alla ei saa, siis ma pakun, et Fordis Solberg ja Sordo. Üle jääb veel Ostberg, kel veel võimalus kuskile tehasetiimi saada. Tänak, Novikov ja Neuville peavad veel vähemalt aasta oma võimalust ootama.

                  Kommentaar


                    Nagu juba mainisin ise, Citikat Loeb ei reeda, kui peaks see wrc-st lahkuma, siis veel...aga pigem oli asi selles, et VW ei taha feilida kui peaks WRC-ga liituma. Rahadega ei tohiks probleeme olla ja just vihjatigi sellele, et üritati siin millalgi meelitada parema palgaga, aga vist Loeb pikendas lepingut Citröeniga hoopiski. Ses suhtes oleks tema selline täis pangal minek VW jaoks. Samas, Loebi seisukohast, tõesti kaua ta enam viitsib, uus meeskond oleks mingil määral uus motivaator ja väljakutse, Citroeniga ju kõik rekordid purustatud, aga teisest küljest poleks tegu pika perspektviiga algatusega. Iga uus meeskond nõuab ju aega sisse harjumiseks ja Loeb tahab pigem tipus pensile minna kui VW auto arendajana.

                    Latvala osas just praegu räägitakse, et Ford ei pruugi hoida, kuna mees lõhub tehnikat, ja kui Fordile ei sobi, siis miks VW peaks. Tegelikult oli jutte ka Solbergi osas enne seda kui Sol Fordiga liitus.

                    Kuna VW autot aitab arendada Sainz ise, siis eeldatakse koheselt ka head hooaega kui täishooajaga alustatakse järgmine hooaeg ja seega üritatakse tippklassi esisõitja leida.


                    Samas, tegelikult VW leival ju Ogier, kes väidetavalt lahkus Citroenist just sisetüli tõttu Loebiga, ja Ogier suutis eelmine hooaeg 5 etapi võita. Ehk et, polegi vaja kuhugi kaugele vaadata ja pigem panustada Ogierile kui esisõitjale ja võtta kogenud teine sõitja, no nagu Solbergi seostati.

                    Kommentaar


                      No Škoda ja Hyundai olid heal päeval (= mõned tugevamad katkestasid) ikkagi punkti piiril (toona vaid top6) sõitvad meeskonnad. Hetkel kindlasti suudaks konkurentsi tehasetiimide teistele tiimidele pakkuda.

                      Algselt postitas Panso Vaata postitust
                      Toyota hakkas hoopis Le Mansiga uuesti tegelema: http://www.toyota.ee/news_and_events/lemans24hrs.aspx

                      Pole asjaga nii kursis, kuid üks välistab teist? Minu mäletamistmööda on isegi Toyota Yaris WRC pildidki neti ringi liikumas ja isegi WRC ametlik lehekülg kirjutas aprillis, et Toyota võib sarjaga liituda.

                      Kommentaar


                        Vaadake parem VW pilte, kes reaalselt WRCga liitub.





                        Kommentaar


                          Algselt postitas Mask Vaata postitust
                          No Škoda ja Hyundai olid heal päeval (= mõned tugevamad katkestasid) ikkagi punkti piiril (toona vaid top6) sõitvad meeskonnad. Hetkel kindlasti suudaks konkurentsi tehasetiimide teistele tiimidele pakkuda.



                          Pole asjaga nii kursis, kuid üks välistab teist? Minu mäletamistmööda on isegi Toyota Yaris WRC pildidki neti ringi liikumas ja isegi WRC ametlik lehekülg kirjutas aprillis, et Toyota võib sarjaga liituda.
                          Ega ma ka 100 % kursis pole, aga Toyota tegutses ju nii---->90ndad WRC, tulid võidud, tiiltlid--->hüpati F1-te, mitu aastat, rahad suured taga, tulemusi ei tulnud, siis midagi nagu tuli, lõpuks tuli MASU--->vist ei tehtudki midagi peale 2009 nüüd otsustati Le Mansi sarjaga liituda. Arvan, et praegusel ajal on liiga kulukas, et võtta osa Le Mansi seeriast( see pole ainult see üks 24h sõit, terve hooaeg on) ja rallist.

                          Source:

                          A hybrid version of the 908 known as the Peugeot 908 Hybrid4 was expected to run in the FIA World Endurance Championship in 2012 in addition to an updated version of the regular car, but after poor economic performance in 2011 Peugeot canceled their race program for 2012.[3] Peugeot was already at Sebring to test the new cars, so the announcement came as a severe blow to Peugeot Sport Total. It is speculated that the sudden withdrawal of the 908 encouraged Toyota to enter the Toyota TS030 Hybrid into the full WEC.

                          WECist loe siit: http://en.wikipedia.org/wiki/FIA_Wor...e_Championship

                          Kommentaar


                            Need pildid olid siiski S2000 Yarisest koos oletustega, et äkki kunagi, millalgi... Lisaks räägiti sel teemal enim mullu ajal, kui Prodrive partnerit otsis, st jällegi puhas spekulatsioon.

                            Iseenesest vaid ühe LMP1 jooksutamine 8 WEC etapil ei tohiks rahalisi piiranguid panna, kui tahtmist on, aga kõrvalt vaadates tekib küsimus, et mida Toyotal rallist üldse saada oleks. LMP1 hübriid on suurepärane võimalus uut tehnoloogiat katsetada jms kombel ennast innovatiivse firmana promoda, rallis seda väljundit praegu ei paista eriti. Pigem on neil mõtet uue GT86 reklaamimisele keskenduda, tänavusel Nürka 24h sõidul näiteks juba Toyota tehasetoetusega Gazoo Racingu värvides kaks sellist osaleb. Tõsi, ka koduse Jaapani rallisarja jaoks olevat ka seesama GT86 kohandatud, nii et välistada midagi ei saa, aga pakuks pigem, et nad ei tule ikkagi sellega vertsu, vähemalt mitte järgmisel hooajal.
                            armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

                            Kommentaar


                              Kuidas ei pane piiranguid, vaadake mis toimus, Subaru ja Mitsu hüppasid ju just masu tõttu WRC-st välja ja ei näita ka üles seda, et tuleks tagasi, ei näe neid teistes sarjades kah.

                              Ja nüüd nagu mul seal allikas ütleb, lõpetas Peugeot ka 24h sarjaga, kus siis Toyota võtab koha, miks Peugeot lõpetas? Rallist lahkusid nad ehk seetõttu, et Peu-Cit on ühes kontsernis (pole mõtet konkureerida kui tegu on ühe kontserniga, liiga kulukas ja kontserni huvide vastu), aga 24h lahkuti ilmselt küll majanduslikel põhustel.

                              Kommentaar


                                Ei saa ju firmasid üks-ühele kõrvuti panna. Toyota ja PSA on esiteks omavahel võrreldes maailmaturul täiesti erineva kaalukategooria tegijad. Teiseks isegi PSA kõrval on Mitsubishi ja eriti veel Subaru kordades väiksemad, loomulikult neid mõjutas masu palju rohkem. Fakt on, et PSA põhiturg on Euroopa ja seetõttu nende praegune rahaline seis on isegi hetke konteksti arvestades päris halb, mida näitab kasvõi see, kui järsult 24h sarjas juhe seinast tõmmati. See oli ikka paras pauk, niisuguseid päevapealt loobumisi naljalt ei näe. Toyotal on vangerdamiseks palju rohkem võimalusi.
                                armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

                                Kommentaar

                                Working...
                                X