Eestis on raskeveokitele maks, aga ainult kohalikele. Mina isiklikult pooldan teemaksu sisseviimist. Muidugi eeldusel, et kogutav raha läheb teede korrashoidu.
							
						
					Vivatbet
				
					Collapse
				
			
		
	320x50 ülemine bänner
				
					Collapse
				
			
		
	Teadaanne
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Mis teid närvi ajab ???
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Teemaks on juba isegi Leedus ja ka Euroopa komisjon leiab, et tuleks kehtestada, aga meie esibroilerid senimaani vastu.Algselt postitas zelee Vaata postitustEestis on raskeveokitele maks, aga ainult kohalikele. Mina isiklikult pooldan teemaksu sisseviimist. Muidugi eeldusel, et kogutav raha läheb teede korrashoidu.
Ok, praegu aitab meie teedeehitust lisaks aktsiilile ka Euroopa toetusraha, aga kui see ära kaob, siis on varsti Venemaa teed meie omadega võrreldes heas seisukorras.
Algselt postitas Parts"Ei plaani kehtestada teemaksu. Sellega me vähendaks oma transpordiettevõtete konkurentsivõimet ja laiemalt ka teiste ettevõtete konkurentsivõimet,"Algselt postitas Parts"Teekasutustasu kehtestamisel Eestis tuleb see kehtestada Euroopa Komisjoni regulatsiooni järgi kõikidele vedajatele ühetaoliselt," selgitas Parts. "Selle tulemusena langeksid meie kolme aasta taguse uuringu järgi teehoolduskulud riigi jaoks 90% võrra, kuid need kulud lasuksid Eesti transpordiettevõtete õlul – Eesti veofirmad maksaksid selle summa teede kasutamisega kinni, sellega tõuseb Eesti ekspordi hind."
Arusaamatu möla. Eesti klient juba maksab kinni teemaksud enamuses Euroopa riikides ja mina ei mõista, et millest kuradist on neil jopskitel arusaam, et aktsiisitõus meie ettevõtete konkurentsivõimet ei kahanda. Selle nagu neelaks vedajate meeletu konkurents alla, aga teemaksu mitte
Suurbritannia on ka aru saanud, et seda on vaja.
Ning ka LätiAlgselt postitas ERAASuurbritannias hakkab alates 1.aprillist 2014 kehtima teemaks üle 12 t sõidukitele. Nõude eiramise korral on trahv 300 £, mille peab maksma juht kohapeal.
Käesoleval hetkel, sõidukid, mis on registreeritud väljaspool Suurbritanniat ja kasutavad Suurbritannia teedevõrku, on maksuvabad, samas kui Suurbritannia raskeveokid peavad tasuma teemaksu enamikes Euroopa riikides. Maksu sisseseadmine tagab võrdse kohtlemise.
Algselt postitas ERAA
Kehtestatakse 1.juulist 2014, A klassi teedel, veoautodele ja autorongidele üle 3,5 t.
Teemaksu saab maksta kodulehekülje www.lvvignette.eu kaudu juuni kuu algusest. Sealt on võimalik leida informatsiooni maksumäärade kohta, teede kaarti ja muid juhiseid.
Käimas on läbirääkimised kütusemüüjatega, et seada sisse maksevõimalused ka nende tanklate kaudu.450 välisveokit? Ma natuke kahtlen selles numbris.Algselt postitas ÄripäevSeega maksavad praegu kogu Eestis toimuva teede kulutamise kinni kohalikud maksumaksjad ja veoettevõtted, kuigi majandusministeeriumi eksperthinnangu järgi läbib iga päev Eestit ligi 450 välisveokit.
Kui kõik need 450 veokit ostaksid Euroopa Liidu direktiivis ette nähtud 11eurose pileti teede kasutamiseks, oleks aastane tulu sellest vaid 2 miljonit eurot kodumaiste veokite tasutava ligi 20 miljoni kõrval.May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
+1 Kui läheb teede korrashoidu, mitte ametnike tasku.Algselt postitas zelee Vaata postitustEestis on raskeveokitele maks, aga ainult kohalikele. Mina isiklikult pooldan teemaksu sisseviimist. Muidugi eeldusel, et kogutav raha läheb teede korrashoidu.THEO HERNANDEZ
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Käisin alles hiljuti Saksamaal ja mulle väga meeldis, kuidas kogu nende teemaksusüsteem on üles ehitatud. Samas rääkis üks tuttav, et isegi seal investeeritakse suht väike osa kogu tulust teede renoveerimisele ning enamik läheb ikka ametnike tasku. Vaevalt meil Eestis see teistmoodi oleks. Kokkuvõttes oleks lihtsalt üks maks juures, muud ei midagi.Algselt postitas Ericc Vaata postitust+1 Kui läheb teede korrashoidu, mitte ametnike tasku.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ma arvan, et selliseid tuttavaid on kõikjal, kelle sõnul läheb kõik kõikjal selleks, et Sleepwalkingi taskud pungil oleks.Algselt postitas Keemik. Vaata postitustKäisin alles hiljuti Saksamaal ja mulle väga meeldis, kuidas kogu nende teemaksusüsteem on üles ehitatud. Samas rääkis üks tuttav, et isegi seal investeeritakse suht väike osa kogu tulust teede renoveerimisele ning enamik läheb ikka ametnike tasku. Vaevalt meil Eestis see teistmoodi oleks. Kokkuvõttes oleks lihtsalt üks maks juures, muud ei midagi.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
See 450-ne number on välja toodud ka Maanteeameti 2013.aasta loendusaruandes.Algselt postitas Maarek Vaata postitust450 välisveokit? Ma natuke kahtlen selles numbris.
" Üle 12 m pikkuste sõidukite liiklussageduse andmed olid vastavalt:
•põhimaanteede keskmine AKÖL 457autot/ööpäevas"
Kui aga vähekene süveneda on näha, et see on üle 12m pikkuste autorongide põhimaanteede keskmine! Võibolla on kokkusattumus, et just sama palju läbib ka välismaised veokeid...
Vaadates aga loendusandmeid, on näha, et Tallinn - Tartu keskmiselt 1000 AR ööpäevas ning Pärnu-Ikla samuti üle 1000 AR ööpäevas. Tallinn - Narva jääb kuskil 600 ümber. Ehk suurusjärk 2600 veokit läbib loenduspunkte. Olgu, kindlasti on veokeid, kes stardivad Narvast ja lähevadki Pärnu, seega läbivad mõlemad osad. Aga noo ~2000 ringis on see üksiku veoki arv kindlasti (pole ju siin arvestatud näiteks Valgat läbivaid veokeid).. Ma ei tahaks ka uskuda,et neist ainult 1/4 on välismaiseid.
Miks ma väidan seda?
Nimelt Põlva- Reola transiidil on loetud keskmiselt 160 AR ööpäevas. Olles seda liini 2aastat iganädalaselt sõitnud julgen väita, et kuskil 70% veokitest on välismaised.. Ehk siit tuleb juba 100 välisveokit. Lisame Narva, Ikla ja Valga..usun,et sealt kolmest tuleb üle 350 välisveoki ära. Eeldan,et see number on sinna 1000 välisveoki ööpäevas kanti.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Räuskavad kajakad maja katusel. Isegi faking vuvuzelgast tulev möire ei aja neid ära. tra.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sorry, bob. Ma usun, et nad eelistavad korra seda vuvuzelat kannatada kui terve öö ja hommik kajakate lämisemist kuulata. Samas on see küllaltki priceless, kui iga jumala kord kui ma vuvuzelat puhun tuleb 3-4 inimest akna peale vaatama, et mis kurat toimub. Võimas relv, aga kajakate vastu paraku võimetu.Algselt postitas Nurmekas Vaata postitustHullud naabrid, kes varahommikul endale tere hommikust vuvuzeladega puhuvad, on ikka haiged inimesed.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
 
Bottom 300x250
				
					Collapse
				
			
		
	Vivatbet 1200x200 bottom
				
					Collapse
				
			
		
	
							
						
Kommentaar