Algselt postitas zelee
Vaata postitust
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
kollane ajakirjandus
Collapse
X
-
-
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustKiiremad-paremad rongid need uued küll väga pole. Vähemalt ei mõjuta nad oluliselt kiirust Tln-Tartu vahel.I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.
Kommentaar
-
Algselt postitas dareth Vaata postitustMa olen aru saanud, et suurem takistus rongisõidu kestuse vähendamisel on ikkagi infra.
Kommentaar
-
Mälu võib nüüd pange panna, aga viimastel aastatel on ju tegeletud massiivselt raudtee remondiga. Lisaks on pooleli uute perroonide ehitused. Uute rongidega peaks siiski sõidukiirus kasvama ca. 120 km/h. Ühtegi kinnitust selle kohta muidugi ei leidnud. Siiski lubatakse uute rongide saabudes graafikud tihedamaks teha http://www.postimees.ee/718988/edela...on-liiga-hore/ Asi seegi. Kuna kaubaveo maht pidevalt väheneb, siis peaks see olema hõlpsamalt teostatav ka.
Kui kedagi huvitab siis uued rongid tulevad sellised
Kommentaar
-
Algselt postitas zelee Vaata postitustMälu võib nüüd pange panna, aga viimastel aastatel on ju tegeletud massiivselt raudtee remondiga. Lisaks on pooleli uute perroonide ehitused. Uute rongidega peaks siiski sõidukiirus kasvama ca. 120 km/h. Ühtegi kinnitust selle kohta muidugi ei leidnud. Siiski lubatakse uute rongide saabudes graafikud tihedamaks teha http://www.postimees.ee/718988/edela...on-liiga-hore/ Asi seegi. Kuna kaubaveo maht pidevalt väheneb, siis peaks see olema hõlpsamalt teostatav ka.
Kui kedagi huvitab siis uued rongid tulevad sellised
http://www.flickr.com/photos/elektri...th/4859364801/
Ehk toon sulle näiteks Viljandi raudteelõigu, kus läks renoveerimine maksma 22 miljonit eurot, aga seda ainult ühel lõigul, millele eelneb vahemaa Lelle ja Türi vahel, kus loksutakse endiselt 50 kildiga edasi. Kokku võit selle 22 milli eest oli ajaliselt 15 minutit. Ehk kogu see taastamine käib mingite megajuppide kaupa ja lõpuks jõutakse asjaga valmis ja siis avastatakse, et õu, 120 kilti tunnis on ülejäänud euroopaga võrreldes nagu kaarikuga sõitmine.
Kommentaar
-
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustVaata, elektriraudtee ei ulatu Tartusse. Selle artikli mõte seal ülalpool oli selles, et kui inimene x on turist, siis ta ei sõida ERM-i vaatama. Ma ise näiteks viitsin reisides suurest linnast välja ainult randa sõita. Kui mulle keegi ütleks, et näe, seal on mingi oosom muuseum, mis asub 2,5 tunni kaugusel, siis ma ütleks, et mida iganes. Ja seejuures märgin, et ma olen muuseumite külastuse mõttes ilmselt keskmisest inimesest aktiivsem.
Pigem on küsimus selles, kas turistile reklaamitakse muud Eestit ka või üksnes Tallinna. Ilmselt on nii- ja naasuguseid näiteid.the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
because belle of st mark is a beauty extraordinaire
Kommentaar
-
Algselt postitas mcnamara Vaata postitustSee on küllaltki vastuoluline jutt. Kui ma tahan muuseumi minna, siis ma lähen ka kolme tunni kaugusel olevasse muuseumi.
Kommentaar
-
Algselt postitas eika Vaata postitustOle nüüd. Ma olen igas külastatud linnas ka muuseume külastanud, aga kuhugi sellejaoks spetsiaalselt sõitnud pole. Noh, mingi pool tundi metrooga kütmine oleks veel mõeldav, aga pikem ajakulu ja rongisõit kuhugi päraperse- nõuvei. Aga ju ma siis pole "tõeline turist".the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
because belle of st mark is a beauty extraordinaire
Kommentaar
-
Mida me siis säilitama peaks? Presidendi aluspükse ja Evelini rulluiske?
See on meie ajalugu. Sellega nõustun, et praegune projekt kui selline on liiga grandioosne ja kallis, kui ERM vajab uut maja. Praegune hoone on ikka tilluke ning ajast ja arust.
Praegu ongi välja kujunenud hoiak, et kui asutus/amet/muuseum ei asu Tallinnas siis asub ta päraspõrgus ja minnakse ainult juhul kui saab kiirelt kopteriga kohale. Nagu ajakirjanik välja tõi. Lahendus on siis et ehitame kõikvõimalikud muusemud Tallinna ja suretame ülejäänud Eesti välja kuna mõned inimesed ei viitsi 2 tundi rongiga sõita. Jee.
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustEhk toon sulle näiteks Viljandi raudteelõigu, kus läks renoveerimine maksma 22 miljonit eurot, aga seda ainult ühel lõigul, millele eelneb vahemaa Lelle ja Türi vahel, kus loksutakse endiselt 50 kildiga edasi. Kokku võit selle 22 milli eest oli ajaliselt 15 minutit. Ehk kogu see taastamine käib mingite megajuppide kaupa ja lõpuks jõutakse asjaga valmis ja siis avastatakse, et õu, 120 kilti tunnis on ülejäänud euroopaga võrreldes nagu kaarikuga sõitmine.
Kommentaar
-
Algselt postitas mcnamara Vaata postitustTartu on päraperse? Vapustav. Tõeline eestlane.b-day
Kommentaar
-
mida tra nendel sebe bussidel siis viga on? ainult porri ei näidata, kõik muu on ju lillepidu nah.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"
AD e. Andekas Disainer...
Kommentaar
-
Algselt postitas zelee Vaata postitustEhk siis sinu arvates on see 22M mahavisatud raha ja vanal raudteel edasi kütma? See 120 km/h on number millega rongid raudteel liikuda saavad, mitte tippkiirus. Tootja annab tippkiiruseks 160(200)km/h, ehk kui keskmine kiirus tuua ca. 125(130) km/h siis on võit juba märgatav.
Rahalisi summasid raudtee maksumuse kohta tõesti ei tea, aga ilmselt oleks see mõttekam, kui neljarealisest pidevalt jõurata.
Tartu on pärapõrgu - turisti mõttes. McN võib karjuda samal teemal nagu "karikasarjad on olulised ja olümpiaturniir on meistrite liigast olulisem", aga see ei muuda fakti, et Tartusse sa megamuuseumiga inimesi ei meelita, kui sinna just hops-hops minna ei saa.
Kommentaar
-
Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitustMcN võib karjuda samal teemal nagu "karikasarjad on olulised ja olümpiaturniir on meistrite liigast olulisem", aga see ei muuda fakti, et Tartusse sa megamuuseumiga inimesi ei meelita, kui sinna just hops-hops minna ei saa.
Kui megamuuseum on turistile atraktiivne, siis küll ta sinna ka läheb. Läheks kaugemalegi kui Tartusse.the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
because belle of st mark is a beauty extraordinaire
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar