• Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

hangi normaalne haridus. Või sebi kusagil bossi tütar ära

Kommentaar

Alusta Karust.

Kommentaar

Algselt postitas Piaoviaopiuviao Vaata postitust
        Oskab keegi midagi öelda mis värk sellle kuradima staadioniga? on mis asub Linnahalli - Põhja puiestee vahel ? Kellele see kuulub ja kas keegi seal trenni ka teeb. kuna tegelikult seal on väga ilus muru ja väravad ka puha olemas
        Oh aegu ammuseid kui isegi sai seal mängitud.
        Mu arust peaks see kuuluma linnale ja sinna peaks tulema kui ma õigesti mäletan see nn. Põhjaväli. Ei tea miks nad seda ehitama pole hakanud.
        Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

kuidas ma soulseegis sinna "eesti mehed" tuppa saan. mul on praegu mingid mac users, indie, underground&hip-hop toad jne. klikin jututoale, kuid ühtegi inimest pole üheski toas.
          forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Evu Vaata postitust
            kuidas ma soulseegis sinna "eesti mehed" tuppa saan. mul on praegu mingid mac users, indie, underground&hip-hop toad jne. klikin jututoale, kuid ühtegi inimest pole üheski toas.
            Pordid on kinni või lahti?
            Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

kus kuradi kohast tulevad need noored juve, roma ja milani fännid (vastava logoga tegelased) kui hetkel on Barca ja ELP in ning Serie A on out...

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                kus kuradi kohast tulevad need noored juve, roma ja milani fännid (vastava logoga tegelased) kui hetkel on Barca ja ELP in ning Serie A on out...
                ei tulegi ju... mu arust siin kõik newbied kellel 2 posti mingid ManU ja Kristiina fännid.

Kommentaar

Kas kuidagi annab kontrollida Piletilevi piletit, et see on ikka originaal, mitte mingi koopia?

Kommentaar

Kas AVG freega saab troja välja ?

Kommentaar

Algselt postitas Vapor IV Vaata postitust
                      Kas kuidagi annab kontrollida Piletilevi piletit, et see on ikka originaal, mitte mingi koopia?
                      Lähed lihtsalt mõnda Piletilevi müügipunkti ja palud seda teha.
                      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                        no need on riilid fännid, mitte mingid kloorihanterid.
                        jokers to the right
                        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Aadu&co
                          Miks mingi kuradi "valge" neegri surm nii palju tolmu üles keerutab?
                          Äkki seepärast, et ta oli kõigest parim popmuusik ever?
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Sest

His awards include multiple Guinness World Records (eight in 2006 alone), 13 Grammy Awards, 13 number one singles in his solo career—more than any other male artist in the Hot 100 era—and the sale of over 750 million records worldwide, making him the world's best selling male solo pop artist.
                            slimm.ee

Kommentaar

Ma küsiks jällegi, et kuidas Jasper on suutnud 3 aastat AS Roma teemas postitamata jätta.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

3 esimest aastat oma elust?

Kommentaar

Working...
                                X