X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    3 esimest aastat oma elust?
    Siiski, ~3 viimast.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kommentaar

Kordan küsimust, Kas AVG freega saab troja välja ?

Kommentaar

Algselt postitas cáñamo Vaata postitust
          Oleneb troojast.

Kommentaar

sügavalt kahtlen kas üldse mõne viirusetõrje tarkvaraga "lihtsalt niisama" trojalase välja saab.
            BVB - Vaprus

Kommentaar

haha sain lahti küll, 2 scanni ei näidanud enam midagi

Kommentaar

varsti näitab
                Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Kui mina oma arvutist troojalast mitte kuidagi välja ei saanud, siis ütles tuttav itimees, et ikka naljalt viirustõrjeprogrammidega arvutit sellest puhtaks ei saa (kuhugi jääb ikka sisse ja susib edasi) ja tegi mulle asja oma vahenditega korda. Kahjuks pole erilist aimugi, mis meetodeid ta selleks kasutas.

Algselt postitas cáñamo
                  Enamus tõrjeprogramme näitasid mulle pärast ussiga nakatunud failide "eemaldamist", et asi puhas on, aga sellest hoolimata käivitus arvuti ainult "safe mode"is, sest mingites sektorites tõrjeprogrammid ussi ei tuvastanud, kuigi ta seal olemas oli.
                  May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

tee arvuti restart ja proovi uuesti skanneerimist.
                    BVB - Vaprus

Kommentaar

Kui tööandja kehtestab pärast 1. juulit osalise tööaja ning kui töötaja ei ole sellega nõus, siis kas tal on õigus nõuda enda koondamist, nagu vana TLS järgi?

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
                        Kui tööandja kehtestab pärast 1. juulit osalise tööaja ning kui töötaja ei ole sellega nõus, siis kas tal on õigus nõuda enda koondamist, nagu vana TLS järgi?
                        No pärast 1. juulit on ikka uus TLS kehtiv, kus koondamishüvitised juba oluliselt kehvemad.
                        Seda, kas õigust koondamist nõuda on, ma ei tea ja ei viitsi hetkel eriti otsida ka.
                        May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kust tõmmata gta Sannnnnn Andreease cracki ?????

Kommentaar

Kust tõmmata gta Sannnnnn Andreease cracki ?????
                            Proovi siit otsida

Kommentaar

Algselt postitas insein-o Vaata postitust
                              Ja sealt saab nii otsida
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sirge 6y-3x+10=0 tõus on ... ?

Kommentaar

Working...
                                X