• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kas Viasat ....reerib üritust?

Edit: täitsa olemas nüüd tänane mäng

Kommentaar

Et siis kohtume härrased? Hiiul?
      League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
        Järjekordne häbiplekk, Stack on täielik null, bring back SULLY!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=vOXe1JjU64o
        Andke andeks, aga mida oleks pidanud väravavaht esimese ja kolmanda värava puhul tegema? Turbot vajutama ja kolmemeetrise hüppe tegema? Ja see keskmine värav oli ennekõike kaitse kala. Väravavaht ei osanud aimatagi, et kaitsja selliselt positsioonilt palli kaotab ning kui pall juba vastasel, siis viimane ka kohe vajutas, jätte väravavahile väga väikese võimaluse niipalju tagasi jõuda, et löök tõrjuda.
        Feel the strength of a hundred thousand heartbeats,
        Cry welcome to the song.
        And as it lifts you, time to move on.
        We go!

Kommentaar

Nalja kui palju ju. Eile sai paar korda ikka kohe südamest naerdud - lutoni vennikesed olid hirmus lõbusad tüübid.

Ankegren oli väravas nagu noor jumal. Kui ta poleks penalti ajal pallile ette jäänud, siis julenuks ma selle tituleerida kõige ebakindlamaks väravavahi esituseks, mida mina olen näinud. Vist.

Aga kolm punni on kolm punni. The show must go on.

Kommentaar

Martin on ikka vana gloryhunter. Kohe kui playoff-võimalused kadusid, seiskus ka teema pealkirja uuendamine... tuleb vist abikäsi ulatada.
            Come on you SuperHoops! Näiteks.

(saate aru küll ju, et Foresti kõrvale kuluks pärast Wednesday tõusu sinna allapoole mõni säändne meeskond ilusasti ära)

Kommentaar

Algselt postitas Sajets Vaata postitust
              Andke andeks, aga mida oleks pidanud väravavaht esimese ja kolmanda värava puhul tegema? Turbot vajutama ja kolmemeetrise hüppe tegema? Ja see keskmine värav oli ennekõike kaitse kala. Väravavaht ei osanud aimatagi, et kaitsja selliselt positsioonilt palli kaotab ning kui pall juba vastasel, siis viimane ka kohe vajutas, jätte väravavahile väga väikese võimaluse niipalju tagasi jõuda, et löök tõrjuda.
              Ankegren väravas. Pennal tõrjutud. Clean sheet ja võit. MOTT.

Aga tänud täiesti hinnatava panuse eest selle alamteema sisukas debatis. Järgmine kord muidugi vaatame mängu ka jms.
              When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas skint Vaata postitust
                Martin on ikka vana gloryhunter. Kohe kui playoff-võimalused kadusid, seiskus ka teema pealkirja uuendamine... tuleb vist abikäsi ulatada.
                Olin kahjuks ära, isegi sellises kohas, kus internetti pole - kohe Pärnu lähedal, muide. Paras kolgas see kõik ju.

Tänud lükke eest, tahtsin täpselt sama teha.

Värav ja tipphetked ka: http://www.dailymotion.com/video/x1f46k_leeds-vs-luton

Kommentaar

Latid üsna meeldisid teie poistele vahepeal.

Kommentaar

mängu teise poolaja keskel tutvustati meile ka mõningaid vigureid Lutoni Huumoriinstituudi noore ja radikaalse koolkonna varasalvest.

näiteks üks tüüp kukkus lihtsalt sirge jooku pealt näoga mutta ja teine tegi täiesti mõtetus kohas 360 kraadise pöörde palliga, mis läks nii valusalt persse, et neljas liiga oleks ka häbenenud. kui keegi (st smutov) need viitsiks üles otsida, siis oleks minu tänu tema päralt.
                    «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
                    «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

Täna õhtul on kordus, palu Danelil lindistada. Mina ei oska

Kommentaar

Eilsed väravad: http://www.youtube.com/watch?v=nCfngsHBwes

Kommentaar

K. Blackwell LUFC väravavahtide treeneriks!

Kommentaar

Ankegren presidendiks! Eelmises mängus oli nagu lehm libedal jääl, nüüd jälle ...

Kommentaar

Best news, EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAYNARD AGREES TO JOIN LEEDS
                              Bottom of the Championship and four points adrift of safety, Leeds United's current plight may seem to many as irrepairable. Relegated from the Premiership in 2004, Leeds spent two seasons in the Championship and last season the good times looked like returning when Leeds qualified for the final of the play-offs. A 3-0 defeat to Watford ended that dream and anyone who thought that Leeds could go one better this season will be rubbing their eyes at the clubs current status.

People are quick to write Leeds off. Bottom of the league, and still suffering from the days of Peter Ridsdale 'living the dream' things go from bad to worse at Elland Road. Club captain Kevin Nicholls announced this month that he wants to leave the club who he joined in the summer and with continued rumours of dressing room unrest, good news really is a thing of the past at Elland Road.

Step forward, Dean 'Midas' Maynard, a Psychic Paranormal researcher who has joined Leeds' bid to avoid relegation. Dean has become involved with several teams in trouble in the past and when his brother, a lifelong Leeds supporter, sent him a text pleading for his help, Dean immediately got involved. "My brother is a massive Leeds supporter and after the Sheffield Wednesday match which Leeds lost 3-2, he sent me a text message asking for my assistance and I was more than happy to help. I attended the Luton game at Elland Road as a guest of www.bet24.com and Leeds won the match 1-0. Luton even missed a last minute penalty. You couldn't have written a better script for my first game." Bet24 have invited Dean to attend every Leeds game at Elland Road for the remainder as 'Midas' attempts to assist the club with survival.

Since Dean became involved with the club, Leeds have gone three games unbeaten for the first time this season and Dean is quick to tell the clubs supporters how they can help. "I need every believer and skeptic to back what I am doing.

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
                                Best news, EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Since Dean became involved with the club, Leeds have gone three games unbeaten for the first time this season and Dean is quick to tell the clubs supporters how they can help. "I need every believer and skeptic to back what I am doing.
                                Vend igaks juhuks ootas kolm mängu, et uudisega välja tulla. Mine tea kui oleks kaotanud, mis reputatsioonist oleks saanud. Eileeni ja Uri ka veel appi ja tõus Premiershipi kindel.
                                "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Working...
                                X