Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

kollane ajakirjandus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Algselt postitas zelee Vaata postitust
    Kuna mittekollasele, aga siiski "kvaliteet" ajakirjandusele teemat pole siis: http://www.epl.ee/news/arvamus/kadri....d?id=63977089

    Kas kallis ajakirjanik elab mingis teises dimensioonis kui peab mõistlikuks Tallinna - Tartu vahelist kopteriliini, on arvamusel, et lennukiga saab seda vahemaad kiiremini läbida (Puhas sõiduaeg on muidugi kiirem, aga sinna sisse tuleb arvestada ka seda, et lennujaamas peab varem kohal olema ning Tartus asub lennujaam üldse linnast väljas.) Kiiremad/paremad rongid on ju ehituses ja esimesed saabuvad järgmise aasta teises pooles.

    Tra fakk võiks mõelda ka kui siukest jura hakatakse ajama. Iseenesest point on olemas, et transport võiks kiirem ja tihedam olla, aga utoopiliseks ka ei tasu minna.
    Kiiremad-paremad rongid need uued küll väga pole. Vähemalt ei mõjuta nad oluliselt kiirust Tln-Tartu vahel. Ehk mina isiklikult peaksin kiiremat ühendust rongi näol antud vahemaal oluliseks. Mingeid koptereid ja huinjaa mida mitte. Ta on naine jah, aga kui ta veel räägib ka, siis ei tundu ka väga naiselikuna.

    Kommentaar


      Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
      Kiiremad-paremad rongid need uued küll väga pole. Vähemalt ei mõjuta nad oluliselt kiirust Tln-Tartu vahel.
      Ma olen aru saanud, et suurem takistus rongisõidu kestuse vähendamisel on ikkagi infra.
      I don't write erotica but I do write. Don't get paid for it though. My writing is a little more high profile than erotica generally. I stay anonymous though so I can never be compensated for my work.

      Kommentaar


        Algselt postitas dareth Vaata postitust
        Ma olen aru saanud, et suurem takistus rongisõidu kestuse vähendamisel on ikkagi infra.
        Just, aga see nõuaks juba omakorda täiesti uut raudteed, veeremit ja jumal teab mida.

        Kommentaar


          Mälu võib nüüd pange panna, aga viimastel aastatel on ju tegeletud massiivselt raudtee remondiga. Lisaks on pooleli uute perroonide ehitused. Uute rongidega peaks siiski sõidukiirus kasvama ca. 120 km/h. Ühtegi kinnitust selle kohta muidugi ei leidnud. Siiski lubatakse uute rongide saabudes graafikud tihedamaks teha http://www.postimees.ee/718988/edela...on-liiga-hore/ Asi seegi. Kuna kaubaveo maht pidevalt väheneb, siis peaks see olema hõlpsamalt teostatav ka.

          Kui kedagi huvitab siis uued rongid tulevad sellised

          Kommentaar


            Algselt postitas zelee Vaata postitust
            Mälu võib nüüd pange panna, aga viimastel aastatel on ju tegeletud massiivselt raudtee remondiga. Lisaks on pooleli uute perroonide ehitused. Uute rongidega peaks siiski sõidukiirus kasvama ca. 120 km/h. Ühtegi kinnitust selle kohta muidugi ei leidnud. Siiski lubatakse uute rongide saabudes graafikud tihedamaks teha http://www.postimees.ee/718988/edela...on-liiga-hore/ Asi seegi. Kuna kaubaveo maht pidevalt väheneb, siis peaks see olema hõlpsamalt teostatav ka.

