Algselt postitas Mask
Vaata postitust
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
F1 karussell
Collapse
X
-
Tänane sõit näitas päris kenasti, miks Buttonit Schumacheriga väga võrrelda ei saa.
Massa tegi tubli sõidu.
Leave a comment:
-
Aga kvalis oli positiivne see ,et Button 5ndaks jäi.
Läheks nüüd homme ka nii , siis oleks täitsa tore.
Leave a comment:
-
Algselt postitas SleepWalking Vaata postitustecclestone on suhteliselt vaikne olnud pärast neljapäeva. ta vist ongi kogu selle tsirkuse rahustamisel üks viimseid õlekõrsi.
Ecclestone continued by saying he had some sympathy for both sides of the debate and maintained that all sides still hoped to reach a favourable conclusion.
"I have some sympathy for the teams. Nobody wants to be told how they can spend their money. I say, provided they confirm they will be in the championship for five years, they can spend what they like."
"And with Max (Mosley) it's difficult for some people to understand that this all started because he wanted to save the teams money so they didn't go out of business, he has done a lot of very good things for Formula 1."
Leave a comment:
-
Kvalifikatsioon:
1. Vettel
2. Barichello
3. Webber
4. Trulli
5. Nakajima
6. Button
7. Rosberg
8. Glock
Leave a comment:
-
Algselt postitas freestyle01 Vaata postitustnüüd tundub ikka et FIA ei anna alla ja tehaksegi uus sari, kus sõidetakse vanadel radadel, mis F1es kasutusel pole
kuna fia vajab tiime samapalju kui tiimid sarja, kus sõita - on positsioonide lähenemine küllaltki tõenäoline. täna peetakse lihtsalt kärarikkaid läbirääkimisi ja ma ei usu, et tiimid täna isegi väga reaalseks peavad, et peavad hakkama uut sarja moodustama. sellist müra on varasemaltki olnud - samas tõsi, seekord on mindud üsna jõuliselt üsna äärmuslike seisukohtadeni. adolfi parim-enne kuupäev on samas nii ammu juba möödas, et kui organisatsioonis vähegi kainet meelt on, võiks mõelda teatavale korrektsioonile.
ecclestone on suhteliselt vaikne olnud pärast neljapäeva. ta vist ongi kogu selle tsirkuse rahustamisel üks viimseid õlekõrsi.
Leave a comment:
-
nüüd tundub ikka et FIA ei anna alla ja tehaksegi uus sari, kus sõidetakse vanadel radadel, mis F1es kasutusel pole
Leave a comment:
-
Algselt postitas Tofoa Vaata postitustMark Webber: "Kui Madridi Realil on voli kulutada Cristiano Ronaldo ostmiseks 80 miljonit Briti naela, siis miks peaks terve vormel ühe meeskond terve aasta hakkama saama poolega sellest summast?"
Allikas
Leave a comment:
-
Algselt postitas vincent Vaata postitustSisuliselt on ju tegelikult juhtunud see, mis oleks võinud juhtuda juba ammu, kui arvestada, mismoodi üks rahaahne päkapikk ja üks ülbe "spank me hard and call me adolf"-pervo seda karusselli keelan-käsen-poon-lasen stiilis tükimat aega valitsenud on. Käärinud on asi pinna all aastaid, lihtsalt hetkel on FOTA piisavate stiimulite ajel kogunud lõpuks nii palju üksmeelt, et senisest raudsemaid mune ilmutada. Algul kiirustatud KERSi kasutamine, siis see debiilne kuldmedalisüsteem, nüüd järjekindel kulupiirangute raiumine - see üleolev jäikus maksabki lõpuks kätte. FIA ja eeskätt Ecclestone on oma ülimas enesekindluses tegelikult juba tükk aega saaginud oksa, millel ise istub, kasvõi näiteks niivõrd paljude kuulsate radade hülgamises eeskätt Aasia suunalt saadava kiire ja suure papi nimel. Praegu on tänu sellele võimaliku GPWC loomise puhul ju kohe "saadaval" näiteks Silverstone, Montreal, Imola, Adelaide, Indianapolis, Zolder, Magny-Cours, Jerez... Kõik tugeva ajalooga rajad. Sarja reaalsel tekkimisel on vägagi võimalik endale näpata ka Spa ja Saksamaalt kas Hockenheim või uus Nürka. Fuji rada kuulub Toyotale, Portugalis on uus ja väga kiidetud rada äsja valminud, Monzas sõitmine on seni järgmiseks hooajaks FIA poolt kinnitamata (ja kas kujutab keegi ette Itaalia GP-d ilma Ferrarita), Argentinasse plaanitakse tänavarada teha. Qataris Losailis on öise GP variant ka kohe olemas. Juba saabki igati esindusliku kalendri kokku. Ja isiklikult oleks hea meel juba kasvõi põhimõtte pärast näha, mismoodi Bernie oma äratõusmise eest piki cojoneseid saab. Aga noh, tema ego juures ei saa muidugi üldse ka välistada võimalust, et ta tahabki minna ajalukku mingi tarassbulbana, kes kõigepealt tõsts F1 kuninglikesse kõrgustesse ja siis viimaks selle kolinal põhja lasi. Ise tegin, ise tapan.
Seda kulupiirangut ei oleks ju vaja,las iga üks paneb nii palju pappi kui saab ja neid reegleid ei peaks samuti igal hooajal kardinaalselt muutma.See võitlus ei ole veel läbi ja kompromisse teevad veel mõlemad pooled,aga eriti aktiivselt peaks sellega tegelema FIA.
