X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas budulojus Vaata postitust
    belgia koosneb kahest rahvusüksusest kes teineteist üldse ei salli
    Valged vs neegrid?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Pakun ka oma:
      EST 0-4 ESP
      2xTorres
      2xVilla
      ANASTAMINE - see on ühiskonna vapustamise kunst.

Anastamise all mõistavad arenenud alkosportlased, vahendeid valimata
      võimalikult teravas ja tuntavas erinevuses üldiste tavade taustsüsteemist,
      teiste inimestega (soovitavalt võõrastega) verbaalse suhte loomist, mille
      eesmärgiks on vastastikusel empaatial põhineva suhte transformeerimine omakasuks

Kommentaar

Väga julge otsus Rüütli poolt. Šišovi algkoosseisu panek on suur risk ma arvan. Aga kolme ründajaga Eesti koondist on ka tore vaadata.

Kommentaar

Mulle tundub et täna hakkab midagi head juhtuma, mis läheb homsese päeva välja.

Kommentaar

pakkuge parem mitmendal minutil vahetatakse vosko sisse ja lindpere sisse ja kelle asemele, mina seisu ei oska pakkuda..loodan et eesti ühe ikka lööb

Kommentaar

Algselt postitas Mehhanisaator Vaata postitust
              Mulle tundub et täna hakkab midagi head juhtuma, mis läheb homsese päeva välja.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Parem ennustage mitmendal minutil paneb Kaljuveer esimese koogi maha?

Kommentaar

Algselt postitas salajane33 Vaata postitust
                  mis kell ülekanne hakkab?

Kommentaar

kas kuidagi keegi end Kaljuveeri "töövarjuks" ei saa kunagi registreerida? see oleks parem kui "armastus kolme apelsini vastu"

Kommentaar

Algselt postitas salajane33 Vaata postitust
                      Enne avavilet.

Kommentaar

5 minutit enne mängu algust.

Kommentaar

Algselt postitas Poom92 Vaata postitust
                          5 minutit enne mängu algust.
                          noo eks siis kuuleb ka esimest kooki Kaljuveeri imepärastest kommentaaridest võiks teha popurii

Kommentaar

Tuligi ära: Ötse ühendus!

Kommentaar

krt Jus´t vaatasin , et mul oli Hispaania särk seljas , kohe vahetasin Eesti oma vastu

Kommentaar

palun lindistage keegi kaljuveeri teksti ka.
                                tahaks seda nalja hiljem üle kuulda

Kommentaar

Working...
                                X