Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Tofoa
    replied
    Algselt postitas urmar Vaata postitust
    Aga kahju, et Berniel ei õnnestunud läbi suruda seda, et tiitel etapivõitude põhjal välja antakse. Sel juhul oleks meister juba praktiliselt ja paari etapi pärast ka teoreetiliselt selge.
    Ega Bernie on alati tuntud olnud kui kõige helgem F1 pea.

    Leave a comment:


  • urmar
    replied
    Barrichello tõestas veelkord, et ta ikka tippsõitja ei ole. Kogu aeg juhtub midagi ikka temaga. Ootan endiselt huviga, millal ta kurtma hakkab, et talle Brawnis liiga tehakse.

    Aga kahju, et Berniel ei õnnestunud läbi suruda seda, et tiitel etapivõitude põhjal välja antakse. Sel juhul oleks meister juba praktiliselt ja paari etapi pärast ka teoreetiliselt selge.

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied
    Algselt postitas budulojus Vaata postitust
    Ei saa kurta et oleks igav)))No ainuke jama oli see et Barrichello ei lõpetanud
    heh, mis ma ütlesin

    Leave a comment:


  • budu
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Üliigav hooaeg jätkub.
    Ei saa kurta et oleks igav)))No ainuke jama oli see et Barrichello ei lõpetanud



    F1 autode MM-sarja ajaloo üks kuulsamaid masinamarke Lotus võib juba tuleval aastal taas rajal olla. Seni F3 võidusõitudel osalenud Briti meeskond Lightspeed sai Lotuse kaubamärgi praeguselt valdajalt David Huntilt loa selle võidusõidumaailmas tuntud nime kasutamiseks.

    Lightspeedi juht Nino Judge ja tehniline direktor Steve Kenchington on mõlemad minevikus Lotuses töötanud. Meeskond lõpetas MM-sarjas 1994. aastal, olles võitnud seitse konstruktorite karikat. Lotuse roolis tulid maailmameistriks viis pilooti – Jim Clark, Graham Hill, Jochen Rindt, Emerson Fittipaldi ja Mario Andretti. Aastaid juhtis meeskonda Colin Chapman.

    FIA avaldab 2010. aastal osalevate meeskondade nimistu 12. juunil ja tõenäoliselt on selles tänavuse 10 asemel 13 tiimi.

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied
    Algselt postitas Mask Vaata postitust
    Üliigav hooaeg jätkub.
    Budukal on küll põnev.

    Leave a comment:


  • Mask
    replied
    Üliigav hooaeg jätkub.

    Leave a comment:


  • allars
    replied
    Algselt postitas urmar Vaata postitust
    Jama värk, kui nii palju uusi toro rossosid korraga tuleb. Kahju vaid, et Vihuri omad ei kandideeri.
    Mis Toro Rossodel viga on?

    Leave a comment:


  • budu
    replied
    Algselt postitas urmar Vaata postitust
    Jama värk, kui nii palju uusi toro rossosid korraga tuleb. Kahju vaid, et Vihuri omad ei kandideeri.
    No sina oleks siis rahul kui vaid Ferrarid kahekesi oleks,siis vähemalt nad võidaks

    Leave a comment:


  • urmar
    replied
    Jama värk, kui nii palju uusi toro rossosid korraga tuleb. Kahju vaid, et Vihuri omad ei kandideeri.

    Leave a comment:


  • budu
    replied
    Praeguseks hetkeks on teada, et vormel-1 sarjaga soovivad liituda kuus meeskonda: Prodrive, Lola, Team USF1, Campos Meta 1, Team Superfund ja Litespeed GP. Kuid lisaks nendele kandideerivad 2010. aasta hooajaks endine vormel-1 meeskond March ning Epsilon Euskad. Marchi meeskond oli viimati rajal 1992. aastal, kuid järgneval aastal ei saadud tiimi enam kokku. Sellest ajast alates on idee püsinud briti Andrew Fittonin mõtteis ning Swindon jalgpallimeeskonna juhatuse esimees võttis teema uuesti üles. Siiski ei taha March tiim osalemist kinnitada ning oodatakse ära 12. juuni FIA otsused. Kusjuures algselt oli March meeskonna alustajate seas ka Max Mosley ehk FIA praegune juht. Hispaania meeskonna Epsilon Euskadi juht Joan Villadelprat rääkis Autosportile, et Epsilon kavatseb juba nüüd sarjaga liituda. Villadelprati sõnul ei tahtnud Epsilon melu enne kui vajalik raha on koos. Nüüd on raha koos ja meeskond on kinnitanud soovi osaleda. «Meil on finantseerimine tagatud neljaks järgmiseks aastaks ja raamid on paigas,» teatas Villadelprat. Epsiloni eripäraks on see, et meeskonnaga teevad koostööd vormeliakadeemia, mehhaanikakool, inseneri kool ning kõik on planeeritu kardispordi tasemest alates. Meeskonna juht Villadelprat töötas varem Ferrari ja McLareni ridades

    Need ei ole ka veel ainukesed kes liituda soovivad,kõlakad käivad et legendaarne Brabhami team tahab taasliituda sarjaga

    Leave a comment:


  • F.Totti
    replied


    Tundub, et torm on vaibumas ja kõik see pere jälle kenasti üheskoos!
    Tore et asi ei lõppenud inetult ja veel mingi abielulahutusega....

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied
    Williams heideti FOTA-st välja

    Leave a comment:


  • F.Totti
    replied
    Ma miskipärast kipun arvama, et järgmine hooaeg Brawnid enam nii võimsad ei ole, kuna nende ümber ikka palju suurtiime ja kes juba praegu keskenduvad järgmisele hooajale ja panevad suuri summasid järgmisele aastale, et võimalikult hea auto ehitada. Hetkel ju Brawnid siiski maitsevad Honda mitu hooaega tehtud töövilju , kuid ega see kaua kesta ja nagu näha siis Ferra on suutnud siin pea paari etapiga oma auto saada kenasti liikuma jälle ja arvatavasti ei suuda Brawn oma edu nii võimsalt hoida-mida aeg edasi.See Brawni tõus pigem selline aastane nähtus nagu lumikelluke mis korra oma nägu näitab...Oli ka ju vahepeal Honda juba esikohti võtmas siin mõned aastad tagasi, kuid peale seda tuli jälle totaalne langus....
    Igatahes küll asi varsti normaliseerub....
    Putsi ja see Barrichello, mida ta ulub- kes käskis tal kõik need aastad schumi perse taga passida- ammu oleks võinud minema minna. Olgu mees ja sõitku kõigil on võimalus olla kiire ja saavutada etapivõite!Schumm oli lihtsalt kõva vana , ei tea nagu F1 ajaloost , kes oleks enda ümber kogunud nii laitmatult töötava löögirusika! Ja Schumm oli tegija nii Benettonis kui Ferras.Ta oli lihtsalt kõva töömees-hullem testija ja täiuslikkuse ihaldaja...ja siis teised kes sama ei suutnud või olid niisama luuserid siis pildusid sappi ta aadressil! Et umbes ta coppis kõik seadistused ja asjad tahtis kõiki rajalt välja sõita- temal olid tiimis alati eelised ja kõige parem auto jne pla pla pla....
    Barrichello lihtsalt pole suutnud ennast maksma panna niivõrd seal karussellis! Loomulikult on mees hea võidusõitja ja kogemustega mees, kuid kogemustega mees võiks rääkida ka meedias tarka ja arukat juttu, mitte ainult nutta!

    Leave a comment:


  • Mask
    replied
    Algselt postitas budulojus Vaata postitust
    Kle Gennadi,kui Barrichellol oleks võimaldatud sama hea masinaga sõita kui schumi siis oleks paljud tulemused teised olnud aga seal meeskonnas oli kõige tähtsam´sakslase tulemus,mitu korda pidi barrichello ferraris oldud aja jookul schumile teed andma???
    Need kes peavad Buttonit ja Barrichellot keskpärasteks sõitajateks ei tea vist F1 mitte halligi.Need ajad on möödas kui keskpärased sõitjad omale F1 sõitja koha ostsid.Button ja Brawn GP on tipus tänu heale auto arendusele ja sõitjad on ka väga head.ei piisa vaid heast mehest vaid masin peab ka kiire olema ja kestma.Mäletate veel aegu kui Ferrari just ei old teab mis tippmeeskond,kui mitu aastat tuli oodata kui Schumi neile üle pikaaja MM tiitli tõi?
    Minu arust annab see F1 palju juurde kui erameeskonnad suudavad rikastele tehase teamidele kandadele astuda ja neid ka edestada.

    Tänane sõit oli jälle, super kaksikvõit olemas ja loodame edu jätkule Türgis
    Loll jutt. Ära usu mida see Barrichello koguaeg meedias ulub. Aeglasemat autot talle nüüd küll koguaeg ei antud. Lihtsalt oli kehvem taktika. Mõtetu on neid olekseid ka siin jurada.
    See vaese erameeskonna jutt on ka loll, sest auto ehitati Honda rahadega.

    Leave a comment:


  • budu
    replied
    Algselt postitas flameas Vaata postitust
    Barichello on kogenud aga mitte kiire. Schumacher tegi talle alati ära. Vabatreeningutel - kus iganes.
    Button oli enne seda hooaega võitnud hädaga ühe üli-segastes ilmaoludes toimunud Ungari GP. Muud pole ta midagi saavutanud. Omal ajal oli Sato tast tihti kiirem..
    Kle Gennadi,kui Barrichellol oleks võimaldatud sama hea masinaga sõita kui schumi siis oleks paljud tulemused teised olnud aga seal meeskonnas oli kõige tähtsam´sakslase tulemus,mitu korda pidi barrichello ferraris oldud aja jookul schumile teed andma???
    Need kes peavad Buttonit ja Barrichellot keskpärasteks sõitajateks ei tea vist F1 mitte halligi.Need ajad on möödas kui keskpärased sõitjad omale F1 sõitja koha ostsid.Button ja Brawn GP on tipus tänu heale auto arendusele ja sõitjad on ka väga head.ei piisa vaid heast mehest vaid masin peab ka kiire olema ja kestma.Mäletate veel aegu kui Ferrari just ei old teab mis tippmeeskond,kui mitu aastat tuli oodata kui Schumi neile üle pikaaja MM tiitli tõi?
    Minu arust annab see F1 palju juurde kui erameeskonnad suudavad rikastele tehase teamidele kandadele astuda ja neid ka edestada.

    Tänane sõit oli jälle, super kaksikvõit olemas ja loodame edu jätkule Türgis

    Leave a comment:

Working...
X