Kui see on sinu esimene külastus, siis palun tutvu korduma kippuvate küsimustega. Selleks, et teha postitusi, tuleb Sul end kasutajaks registreerida. Postitusi saad lugeda ka ilma registreerimata.
Ülihea meel Petrovi üle. Üsna riskantselt jättis vaid ühe katse kolmandas voorus aga suutis kenasti hea aja ja koha välja sõita.
Ela ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
Heidfeld tõesti üllatavalt suur pettumus.
Schumacher ja Mercedes GP samuti üsna suur pettumus, lootsin Schumilt rohkemat,väidetavalt tal viimased kiired ringid KERS ei toiminud või sain midagi valesti aru, või võib KERSI ainult sõidus kasutada.
Igatahes lootsin Schumilt TOP 5 kohta, tõusin just suurte lootustega varem üles ja vaatasin hoolega RTL-st suure pinevusega ja üldse olin terve nädal põnevil ei jõudnud äraoodata ja nüüd siis suht sama seis mis eelminegi aasta isegi sitem.
Rosberg suutis jällegist kõikides voorudes Schumit edestada mis teeb kurvaks.Aga nu vaadates, et Rosberg kaotab Vettelile pea 2 sekki kvalis on ikka väga ulme...
Mclarenite nii hea positsioon oli vägagi üllatav, sest olid neil ju probleemid viimastel testidel auto kiirusega ju siis Austraalia lihtsalt sobib neile, või hoidsid mehed meelega vaka all auto potentsiaali.
Vetteli ülekaal jällegist masendav, Red Bull tervikuna polnudki nii üle kui Vettel üksi.Tundub, et tuleb samasugune aasta mis eelminegi.
Sauber- Kobayashi ja Perez üllatasid väga positiivselt, kõva poiss see Koba , vanal käis auto käes vahepeal vinta-vänta kuid lõppaeg oli hea..tõeline kaimkaze!
Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.
Loodetavasti rehvid, poksipeatused ja kütusekogused muudavad autokiirusi ja juhitavuse omadusi, et tuleb põnev sõit!
Ahjaa vihma võiks ka sadama hakata.
Tõenäoline tsenaarium ütleb, et tuleb paras Red Bulli ja Mclareni maavõistlus.Vettel sõidab eest ära ja kulgeb raus lõpuni, hoidku jumal, et nii muidugi ei läheks.
Schumi puhul loodan, et teeb eelmisele hooajale kohase superstardi ja tõuseb jõudsalt ettepoole, poodiumi kohad jäävad ilmselt kaugeks unistuseks.
KETSi võib ka kvalis kasutada. Kobyal jah ise ka panin tähele, et vormel käis päris korralikult vinta-vänta. Aga no Sutili 360 oli ilus....tõeliselt hea vormeli valitsemise oskus mehel.
Aga ikkagi vaadates Petrovi tulemust....tõsiselt kahju ikka, et Kubica on vigastatusega out'is. Kubica oleks raudselt 2. koha eest võidelnud või vähemalt 4nda aja välja sõitnud. Lotus-Renault tundub, et on sel hooajal veel parema vormeli valmis ehitanud, ku iseda eelmine hooaeg oli.
Ela ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
Siis ilmselt sinna kadusidki Schumacher vajalikud sajandikud kvalis, et KERS lihtsalt ei otsustanud toimida, mees pingutas küll kõigest väest, pigistas kivist vett välja.
Sutil mõtlesin, et vana paneb stardisirgel seina ära ka aga jh suur suitsupahvak oli kogu oht mis intsidenti varjutas
Kusjuures päris hästi kaameramees tabas ka, just näitas TV kaamera pealt seda piruetti, meisterlik tõesti oli see käsitlemine, kui sein oleks olnud siis ilmselt nii mõnegi mehe kiire ring oleks untsus olnud, eks jumal hoidis.
Kusjuures Q1 ja Q2 olid Lotuse mehed suht kahvatud, isegi imestasin, et Sibul lõpuks nii hea aja väljasõitis.
Kubica ilmselt oleks oma 5-6 koha võtnud, kuid hetkel minu silmis tundub, et Renault nii hea siiski pole, et esikolmikusse sekkuda, kuid edasiminek on kindlasti võrreldes eelmise hooajaga üsna tubli, nagu ka Toro Rossol ja Sauberil, mis teeb head meelt.
Mulle tundub, et sa ikka päris tähelepanelikult kvalit ei jälginud. Petrov oli Q1's kolmas. Q2's oli seitsmes, et Petrov oli hea kõigis kolmes voorus kvalis.
Heidfeld lihtsalt feilis päris masendavalt.
Ela ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
Mnjaa tõsi ta on, et see jäi kahesilmavahele Võimalik, et mees sõitis suht sessiooni lõpus oma parima välja, ehk sellepärast.
Hetkel tõesti tundub, et Kubica oleks ehk Petrovist nõksa kiirem olnud ja Alonsole konkurentsi võinud pakkuda, hetke seisu põhjal tuleb Mersu ja Lotuse-Renaulti vahel tihe rebimine.
Aga esikümne vahed on ikka paras müstika, mis muud!
kvalist siis nii palju, et üsna oodatavad tulemused. McLareni gamble tasus ennast ära vist ja HRT korjab mingeid ulukeid sõitma, kes esiotsasõitjatelt ~10 sekundiga saavad per ring. Kurb kurb..
vut, mis sa arvad tõesti, et liuzzi ja karthikeyan on ise lihtsalt nii aeglased, et kaotavad nii palju liidritele??
Paistab, et sa oled ikka väga f1'e kaugne inimene.
Ela ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
pigem käis see eelmise hooaja kohta ja mitte otseselt liuzzi pihta. nad on ise ka saanud aru, et auto on puhas ¤%"# ning sellega ei kannata sõita kuninglikus vormelisarjas, aga ikka nad vahetavad neid sõitjaid nagu sokke.. senna - chandhok - yamamoto - klien - liuzzi - karthikeyan.. kahe hooaja peale HRT's sõitnud piloodid.. milleks neid palgata, kui auto pole kaugeltki konkurentsivõimeline.
Petroooooooov!!!! Fantastiline sõit tema poolt. Viimati jälgisin siukse põnevusega F1'te kui veel Kimi oli F1's...Nüüd olen selle suure huvi tagasi saanud. Hoidsin tegelikult juba eelmine aasta Petrovile pöialt, teadsin, et esimene hooaeg on tal õppimiseks jateisel hooajal hakkab paremaid tulemusi näitama ja nüüd kohe esimeselt etapilt tuligi 3. koht...fantastiline.
Ela ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
Minu jaoks natuke üllatav TOP10. See hooaeg tõotab tulla väga põnev.
1. Sebastian Vettel Red Bull
2. Lewis Hamilton McLaren + 22,2
3. Vitali Petrov Renault + 30,5
4. Fernando Alonso Ferrari + 31,7
5. Mark Webber Red Bull + 38,1
6. Jenson Button McLaren + 54,3
7. Sergio Perez Sauber + 1.05,8
8. Kamui Kobayashi Sauber + 1.16,8
9. Felipe Massa Ferrari + 1.25,1
10. Sebastien Buemi T. Rosso + 1 ring
Kommentaar