Leave a comment:
-
Algselt postitas vincent Vaata postitustSisuliselt on ju tegelikult juhtunud see, mis oleks võinud juhtuda juba ammu, kui arvestada, mismoodi üks rahaahne päkapikk ja üks ülbe "spank me hard and call me adolf"-pervo seda karusselli keelan-käsen-poon-lasen stiilis tükimat aega valitsenud on. Käärinud on asi pinna all aastaid, lihtsalt hetkel on FOTA piisavate stiimulite ajel kogunud lõpuks nii palju üksmeelt, et senisest raudsemaid mune ilmutada. Algul kiirustatud KERSi kasutamine, siis see debiilne kuldmedalisüsteem, nüüd järjekindel kulupiirangute raiumine - see üleolev jäikus maksabki lõpuks kätte. FIA ja eeskätt Ecclestone on oma ülimas enesekindluses tegelikult juba tükk aega saaginud oksa, millel ise istub, kasvõi näiteks niivõrd paljude kuulsate radade hülgamises eeskätt Aasia suunalt saadava kiire ja suure papi nimel. Praegu on tänu sellele võimaliku GPWC loomise puhul ju kohe "saadaval" näiteks Silverstone, Montreal, Imola, Adelaide, Indianapolis, Zolder, Magny-Cours, Jerez... Kõik tugeva ajalooga rajad. Sarja reaalsel tekkimisel on vägagi võimalik endale näpata ka Spa ja Saksamaalt kas Hockenheim või uus Nürka. Fuji rada kuulub Toyotale, Portugalis on uus ja väga kiidetud rada äsja valminud, Monzas sõitmine on seni järgmiseks hooajaks FIA poolt kinnitamata (ja kas kujutab keegi ette Itaalia GP-d ilma Ferrarita), Argentinasse plaanitakse tänavarada teha. Qataris Losailis on öise GP variant ka kohe olemas. Juba saabki igati esindusliku kalendri kokku. Ja isiklikult oleks hea meel juba kasvõi põhimõtte pärast näha, mismoodi Bernie oma äratõusmise eest piki cojoneseid saab. Aga noh, tema ego juures ei saa muidugi üldse ka välistada võimalust, et ta tahabki minna ajalukku mingi tarassbulbana, kes kõigepealt tõsts F1 kuninglikesse kõrgustesse ja siis viimaks selle kolinal põhja lasi. Ise tegin, ise tapan.
Leave a comment:
-
FIA võtab kasutusele juriidilised meetmed, et keelata tiimidel eraldi sarja moodustamast. http://sport.err.ee/index.php?0594249
Leave a comment:
-
Sisuliselt on ju tegelikult juhtunud see, mis oleks võinud juhtuda juba ammu, kui arvestada, mismoodi üks rahaahne päkapikk ja üks ülbe "spank me hard and call me adolf"-pervo seda karusselli keelan-käsen-poon-lasen stiilis tükimat aega valitsenud on. Käärinud on asi pinna all aastaid, lihtsalt hetkel on FOTA piisavate stiimulite ajel kogunud lõpuks nii palju üksmeelt, et senisest raudsemaid mune ilmutada. Algul kiirustatud KERSi kasutamine, siis see debiilne kuldmedalisüsteem, nüüd järjekindel kulupiirangute raiumine - see üleolev jäikus maksabki lõpuks kätte. FIA ja eeskätt Ecclestone on oma ülimas enesekindluses tegelikult juba tükk aega saaginud oksa, millel ise istub, kasvõi näiteks niivõrd paljude kuulsate radade hülgamises eeskätt Aasia suunalt saadava kiire ja suure papi nimel. Praegu on tänu sellele võimaliku GPWC loomise puhul ju kohe "saadaval" näiteks Silverstone, Montreal, Imola, Adelaide, Indianapolis, Zolder, Magny-Cours, Jerez... Kõik tugeva ajalooga rajad. Sarja reaalsel tekkimisel on vägagi võimalik endale näpata ka Spa ja Saksamaalt kas Hockenheim või uus Nürka. Fuji rada kuulub Toyotale, Portugalis on uus ja väga kiidetud rada äsja valminud, Monzas sõitmine on seni järgmiseks hooajaks FIA poolt kinnitamata (ja kas kujutab keegi ette Itaalia GP-d ilma Ferrarita), Argentinasse plaanitakse tänavarada teha. Qataris Losailis on öise GP variant ka kohe olemas. Juba saabki igati esindusliku kalendri kokku. Ja isiklikult oleks hea meel juba kasvõi põhimõtte pärast näha, mismoodi Bernie oma äratõusmise eest piki cojoneseid saab. Aga noh, tema ego juures ei saa muidugi üldse ka välistada võimalust, et ta tahabki minna ajalukku mingi tarassbulbana, kes kõigepealt tõsts F1 kuninglikesse kõrgustesse ja siis viimaks selle kolinal põhja lasi. Ise tegin, ise tapan.
Leave a comment:
-
Vormel 1 mis on tulevikus nagu mingi Champ Car või A1GP vms. Standardmootorid, eelarve ja testisõitude piirangud ja veel palju muud.
Leave a comment:
-
Vormel 1, kus on igast piirangud peal nii, et meeskonnad ei saa parimat autost välja pigistada, pole nüüd ka mingisugune Vormel 1.
Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Leave a comment: