Algselt postitas Rudy
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
WRC
Collapse
X
-
Neuville valis kaardilugeja selle järgi, kes kõige rohkem välimuselt teda ennast meenutab?The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Mõned tähelepanekud:
1. Rally1 autod on siiski "päris" autod ja rohepöörde osa on minimaalne. Pigem just katsete ajal on hääl veel parem lift-offi ajal. Kui midagi katki ei lähe, on tase üsna võrdne kõikide Rally1 sõitjate seas. Mingil katsel laupäeval olid kõik 10 meest 4,7 sekundi sees.
2. Ma vaatasin enamus katseid laivis, aga see hübriidi boosti osa on ikka natukene arusaamatu.
3. Ford on fucking kõva asja valmis ehitanud. Eelmine hooaeg WRCs saadi teistelt rida, aga oli ka teada, et valmistatakse ette tänavuse aasta autot 100%liselt. Gus Greensmith ei ole väga hea sõitja, aga kui ta suudab Loebi ja Ogieri vastu katse võita, siis on hea auto valmis ehitatud. Siiski, ma ei näe, et Breen oleks valmis sellega meistriks tulema ja seda mitte auto pärast.
4. Huinjadai. Neljapäeval õhtul mõnedki fännid nutsid end magama. See oli katastroof ikka. Lisaks jutud, et kõiki varuosi pole saada ja "tööriistu" pole võtta. Laupäevaks saadi auto kuidagi liikuma isegi ning Neuville võttis pühapäeval ka katse isegi. Siiski vedrustus ja HY lonkasid täiega. Ja Tänaku rehvilõhkumise peak tempo on ikka 2 rehvi 2 katsega.
5. Kui kellegi kõrval paistab Ogier tavaline Mesikäpa karika Vello, siis on see Seb Loeb. Ogieri otsustest ja ilmest oli aru saada, et sibinat-säbinat on kõvasti tal ajus. #GOAT.
Eelroa pealt hindaks, et meistri leiame siit portsust: Evans, Rovanperä, Neuville, (Tänak). Muidugi Monte on piisavalt spetsiifiline ralli, et Rootsis lumel või kruusal võivad jõu vahekorrad hoopis midagi muud olla. Tuletame ka meelde, et Hyundai pole uue autoga veel kruusal testinud (loe ridade vahelt: vedrustus on lagunemise aldis).
Kommentaar
-
Portugal oli päris põnev. Palju WRC autosid oli lõpuni liikumas. Kalle liigub praegu küll võimsalt tiitli suunas ja eneskindlus on tal laes.
Hyundai on Toyotale natukene järgi võtnud, aga stabiilsetes oludes vastu ikka ei saa. Kuidagi märkamatult on Neuvillest saanud sümpaatne inimene ja teda on huvitav kuulata ning kaasagi elada. Samal ajal on Breen suht kukk ikka. Fordil läks üldse väga lappama see ralli.
Sümpaatne on ka Kruusi & Co kommentaarid, väga meelolukad ning see on ka ainus põhjus miks Sport3 subscription alles jääb.
Lõpetuseks:
- Likes 1
Kommentaar
-
Hyundai on veel rohkem Toyotale järgi võtnud. Kuigi jah, see aeglane kruusal keerutamine on alati Toyotale vastumeelne olnud kui just Tänak pole rooli hoidnud. Meie meeste üle väga hea meel ning loodetavasti ka Hyundais sees läheb elu positiivsemaks. Tööd on veel jätkuvalt palju teha ja loodame, et see ei jäänud ainsaks võiduks see aasta.
Hooaja plaanis on hea tõdeda, et Katsuta ja Loubet (ja ka Fourmoux varem juba) on Mesikäpa klassist välja tulemas ning näitavad head kiirust.
Küll ei ole hea tõdeda seda jätkuvalt, et meil pole Tänaku selja taga ühtegi konkreetset ja soliidset nooremat tegijat. On küll Virvesed ja Linnamäed, aga nendel on pikk tee veel minna kui kael kandma hakkab. Eesti võiks ikkagi ralli-maa olla ja üks mees alati Rally1 klassis sõita.
Kommentaar
-
Algselt postitas Wingback Vaata postitustTänak nüüd 2 viimast rallivõitu ära pressinud. Väärib tunnustust küll.
Kommentaar
-
Algselt postitas Wingback Vaata postitustTänak nüüd 2 viimast rallivõitu ära pressinud. Väärib tunnustust küll.
Belgias võttis Evans 10 seki trahvi ning Rovanperä ja Neuville (Karma is a ditch) panid kraavi liidrikohalt.
M-Sport on omaette traagiline punt, loodame et Wilsonil kupüüri jätkub ikka putka käigus hoidmiseks.
Nüüd Kreekas ole reaalselt näha, kas auto on töökindlam või mitte. Ja kas vähese pidamise olukorras auto saab Toyotale vastu.
Kommentaar
-
Vaadates eilseid skoore kossus, siis üllatav oleks, kui Kalle kuue punktiga tiitlit ei võidaks.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
-
Ma arvan ka, et hingame rahulikult sisse ja välja ning võtame sini-must-valged prillid eest korraks. Esiteks, kas üldse WRCs on tiimikorralduste tõttu võit käest antud? Teisi positsioone on küll kabetatud. Teiseks, tiitel on long shot ja üsnagi ebatõenäoline. Kolmandaks, Hyundai oligi kahvli otsas. Praeguses olukorras on tulemuseks natukene pahane Tänak. Oleks swap tehtud, siis oleks tulemus üliraevunud Neuville või korralduse eiramine Neuville poolt. Lisaks ka kaugemad fännid oleks swapi halvamaiguliseks pidanud.
Samas praegu Adamo vaatab seda asja kuskilt Itaaliast ja raputab pead: "Amatöörid". Ja Hyundai ametlik vastus, et tahavad keskenduda 1-2-3. No peale swapi oleks ka Hyundai 1-2-3 olnud. Olgu ausad siis vähemalt.
Üldiselt hea näha, et Hyundai on hoo üles saanud ning Toyota näitab pragunemise märke. On vähemalt põnev jälgida.
Nädalavahetuse kangelane oli minu jaoks Loubet. Sari karjub tõsiste kiirete sõidumeeste järele ja Loubet võib selleks saada.
Kommentaar
-
Eks need Hyundai poolsed seletused toovadki selle tiitli Kallele kuue punktiga, sest teisiti lihtsalt ei mängi karma-sutra enam välja.see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled
"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"
"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar