X
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas jyriöö Vaata postitust
    Anderton
    Anderton parem kui Macca? Hmm, tahaks põhjalikumat diskussiooni alustada sel teemal.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Ei mõista, mis valemiga kõik Gerrardi järsku Lampardist paremaks on hakanud pidama. Arvasin, et paar hooaega tagasi sai see vaidlus lõpetatud.

Kommentaar

Algselt postitas elevant Vaata postitust
        Ei mõista, mis valemiga kõik Gerrardi järsku Lampardist paremaks on hakanud pidama. Arvasin, et paar hooaega tagasi sai see vaidlus lõpetatud.
        Erki, for the love of jeebus, Gerrard > Lampjalg
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

442 on ju nii paar sajandit vana teema

Schmeichel
          Neville-Adams-Ferdinand-Cole
          Ronaldo-Gerrard-Scholes-Overmars
          Cantona-Shearer

Giggsi ja Bergkampi jätsin raske südamega välja
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Gerrard ei ole ju midagi võitnud liigas! Vieira-Scholes on ainuke loogiline keskmikepaar.
            Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
              Vieira-Scholes on ainuke loogiline keskmikepaar.
              Miks see ainuke loogiline keskmikepaar on?
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Miks see ainuke loogiline keskmikepaar on?
                Sest Lampard ei mahu sinna kuna tal on paks perse.

Kommentaar

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
                  Sest Lampard ei mahu sinna kuna tal on paks perse.
                  Fair enough

Kommentaar

Algselt postitas elevant Vaata postitust
                    No Gerrard on tehnilisem ja tal on ilusamad väravad ja ta on Liverpoolist. Ega's premmi all time kõige kõvem keskväljalt skoorija ja second best assisteerija olemine ei määra sittagi, kui nad kõik persepõrkest on
                    Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Schmeichel
                      Neville-Vidic-Terry-Irwin
                      Beckham-Vieira-Scholes-Giggs
                      Cantona-Henry

Ründajaid oli raskeim valida, keskväli oli üsna lihtne, vb Beckham->Ronaldo.
                      You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Kaitses on kandidaatide valik ainuõigetest kuni jubedateni. Mida kuradit teevad seal nimistus Joe Hart, Glen Johnson, Micah Richards, Gael Clichy ja Leighton Baines??? Või siis keskel Aaron Lennon ja Ashley Young. Samas tuleb nentida, et mida positsioonidel edasi, seda paremaks olukord õnneks läheb.

Kommentaar

Hakkasin niisama arvutama, et kui näiteks HIspaanias selline küsitlus tehtaks viimase 20 aasta jooksul, kas siis oleks üldse võimalus, et mõni mees väljaspoolt Reali ja Barcat sinna jõuaks. Ilmselt mitte.

Kommentaar

Algselt postitas olegtoivo Vaata postitust
                            Kaitses on kandidaatide valik ainuõigetest kuni jubedateni. Mida kuradit teevad seal nimistus Joe Hart, Glen Johnson, Micah Richards, Gael Clichy ja Leighton Baines??? Või siis keskel Aaron Lennon ja Ashley Young. Samas tuleb nentida, et mida positsioonidel edasi, seda paremaks olukord õnneks läheb.
                            Ja üleüldse tekib küsimus miks pole nimekirjas Scottie Parkerit!

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                              Hakkasin niisama arvutama, et kui näiteks HIspaanias selline küsitlus tehtaks viimase 20 aasta jooksul, kas siis oleks üldse võimalus, et mõni mees väljaspoolt Reali ja Barcat sinna jõuaks. Ilmselt mitte.
                              Canizares
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                                Canizares
                                Casillast eelistataks kindlalt.

Kommentaar

Working...
                                X