No announcement yet.

Vandenõuteooriad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nu vee saad sa ka talvel päikesepaneelidega soojaks. Kütmisega läheb tiba raskeks.
    see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

kas üldse mõni asi peab tänapäeval 15 aastat vastu, ehk ma ei usu et see ära tasub
      tasuta elekter on muidu kõrgepingeliinide all olemas, energia mehed ainult ei luba seda kasutada.
      veel on näiteks tuha- ja prügimägedest võimalik soe kätte saada
      või siis elada päikese järgi nagu hallil ajal
      tell your mother, we are hooligans!

Kommentaar

Algselt postitas raudidas Vaata postitust
        tolle artikli tõepärasust ma isegi ei viitsi uurima hakata.
        [x] sõiman peavoolumeediat, et valetavad, vassivad ja avaldavad jama
        [x] levitan lugusid, mille tõepärasuse koha pole mingeid andmeid

Tundub mõistlik lähenemine.
        When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
          [x] sõiman peavoolumeediat, et valetavad, vassivad ja avaldavad jama
          [x] levitan lugusid, mille tõepärasuse koha pole mingeid andmeid

Tundub mõistlik lähenemine.
          Ongi mõistlik, kuni ma olen selle läbi lugenud. Sa võtad ka kõik peavooliartiklid omale tõepähe w?

Kommentaar

Mulle siit eemalt observeerides tundub, et raudaju on kremlitroll ja amous lihtsalt loll ja haige inimene (liigselt popsutanud).
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Mulle siit eemalt observeerides tundub, et raudaju on kremlitroll ja amous lihtsalt loll ja haige inimene (liigselt popsutanud).
              Ja sa oled lihtsalt mõttetu munn.

Kommentaar

kremlitroll mai ääss. kas minu tembeldamine tiblaks tuleneb sellest, et ma ei usalda üldiselt valitsusi, kuna need mõjutavad enamusriikides meediaväljaandeid? Kreml on kõige korrumpeerurum üksus üldse maamuna peal.

Kommentaar

Algselt postitas Amos Vaata postitust
                  Ja sa oled lihtsalt mõttetu munn.
                  Kas sa päriselt ei tahaks kontrollida, et ega sul skisofreeniat pole? Või on see ka lääne vandenõu, et sinugused inimesed hullari ära panna ja ühiskonnast kõrvaldada?

kremlitroll mai ääss. kas minu tembeldamine tiblaks tuleneb sellest, et ma ei usalda üldiselt valitsusi, kuna need mõjutavad enamusriikides meediaväljaandeid? Kreml on kõige korrumpeerurum üksus üldse maamuna peal.
                  edgaritroll siis?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jälle feik artikkel... uups

Kommentaar

Kas sa päriselt ei tahaks kontrollida, et ega sul skisofreeniat pole? Või on see ka lääne vandenõu, et sinugused inimesed hullari ära panna ja ühiskonnast kõrvaldada?

edgaritroll siis?
                      Eih, savipäts on munn

Pigem on minu eesmärk on välja tuua alternatiivseid vaateid maailmasündmuste toimumise kohta.

Kommentaar

Eih, savipäts on munn
                        Aga kes siis lahe on?

Kommentaar

Savisaar on hologramm.

Kommentaar

Ma arvasin et Narvas oli paraad, mitte õppus
                            ''This may be part of a major NATO exercise to be held in the area. The Netherlands is also involved. ''

Kommentaar

Aga kes siis lahe on?
                              Vot Snowden on äge, aga ta ka vist kremliahv- paljastab NSA saladusi
                              Assange on ka äge. Kuid sulle on vist need nimed tundmatud.

Kommentaar

Algselt postitas Shparkz Vaata postitust
                                Ma arvasin et Narvas oli paraad, mitte õppus
                                ''This may be part of a major NATO exercise to be held in the area. The Netherlands is also involved. ''
                                Ma ise lugesin ka seda ning muigasin omaette. Kuid see oli selle artikli autori oma lollus või teadmatus. Võibolla tahtis ka pahatahlikult sõda või vaenu õhutada. Mina ei tea mis tema pea toimus. Kuid loo point on meie provokatiivne käitumine.

Kommentaar

Working...
                                X