Abistavaks märgistuseks peetakse ikka seda, mille abil on näha, kas üks mängija on sellest üle ja teine mitte vms, mitte et need aitaksid mingeid jooni sikutada.
Sinu sikutatud jooned on muidugi toredad, pead ka Infantinole ennast tööle pakkuma, aga probleem on ju sellest, et esiteks, väljaku jooned ei ole sirged. Väljakud on kumerad keskele üles, et vesi ära voolaks - järelikult kui sul pole mõlemat otsapuntki näha tõmbad sa enda selle joone juba eos viltu (ka sinu tõmmatud jooned algavad ühest joone servast aga lõppevad teises (näiteks otsajoonel, aga ka kasti joonel). Teiseks, mina ei tea, mis kaameraga seda mängu filmitakse, aga kui fotosensor on ruut ja lääts on ring, siis võivad tekkida moonutused pildi servadesse - kas see ka antud juhul nii on, ma ei tea, ma pole spetsialist. Aga sinul oleks võinud häiretule vilkuma panna küll, kui ühed tõmbavad spets programmiga jooni ja sina sõidu ajal käsitsi. Kolmandaks, isegi kui sa suudad kuidagi ideaalselt leida perspektiivipuntkti (võtad arvesse platsi kõverusi ja läätse efekti), siis isegi sealt punktist joone tõmbamist alustades on väga keeruline silma järgi kindlaks teha, kui kaugelt ta peaks mängijatest mööda minema. Nagu näha, EJL kasutatav programm on selle jaoks kasutanud vertikaal ja horisontaal joonte ristumist mängijast. Samas, kui seda liigutad piksli jagu siia või sinna, juba nihkub joon päriselus.
Kui sa EJL pildil vaatad, siis sa näed, et nende joon pole isegi sirge (kui alustad punase joonel pealt ja lõpetad punase joone peal n-ö sirgelt tõmmatud joonega), siis siis vahepeal käiks sinu joon punase joone all. Miks nii? Vat, matemaatika ilmselt.
Sinu sikutatud jooned on muidugi toredad, pead ka Infantinole ennast tööle pakkuma, aga probleem on ju sellest, et esiteks, väljaku jooned ei ole sirged. Väljakud on kumerad keskele üles, et vesi ära voolaks - järelikult kui sul pole mõlemat otsapuntki näha tõmbad sa enda selle joone juba eos viltu (ka sinu tõmmatud jooned algavad ühest joone servast aga lõppevad teises (näiteks otsajoonel, aga ka kasti joonel). Teiseks, mina ei tea, mis kaameraga seda mängu filmitakse, aga kui fotosensor on ruut ja lääts on ring, siis võivad tekkida moonutused pildi servadesse - kas see ka antud juhul nii on, ma ei tea, ma pole spetsialist. Aga sinul oleks võinud häiretule vilkuma panna küll, kui ühed tõmbavad spets programmiga jooni ja sina sõidu ajal käsitsi. Kolmandaks, isegi kui sa suudad kuidagi ideaalselt leida perspektiivipuntkti (võtad arvesse platsi kõverusi ja läätse efekti), siis isegi sealt punktist joone tõmbamist alustades on väga keeruline silma järgi kindlaks teha, kui kaugelt ta peaks mängijatest mööda minema. Nagu näha, EJL kasutatav programm on selle jaoks kasutanud vertikaal ja horisontaal joonte ristumist mängijast. Samas, kui seda liigutad piksli jagu siia või sinna, juba nihkub joon päriselus.
Kui sa EJL pildil vaatad, siis sa näed, et nende joon pole isegi sirge (kui alustad punase joonel pealt ja lõpetad punase joone peal n-ö sirgelt tõmmatud joonega), siis siis vahepeal käiks sinu joon punase joone all. Miks nii? Vat, matemaatika ilmselt.
Kommentaar