No announcement yet.

Veits nalja

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Tarkusetera - kui oled kaelani sitas, siis ei ole mõistlik pead norgu lasta.
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

a.pohlak ejl jalgpalligalal 2009 suurde mikrofoni pärast videolõiku värava tähistamise käigus oma lihaselise torso paljastavast v.voskoboinikovist: "mõnikord on mul natuke kahju et ma gei ei ole."

mnjah.

edit. sorry, oleks pidanud aasa raimsi teemasse hoopis minema.

Kommentaar

Korralagedus! 23.11.2009 16:56

Koheselt algatada kriminaalasjad! Esiteks ehitaja suhtes, kes tegi basseini nii sügava, et saab vee alla vajuda, siis kooli juhtide suhtes, kes ei suutnud välistada õpilaste ohtlikku kohta pääsemist. Karistada peaksid saama ka ujulat teenindav tehniline personal, kes lasid basseini liiga vedela vee. Treenerist, kes lapsed basseinile liiga lähedale lubas me ei räägigi, nemadon juba täiesti sadistid- ei hoolitse lapsukeste julgeoleku eest.
        Lapsevanematel tuleb pöörduda koheselt kohtu poole, et nõuda välja kahjutasu tekitatud moraalsete ja füüsiliste kannatuste eest.
        Meedial tuleb asi võtta suure avaliku huvi tekitamiseks koheselt vähemalt nädalateks eslehtedele. Pakun pealkirju:
        Basseiniohver toibub.
        Kool lubas lapsed basseini lähedale- missugune hoolimatus!
        Kas tapjabassein nõuab ka järgmise ohvri.
        Inglise kolledž pole siiani basseini kinni betoneerinud.
        Hoolitsegem laste eest.
        Liikumise, Laste Nimel, aktivistide nimel: grupp lapsevanemaid.

Kommentaar

DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
          Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

http://www.youtube.com/watch?v=lqmW_9ZoPHo kuhu maailm on jõudnud? mina ja panen siia Ärapanija klipi? Oh aegu. aga jube tore sketš oli.

Kommentaar

mingi ihumögina "eestikeelselt" etiketilt:

Kasutamine: Õrnalt masseerige terve keha naha sisse.
              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Walmart is officially selling Obama Christmas ornaments this year. We can now legally hang a nigger from a tree.

Kommentaar

Three women die and proceed to heaven, where they see St. Peter waiting at the Gates of Heaven for them.

"Welcome," he says. "But before I let you in, I have just one rule. Don't step on the ducks!"

The women are a bit perplexed by this request, but nonetheless accept. As they enter heaven, they see that the place is in fact crawling with ducks.

Unfortunately, one day the first woman accidentally steps on a duck. St. Peter shows up to punish her for her actions. "For stepping on the duck," he says, "I will chain you to this man and you will be together forever." He takes her to the man and it turns out to be one of the ugliest guys imaginable. The woman is aghast, but has to accept her punishment.

After a few days, the second woman steps on a duck as well. Again, St. Peter shows up and chains her to an ugly man for eternity.

The third woman is smarter though, because she has observed the other two women and takes great care to avoid the ducks. One day, St. Peter calls her to him and chains her to the best looking man in heaven. This guy has it all - good looks, blonde hair, blue eyes and abs of steel.

The third woman is ecstatic. In total amazement, he asks the man: "What did I do to deserve a man like you, how come we are now chained to each other for eternity?"

"Well I don't know about you," says the man, "but I just stepped on some fuckin' duck."
                  armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Ashley Cole walks into a sperm donor bank.

"I'd like to donate some sperm," he says to the receptionist.

"Certainly, Sir," she replies. "Have you donated before?"

"Yes," replies Ashley, "you should have my details on your computer."

"Oh, Yes, I've found your details," says the receptionist, "but I see you're going to need help. Shall I call Cheryl for you?"

"Why do I need help to donate sperm?" asks Ashley.

"Well," the receptionist replies, "it says on your record that you're a useless wanker."

Kommentaar

Kommentaar

See on ilmselgelt pigem ebaterve huumori teema.

Kommentaar

Kauri ja Toomase lemmik videod...
                          RummaBastards!

Kommentaar

Neeger otsustab tööle minna, astub suurde kontorisse ja läheb bossi juurde.
                            Neeger: "Tere, sooviksin tööd saada."
                            Boss: "Meil siin jah praegu üks töökoht vaba. Aga ei tea, kas see sobib teile."
                            Neeger: "Äkki saate täpsustada"
                            Boss: "Noh palk oleks alguses 2 milj. aastas, kui firmal paremaks läheb siis tõstame. Maja, mis te saate, pole ka kuigi suur - ainult 15 magamistuba, siis kui firmal paremaks läheb siis vahetame suuremaks. Autoks saame alguseks pakkuda kõigest 7se bmw, kui firmal paremaks läheb siis vahetame Ferrari vastu välja."
                            Neeger on imestunud ja küsib "Nalja teete või"
                            Boss vastab " Ise alustasid"

Kommentaar

Hiinas Hubei provintsis ründasid ahvid oma kung fu treenerit.

Kommentaar

Working...
                              X