AC Milan

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Stok
    30 pole mingi vanus, isegi mitte ründaja kohta ja pealegi Robinho pole kunagi ründaja olnudki.
    Robi on brass ehk 30 on väga kõrge vanus. Tavaliselt hakkab brassidel suurem ärakukkumine just kahekümnendate lõpus, kui organism enam baila-bailat ja mängimist ära ei kesta.

Kommentaar

ja üleüldse on Robinho ikkagi ründaja olnud kogu aeg

Kommentaar

Andke jah Slowdorfile mitu hooaega. Äkki uputab teie libulaeva Serie B'sse ära.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Stadioni jutud on jälle päevakorda tõusnud. Plaanitakse 55 000 kohalist staadionit, maksumusega 300 mil eur (reaalsuses nagunii Sotshi variant). Tehtagu ära.

Kommentaar

Ka Milani ultrad plaanivad sõna sekka öelda:

Milan Ultras on the Curva Sud will hold a pre-match protest against Adriano Galliani and some of their own players on Sunday.

The Rossoneri have been heavily criticised since their Champions League exit to Atletico Madrid and it seems many fans have had enough.

“As a result of yet another disappointment resulting from this troubled season, and having already mentioned a protest in December, now we have decided that we have run out of patience,” a statement on the Curva Sud website reads.

“We have identified those who, in the opinion of our fans, are the key figures who have led our Milan into this bad situation.”

One of these figures is Galliani, who they hold responsible for the club’s recent transfer activities.

“We wonder, for example, how it was possible to send away Ambrosini, who as well as being the captain was a strong voice in the dressing room,” the statement continues.

“Even more we wonder how it was possible to release Pirlo and not to grant him a three-year contract on his terms.

“Today the results of this policy are the horrible sight before us.

“Milan are 37 points off the top of the league and out of everything.”

Milan’s players will not get an easy ride either.

“We come now to the team, made ​​up of a few serious professionals but surrounded by a host of useless overpaid players.

“Their first thought is to put idiotic photos on social networks or to book a table for a lovely night at the disco.

“We wish they would follow the example of real professionals like Montolivo, Bonera, Abbiati, Kaka, De Sciglio, Abate, De Jong, Poli and Pazzini to name a few.

“We hope that the boss Seedorf takes serious action against such players as there is no longer a place for them.”

Kommentaar

Te ei jõua endale maailmatasemel äärekaitsetki osta...mis valemiga te staadionile raha saate? SMSraha?
              Daje!!!
              1.totti koondisesse.
              2.Money talks bullshit(totti) walks.
              3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
              "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

Staadioni nimeõiguse müük, välisinvestor (aktsiate müügi teema, mis paar nädalat tagasi läbi käis), laenuga ei tohiks probleeme tekkida, väiksemad ülalpidamiskulud võrreldes San Siroga, ehk tõmbab rohkem rahvast staadionile, mille läbi tõuseb piletimüük.Ning vaevalt, et Berlul ka päris raha otsas on.
                Eks võimalusi on ning võimalik, et see säästupoliitika mängijate turul ka nendest plaanidest tuleneb.

Kommentaar

Siin teemas on viimasel ajal nii palju hala, et ma ametlikult keeldun seda teemat edasi lugemast. Ja soovitaks ka teema pealkirja ära muuta, ala "mensalappide klubi" vms.
                  FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                  sigpic

Kommentaar

tehtud.
                    jokers to the right
                    clowns to the left of me

Kommentaar

"SUPER-MARIO BALOTELLI!
                      Omab.
                      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                        Siin teemas on viimasel ajal nii palju hala, et ma ametlikult keeldun seda teemat edasi lugemast. Ja soovitaks ka teema pealkirja ära muuta, ala "mensalappide klubi" vms.

Kommentaar

See ikka näitab kui "geniaalsed" inimesed siin foorumis on seoses "nimemuutusega"

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                            ma ametlikult keeldun seda teemat edasi lugemast.
                            OuNou, Count sai kurjaks
                            THEO HERNANDEZ

Kommentaar

“I still haven’t decided anything,” Prandelli said. “The only guaranteed starter is Buffon. As far as the rest of the 23-man squad goes, all of the other players are under observation - including Balotelli."

Pole kunagi väga sellest loogikast aru saanud, et kui klubis ei ole just kõige paremad ajad siis koondisesse ähvardatakse mitte võtta. Ülimalt hea näide on Torres. Chelsea eest oli/on ta ikka täielik pa*k, aga Hispaania eest mängib nii nagu alati. Sama oleks arvatavasti ka Balotelliga. See kui tal Milanis ei lähe hästi kuna seal on asjad ikka väga mäda, ei tähenda see, et ta ei suudaks koondises hakkama saada. Ta pole kunagi olnud selline super-ründaja nagu Ibrahimovic vms, kuid Itaalia koondises on ta küll oma koha ikka igati ära teeninud

Kommentaar

Ära muretse mu noor sõber. Enne tuleb surnu persest peeru, kui Balo lambist maha jäetakse.

Kommentaar

Working...
                                X