Viitan sellele, et E200 ei paku sisuliselt midagi uut.
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Päevapoliitika
Collapse
X
-
See, kas E200l programmis on midagi uut või mitte on igaühe enda otsustada. Minu arust on juba kogu programmiline ülesehitus Eesti politiikas midagi täiesti uut, aga see selleks. Kus tuleb siin seos selle lennukiga on aga endiselt täiesti arusaamatu...Algselt postitas Daz Booob Vaata postitustViitan sellele, et E200 ei paku sisuliselt midagi uut.
Kommentaar
-
Lääne-Euroopast oleme maas pigem selles osas, et autosid tuleb järjest juurde. laiemate teede ehitamine pole kunagi lahendus, see lükkab probleemi lihtsalt teise kohta.Algselt postitas allars Vaata postitustSee 2+1 on ilmselgelt poolik lahendus. Võrreldes Lääne-Euroopaga on Eesti oma teedeehituselt 50 aastat maas. Häbilugu, et üldse arvatakse, et 2+1 teed võiksid olla lahendus, eriti arvestades seda, et autosid tuleb järjest juurde.BVB - Vaprus
Kommentaar
-
Tahad väita, et kui infrastruktuuri ei arendata, siis inimesed jätavad seepärast autod ostmata? Sina tõstatad siinkohal üldsegi uue probleemi - autostumine. Mina pole autostumist probleemiks toonud, vaid väitsin, et laiemad teed on ohutumad, kiiremad ja igatpidi mugavamad. Seda, miks kõik autostub, on muu temaatika. Ja tunduks jabur seda lahendada seeläbi, et infrastruktuuri edasi ei arenda.Algselt postitas elx Vaata postitustLääne-Euroopast oleme maas pigem selles osas, et autosid tuleb järjest juurde. laiemate teede ehitamine pole kunagi lahendus, see lükkab probleemi lihtsalt teise kohta.
Kommentaar
-
Sõnad ja mõtted võivad ilusad olla. Tegusi saadab pigem aga palaganiga rikastatud maitse. Ehk siis kõik see, millest nii mõnigi valija väsinud on.Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitustSee, kas E200l programmis on midagi uut või mitte on igaühe enda otsustada. Minu arust on juba kogu programmiline ülesehitus Eesti politiikas midagi täiesti uut, aga see selleks. Kus tuleb siin seos selle lennukiga on aga endiselt täiesti arusaamatu...
Lennuk on tore mõte ja vägevalt tehtud...jokk tegelikult. Selline üleolevsuhtumine väsitab.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
Algselt postitas LeeRomeno Vaata postitustKui sa nüüd räägid sellest, et kampaaniad kasutavad sama valemit, siis see on ju loogiline.
praegu kehtib küll kõigile välireklaami keeld,
aga jah, kõik kasutavad "sama valemit" ja üritavad keelust üle astuda
2010GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
(Seinfeld, The Pitch)
Kommentaar
-
Tallinn-Tartu 2+2 ehitamine ei ole laiema tee ehitamine, et läbilaskevõimalust parandada, vaid tegemist on puhtalt ohutuse ja ajavõiduga.Algselt postitas elx Vaata postitustLääne-Euroopast oleme maas pigem selles osas, et autosid tuleb järjest juurde. laiemate teede ehitamine pole kunagi lahendus, see lükkab probleemi lihtsalt teise kohta.
Kommentaar
-
Suurem osa siinsest debatist ongi teemal, et ohutuse mõttes piisab arvestatavas osas tollest maanteest ka 2+1 lahendusest, mitte ei ole vaja tunduvalt kallimat ja kohalikele inimestele ning keskkonnale palju suuremaid negatiivseid tagajärgi kaasatoovat 2+2 varianti. Mitte keegi ei väida, et praegune 1+1 on piisav ega väida, et mingit arendamist pole vaja.Algselt postitas Shaq Vaata postitustTallinn-Tartu 2+2 ehitamine ei ole laiema tee ehitamine, et läbilaskevõimalust parandada, vaid tegemist on puhtalt ohutuse ja ajavõiduga.
Praeguse liiklustiheduse juures Paidest Tartu poole jäävas tee osas ohutuse pärast küll neljarealise tee järgi vajadust pole. Neil, kes tingimata seda tahavad, kipub argumentatsioon taanduma ikkagi ainult mugavuse ja prestiiži küsimuste peale, mingit sisulist põhjust 2+2 eelistamiseks 2+1-le ju ei ole.
Kommentaar
-
Siit saab lugeda programmide kulude kohta: https://www.rahandusministeerium.ee/...mide-analuusid
Kommentaar
-
üleliia ei keskendunud, aga nagu eeldatav oli, ei suuda ministeerium lubadusi hinnata. aga eks nii on hea lubadusi välja käia kaAlgselt postitas LeeRomeno Vaata postitustSiit saab lugeda programmide kulude kohta: https://www.rahandusministeerium.ee/...mide-analuusid
(ei räägi nüüd ainult E200st).
Kommentaar
-
Ma ise olen väga pettunud selles analüüsis, üks asi on selles, et ei suudeta lubadusi hinnata, teine asi on see, et need hinnangud tunduvad olevat aiateibad. Näiteks kui 2+1 maanteede välja ehitamine (Eesti 200 programmis) maksab 400 miljonit, siis 2+2 maanteede (näiteks Reformi programmis, mis on tegelikult oluliselt kulukamad) ehitamine on poole võrra odavam, ehk 200 milli.Algselt postitas plastic'99 Vaata postitustüleliia ei keskendunud, aga nagu eeldatav oli, ei suuda ministeerium lubadusi hinnata. aga eks nii on hea lubadusi välja käia ka
(ei räägi nüüd ainult E200st).
Kommentaar
-
See lennukikampaania paneb küll lihtsalt õlgu kehitama. Mida sellega öelda tahetakse? Mis on selle eesmärk? Mida annab selline "reklaam", mille puhul peab pmst ise ajakirjandusele teada andma, et panime sellise asja püsti? Kuidas see erakonnale valijaid juurde tooma peaks? Täiesti arusaamatu.
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse

Kommentaar