            Kui kedagi huvitab siis uued rongid tulevad sellised

            http://www.flickr.com/photos/elektri...th/4859364801/
            Vaata, elektriraudtee ei ulatu Tartusse. Selle artikli mõte seal ülalpool oli selles, et kui inimene x on turist, siis ta ei sõida ERM-i vaatama. Ma ise näiteks viitsin reisides suurest linnast välja ainult randa sõita. Kui mulle keegi ütleks, et näe, seal on mingi oosom muuseum, mis asub 2,5 tunni kaugusel, siis ma ütleks, et mida iganes. Ja seejuures märgin, et ma olen muuseumite külastuse mõttes ilmselt keskmisest inimesest aktiivsem. Ja 120 km/h pole ka tänapäeva euroopa rongiliiklust vaadates mitte kuidagi konkurentsivõimeline kiirus.
            Ehk toon sulle näiteks Viljandi raudteelõigu, kus läks renoveerimine maksma 22 miljonit eurot, aga seda ainult ühel lõigul, millele eelneb vahemaa Lelle ja Türi vahel, kus loksutakse endiselt 50 kildiga edasi. Kokku võit selle 22 milli eest oli ajaliselt 15 minutit. Ehk kogu see taastamine käib mingite megajuppide kaupa ja lõpuks jõutakse asjaga valmis ja siis avastatakse, et õu, 120 kilti tunnis on ülejäänud euroopaga võrreldes nagu kaarikuga sõitmine.

            Kommentaar


              Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
              Vaata, elektriraudtee ei ulatu Tartusse. Selle artikli mõte seal ülalpool oli selles, et kui inimene x on turist, siis ta ei sõida ERM-i vaatama. Ma ise näiteks viitsin reisides suurest linnast välja ainult randa sõita. Kui mulle keegi ütleks, et näe, seal on mingi oosom muuseum, mis asub 2,5 tunni kaugusel, siis ma ütleks, et mida iganes. Ja seejuures märgin, et ma olen muuseumite külastuse mõttes ilmselt keskmisest inimesest aktiivsem.
              See on küllaltki vastuoluline jutt. Kui ma tahan muuseumi minna, siis ma lähen ka kolme tunni kaugusel olevasse muuseumi. Ma olen üsna veendunud, et tõelist turisti see ei mõjuta, kas koht asub pool tundi kaugemal või lähemal. Ühepäevakruiisirahvas ei jõuaks ERM-i vaatama nii või teisiti.
              Pigem on küsimus selles, kas turistile reklaamitakse muud Eestit ka või üksnes Tallinna. Ilmselt on nii- ja naasuguseid näiteid.
              the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
              because belle of st mark is a beauty extraordinaire

              Kommentaar


                Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                See on küllaltki vastuoluline jutt. Kui ma tahan muuseumi minna, siis ma lähen ka kolme tunni kaugusel olevasse muuseumi.
                Ole nüüd. Ma olen igas külastatud linnas ka muuseume külastanud, aga kuhugi sellejaoks spetsiaalselt sõitnud pole. Noh, mingi pool tundi metrooga kütmine oleks veel mõeldav, aga pikem ajakulu ja rongisõit kuhugi päraperse- nõuvei. Aga ju ma siis pole "tõeline turist".

                Kommentaar


                  Algselt postitas eika Vaata postitust
                  Ole nüüd. Ma olen igas külastatud linnas ka muuseume külastanud, aga kuhugi sellejaoks spetsiaalselt sõitnud pole. Noh, mingi pool tundi metrooga kütmine oleks veel mõeldav, aga pikem ajakulu ja rongisõit kuhugi päraperse- nõuvei. Aga ju ma siis pole "tõeline turist".
                  Tartu on päraperse? Vapustav. Tõeline eestlane.
                  the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                  because belle of st mark is a beauty extraordinaire

                  Kommentaar


                    Pigem, kas ERM on selline ettevõtmine, mis rahval kikki ajab. Oleks seal kedagi, poodud, piinatud, tapetud vms, siis ehk veel, aga õllekapp ja rahvariided... enam kui kahtlane. Suht pompöösne ja mõttetu ettevõtmine nagunii (võttes arvesse aja, koha ja maksumuse tehet).

                    Kommentaar


                      Mida me siis säilitama peaks? Presidendi aluspükse ja Evelini rulluiske?

                      See on meie ajalugu. Sellega nõustun, et praegune projekt kui selline on liiga grandioosne ja kallis, kui ERM vajab uut maja. Praegune hoone on ikka tilluke ning ajast ja arust.

                      Praegu ongi välja kujunenud hoiak, et kui asutus/amet/muuseum ei asu Tallinnas siis asub ta päraspõrgus ja minnakse ainult juhul kui saab kiirelt kopteriga kohale. Nagu ajakirjanik välja tõi. Lahendus on siis et ehitame kõikvõimalikud muusemud Tallinna ja suretame ülejäänud Eesti välja kuna mõned inimesed ei viitsi 2 tundi rongiga sõita. Jee.

