Leeds United

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Replying to Topic \'Leeds United\'

isegi george graham enne glennda\'t? pigem on küsimus, et kas üldse on vahet - või kas keegi suudab trendi pöörata?

Kommentaar

Elu läheb edasi.
      League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Foresti Paul Hart on põhisoosik olnud. Räägitakse tema arusaamatustest klubi juhtkonnaga, põhjuseks vähesed ambitsioonid jne. Kuna Hoddle\'l on Nottinghami chairmaniga head suhted, siis spekuleeritakse, et Hartile kätte ette ei panda ja Glenda siirdub divariklubi ohjama.
        Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

Glenn Hoddle - NO! George Graham - NO! Ja eriti, eriti... Terry Venables - NO!

Kommentaar

viimaste nädalate sündmused (v.a. külaskäik Ellan Road-le) on ikke üks suur s..t olnud.
            peab kodus Targast Raamatust järgi vaatama misse EG siis ka 82-85 korda saatis. Ei ole tõepoolest mingit mõtet mingit töötut tööle võtta-kvalifitseerimata tööjõudu hulgub igal pool ringi.
            See on küll õige, et elu läheb edasi ja lootma peab

Kommentaar

Leedsilt tulemas uus punktirekord? Sunderlandil oli eelmisel hooajal 10ndaks novembriks 5 punkti rohkem.....

Kommentaar

inglise pressi loodud matusemeeleolu hakkab kõigile külge jääma. 80M võlg ei tähenda automaatselt seda, et kõik pallurid hoobilt sitaks muutuksid. premieris leidub kindlasti vähemalt 3 veel sitemat tiimi.
                «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
                «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

No mida kõike nad seal välja mõtlevad - O`Leary tagasi....no seda nüüd ikka ei juhtu küll mitte kunagi. William Hill cut O\'Leary\'s odds to become next Leeds manager from 66-1 to 10-1, while Ladbrokes are offering as low as 4-1 on an O\'Leary return. - udune ilm on vist oma töö teinud...

O`Leary backed for shock move

Kommentaar

Originally posted by rohelineKonn

inglise pressi loodud matusemeeleolu hakkab kõigile külge jääma. 80M võlg ei tähenda automaatselt seda, et kõik pallurid hoobilt sitaks muutuksid. premieris leidub kindlasti vähemalt 3 veel sitemat tiimi.
                    see väide on muidugi õige...
                    a milles viga on?

Kommentaar

Ses mõttes on treenerivahetus küll kasulik, et koondislane Mills tuuakse ehk tagasi....
                      Kui müük ei olnud ette kokku lepitud...

Kommentaar

Originally posted by efafan

No mida kõike nad seal välja mõtlevad - O`Leary tagasi....no seda nüüd ikka ei juhtu küll mitte kunagi. William Hill cut O\'Leary\'s odds to become next Leeds manager from 66-1 to 10-1, while Ladbrokes are offering as low as 4-1 on an O\'Leary return. - udune ilm on vist oma töö teinud...

O`Leary backed for shock move
                        selle peale ütles do\'l nii:

David O’Leary today dismissed newspaper speculation linking him with a return to manage former club Leeds and insisted: “If I was asked to sign a longer Villa deal tomorrow, I would.”
                        And, speaking from the training camp in Dubai, the Villa boss laughed-off claims of a breakdown in his relationship with chairman Doug Ellis.
                        Speaking exclusively to www.avfc.co.uk, O’Leary commented: “I’m here at Aston Villa and I’m happy at Aston Villa. I’ve not seen the papers back home, but my phone hasn’t stopped ringing this morning.
                        “I have a three-year deal at Aston Villa and I hope I’m here for a lot longer than that. If the board came to me tomorrow and asked me to sign a longer deal, I’d sign it.
                        “I came here to Aston Villa in the summer and I knew it was going to be a hard job – I never pretended otherwise – and that intrigued me.
                        “I’ve never pretended the job could be done overnight, but I’m no quitter and I have no plans to walk away just because the job is as challenging as I always knew it would be.”
                        Turning to suggestions of a rift with Ellis over finances, the Villa boss added: “I’m constantly asked about finances, but I knew there was only a small amount to spend when I came here and I was happy with that.

“The papers are obsessed with how much money I have to spend, but I am not. I just want to get on with the job.
                        “I want to make it clear that David O’Leary is not a man to throw his dummy out of the pram over money.
                        “I have a great relationship with the chairman and nothing has changed from my arrival in May. I’m proud to be the manager of Aston Villa and I hope that’s clear enough.”

Kommentaar

kui f....ed up saavad asjad ühe klubi jaoks minna ???!!!

huvitav, kas kolmas tegelane ka vutimees?
                          ja annate noorele pennantile halba eeskuju

Kommentaar

krt. ma ei usu, et mingi sell käib kord kuus koos erinevate inimestega naisi vägistamas

Need kuradi naised....

Kommentaar

jody trenni teha ei lasta, platsile ka ei saa. poiss peab ise oma füüsisele rakendust leidma ja on leidnud endale tegevuse millele hammas peale hakkab

Kommentaar

Originally posted by runno

krt. ma ei usu, et mingi sell käib kord kuus koos erinevate inimestega naisi vägistamas

Need kuradi naised....
                                Jutt käib ikke sellest eelmisest korrast ...õnneks

Kommentaar

Working...
                                X