Ralli on loll sport. Jalkas oleks praegu kohtunik vilistanud ja käskinud teistel autodel ka ratta alt ära peksta.
Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
Kui vend oma sõiduvea tõttu põllule sõidab, siis kus siin vedamisega pistmist on? Samamoodi on teada, et Pirelli rehvid ei ole kõige töökindlamad, eriti Tänaku sõidustiili juures aga ikka on vaja ukerdama minna ühe varuga.Algselt postitas Mask Vaata postitustNo see on ikka müstika, kuidas meie mehel lihtsalt ei vea. 🤦
Ma ütleks, et iseenda sitad valikud ja alustades Hyundaisse minekust.FC Flora
Kommentaar
-
No Toyotadel eriti ei juhtu. Ehk siis:
a) Hyundai ongi parsa. Samas see ei seleta vist rehvipurunemisi.
b) Hyundai on aeglasem ja sõitjad peavad rohkem riskima. Tundub loogiline.
c) Tänak ei oska mõistlikult sõita. Pigem mitte, ka Neuville'il läbi aastate samad jamad olnud.
d) Tänak ja Neuville ei oska mõistlikult sõita. Ka võimalik.
Kommentaar
-
Selle peale ütleks, et "mõistlikult" sõites poleks Tänak kunagi maailmameistriks tulnud...Algselt postitas LaRaBla Vaata postitustc) Tänak ei oska mõistlikult sõita. Pigem mitte, ka Neuville'il läbi aastate samad jamad olnud.
d) Tänak ja Neuville ei oska mõistlikult sõita. Ka võimalik.
Kommentaar
-
Märtinil oli täitsa variant Fordi jääda. Ning 2005. aasta lõpus kui PSA grupp (Peugeot ja Citroen) oma pillid kokku pakkis ja Ford täiega edasi pani oli selge, et antud otsus oli ka Märtini karjäärile lõplik.Algselt postitas krissucool Vaata postitustMarkko Märtini Peugeot või Ott Tänaku Hyundaisse minek. Kumb oli halvem? Ei mäleta, aga Märtinil vist liiga palju muid variante tollal polnud muidugi. Ott oleks võinud jääda Toyotasse ja domineerida.
Kommentaar
-
Sa ikka tead, et minu kommentaar oli kirjutatud safari ralli ajal, kui nad jäid vihma kätte ja Hyundai esiklaasi nö puhur otsustas töölepingu üles öelda ja Otti poolne klaas tõmbas uduseks?Algselt postitas fcfloraforever Vaata postitustKui vend oma sõiduvea tõttu põllule sõidab, siis kus siin vedamisega pistmist on? Samamoodi on teada, et Pirelli rehvid ei ole kõige töökindlamad, eriti Tänaku sõidustiili juures aga ikka on vaja ukerdama minna ühe varuga.
Ma ütleks, et iseenda sitad valikud ja alustades Hyundaisse minekust.
Kommentaar
-
Olgem ausad , 307 oli ikka väga pekkis , i20 vähemalt saab sõita. Kõik võivad Grönholmi best of veel youtube sügavuastest otsida.Algselt postitas krissucool Vaata postitustMarkko Märtini Peugeot või Ott Tänaku Hyundaisse minek. Kumb oli halvem? Ei mäleta, aga Märtinil vist liiga palju muid variante tollal polnud muidugi. Ott oleks võinud jääda Toyotasse ja domineerida.Felix: Oh, bollocks!
Elmo: Dog's bollocks?
Felix: No, just plain fucking bollocks!
Elmo: No dog involved?
Kommentaar
-
Tänak tundubki selline kerge solvuja ja pikema vimmaga egoistlik tüüp olevat. Ilmselt on ses mõttes tõde sees küll, kuigi iseenesest need väljaütlemised ka midagi valet polnud.Algselt postitas Peeter I Vaata postitustTänak ja kopterihärra vist peavad ikka veel Aava ja Co vastu vimma, väga palju muud ma nendest negaiivsetest steitmentidest välja ei loe.
Kommentaar
-
Aava ütles juba enne etappi, et eeldatavasti 75%-le vms inimestest viimane kiiruskatse ei meeldi ja nad on korraldajatena sellega arvestanud. Võimalik, et nad timmisid kiirusekatse natuke liiga aeglaseks, kuid üldiselt oli siiski siht teha suure poodiumi ja mölluga finiš. Mis enam-vähem õnnestus, eriti kui võrrelda muude etappidega, kus esikohakarikas antakse üle kuskil suvalises metsasalus.Algselt postitas allars Vaata postitustIlmselt on ses mõttes tõde sees küll, kuigi iseenesest need väljaütlemised ka midagi valet polnud.
Vaadates, kuidas siin Soome ja Suurbritannia ja muude legendaardsete etappide kohad kalendris on löögi all (või ei toimu juba üldse), siis ega Eestil polegi väga muud teed, kui üritada teha asju teistmoodi ja innovaatiliselt ja pauguga. Muul juhul jääb see järgmise etapp kindlasti viimaseks, nüüd äkki on mingi minimaaaaaaaaalne võimalus, et saadakse ka tulevikus kalendrisse.
Muidugi see rahakulutamise jutt Tänakult on samuti nii ja naa. Tartu linna (või valla) esindaja näis küll enne rallit rahul, et korraldajad ehitasid Raadile teed, mida tulevikus saavad kasutada rattasõitjad ja jalutajad ehk tegu peaks olema siiski jääva tavainimestele suunatud lahendusega. (mis äkki ka selgitab seda, miks see kiiruskatse oli selline nagu ta oli?)
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse

Kommentaar