                      Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                      Ehk toon sulle näiteks Viljandi raudteelõigu, kus läks renoveerimine maksma 22 miljonit eurot, aga seda ainult ühel lõigul, millele eelneb vahemaa Lelle ja Türi vahel, kus loksutakse endiselt 50 kildiga edasi. Kokku võit selle 22 milli eest oli ajaliselt 15 minutit. Ehk kogu see taastamine käib mingite megajuppide kaupa ja lõpuks jõutakse asjaga valmis ja siis avastatakse, et õu, 120 kilti tunnis on ülejäänud euroopaga võrreldes nagu kaarikuga sõitmine.
                      Ehk siis sinu arvates on see 22M mahavisatud raha ja vanal raudteel edasi kütma? See 120 km/h on number millega rongid raudteel liikuda saavad, mitte tippkiirus. Tootja annab tippkiiruseks 160(200)km/h, ehk kui keskmine kiirus tuua ca. 125(130) km/h siis on võit juba märgatav.

                      Kommentaar


                        Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                        Tartu on päraperse? Vapustav. Tõeline eestlane.
                        Turisminduses oleva inimesena,pean kahjuks nentima et turisti jaoks on jah!.Kui sa tutvustad hotelli klientidele erinevaid vaatamisväärsusi ja linnu mida Eestis külastada,ning räägid ka millise transpordiga sinna saab,eelistatakse peale kuuldut enamasti ikka saari..kui neidki.Kuskile Rakverre või Tartusse jne. ei viitsi sul küll keegi loksuda,kui just oma autoga pole.
                        b-day

                        Kommentaar


                          mida tra nendel sebe bussidel siis viga on? ainult porri ei näidata, kõik muu on ju lillepidu nah.
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

                          "joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

                          "Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

                          Kommentaar


                            DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
                            Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

                            AD e. Andekas Disainer...

                            Kommentaar


                              Algselt postitas zelee Vaata postitust
                              Ehk siis sinu arvates on see 22M mahavisatud raha ja vanal raudteel edasi kütma? See 120 km/h on number millega rongid raudteel liikuda saavad, mitte tippkiirus. Tootja annab tippkiiruseks 160(200)km/h, ehk kui keskmine kiirus tuua ca. 125(130) km/h siis on võit juba märgatav.
                              Ei ole maha visatud, aga minu arvates (puhas pööbli arvamus, kuna puudub vastav diplom ja üldse) peaks natuke süsteemsemalt lähenema ühendusteede loomisesse ehk mitte ehitama mingi 5 kilti Tallinn-Tartu maanteed ilgete pappide toel neljarealiseks, vaid kütma hunnik pappi selleks, et ma saaksin näiteks punktist A (Tartu) punkti B (Tallinn) ilgema kiirusega (näiteks tunniga) ja selleks ka vastavad teed otsast otsani ja korraga korda teha. Mitte, et visatakse ühes lõigus papp maha, tehakse tee korda, aga siis järgmine osa läheb remonti 10 aasta pärast ja see tähendab, et ronge pole mõtet uusi osta, sest need viskaksid niiehknaa ainult väiksel lõigul täistempot.
                              Rahalisi summasid raudtee maksumuse kohta tõesti ei tea, aga ilmselt oleks see mõttekam, kui neljarealisest pidevalt jõurata.
                              Tartu on pärapõrgu - turisti mõttes. McN võib karjuda samal teemal nagu "karikasarjad on olulised ja olümpiaturniir on meistrite liigast olulisem", aga see ei muuda fakti, et Tartusse sa megamuuseumiga inimesi ei meelita, kui sinna just hops-hops minna ei saa.

                              Kommentaar


                                Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                                McN võib karjuda samal teemal nagu "karikasarjad on olulised ja olümpiaturniir on meistrite liigast olulisem", aga see ei muuda fakti, et Tartusse sa megamuuseumiga inimesi ei meelita, kui sinna just hops-hops minna ei saa.
                                Kus nüüd tuli tõekuulutaja välja.
                                Kui megamuuseum on turistile atraktiivne, siis küll ta sinna ka läheb. Läheks kaugemalegi kui Tartusse.
                                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

                                Kommentaar

                                Working...
                                X