320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

F1 karussell

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Äääretult kurb kuulda, et Schumi karjäär läbi on saamas, nüüd siis lõplikult

    Arvestades, et Ferra on leidnud omale Alonso näol tõelise liidri, kelle peale panustada, siis vaevalt Schumacheril seal ruumi oleks ja pigem Schumacher jätab ja võtab need ilusad mälestused, mis tal Ferrast on.Reaalselt ta jh võiks asendada Massat, kuid mida tal seal enam ikka püüda on, Ross Brawn, Jean Todt , Rory Byrne on kõik läinud.

    Oleks äärmiselt uskumatu kui Mersu ise Schumile kinga andis, kuna see hooaeg oli just Mersu see, kes ise lõpetas Schumacheri sõidud ja tehnilisi probleeme oli OI OI OI kui palju, kyll DRS ja KERS streikisid, mis ilmselt võisid maksta nii mõnegi poodiumi või parima stardikoha.

    Eks igaüks võib ise mõelda, kui Schumil poleks seda värdjalikku karistust määratud Monacos, kus ta parima stardipositsiooni võitis, oleks ilmselt ka see etapivõit temapoolt äravõetud.

    Ilmselt peale Schumi lahkumist mind enam väga teleka ette ei naeluta see F1, eks seegi hooaeg peale Schumi katkestamist põhimõtteliselt lükkisin teleka kinni.

    Schumi tagasitulek oli just see mis pani mind taas F1-te vaatama suure põnevusega.

    Üldiselt mulle tundub, et Schumacher ise oleks tahtnud jätkata, kuid kuskil keegi pani pidurit ja ehk see oligi mclareni ja mersu miskine kokkumäng.

    Igatahes väga kurb , oleks oodanud palju rõõmsamaid emotsioone Schumi tagasituleku ajal.Ma ei kritiseeri Schumacherit üldse, mees tegi väga head ja kiiret sõitu ja vaevalt, et seal õnnetustes vanuses küsimus oli, teevad ka noored ja samuti kogenud sõitjad selliseid eksimusi.

    Pean tunnistama, et minul oli valus, vastik, öökima ajav, kuulata kõiki neid schumacheri vastaseid artikleid, spekulatsioone, et ta on vana jne...igasugused mehed, kes heal juhul paar etapivõitu teeninud leidsid sobival hetkel sobiva juhuse mürki pritsida.

    Eks legende vihatakse ja legende armastatakse, minu jaoks jääb Schumacher parimaks ja suurimaks sõitjaks F1 ajaloos.

    Hamiltonile soovin edu, kuid vaevalt tal sama hea masin istumise alla antakse, kui Mclarenis, seal tuleb mehel kahtlemata rohkem pingutada.Minu meelest pole Hamiltoni viimaste aastate failide põhjused mitte masinas, vaid pigem Hamiltonis endas, ta on küll kiire sõidumees, kuid mees teeb kohutavalt palju valesid otsuseid ja kohati isegi tunne, et raiskab nii enda talenti kui masina potentsiaali.

    Üks tribute ka lõppu:



    Pävilt mil Schumacher lahkus veel kõigi silmis suurima autoriteedina F1 sarjast.

    Minul võtab igatahes silma märjaks

    Kaks kõige suuremat legendi minu jaoks Francesco Totti ja Michael Schumacher!

    Üks nendest siis ilmselt riputab kiivri lõplikult varna.

    Minu suurimad lapsepõlve iidolid!
    sigpic

    Kommentaar


      Algselt postitas F.Totti Vaata postitust
      Oleks äärmiselt uskumatu kui Mersu ise Schumile kinga andis, kuna see hooaeg oli just Mersu see, kes ise lõpetas Schumacheri sõidud ja tehnilisi probleeme oli OI OI OI kui palju, kyll DRS ja KERS streikisid, mis ilmselt võisid maksta nii mõnegi poodiumi või parima stardikoha.
      Mis kinga andmisest juttu saab olla? Schumacheril oli 3-aastane leping 2010-2012. See saab nüüd läbi. Järgmiseks aastaks uue lepingu mitte pakkumine ei ole vallandamine.

      Kommentaar


        MSCH oleks aeg küll lõpetada, 44 kukub järgmine aasta algul, ajad on teised. Pole mingi vastane, aga aeg teeb oma töö.

        Üllatav muidugi, et Hamilton sinna läheb ja veelgi üllatavam, et Perez McLareni läheb. Ei saa ju MSCH näidete põhjal öelda, et Mersu oleks vastupidavam auto (tõsi, Rosberg pole katkestanud see hooaeg veel aga 4 sõitu väljaspool esi 10t on tippmeeskonna kohta palju). Aga ütleme, et ei saaks ju öelda, et tegu on väga kindla liikumisega, et võita tiitleid. BBCs juba osad asjapulgad nagu Eddie Jordan, ütlevad, et Hamilton võib Mersuga tiitli võita, vihjates, et McLarenil pole vastupidavus lasknud Hamiltonil rohkem tiitleid võita. Aga jällegi, nagu just ütlesin, ei saa väita ju, et Mersu oleks hetkel kindlam variant.

        Kui muust veel rääkida, siis Massa jääb ka Ferrarisse järelikult, terve see hooaeg on ju seda Perezi kui kuuma kartulit liigutatud sinna Ferrari teiseks piloodiks järgmisest hooajast. Kui just Ferrari mingit imevangerdust ei tee ja näiteks Di Resta ei palka (ise arvasin, et pigem palkab Mersu Di Resta, sest hetkel sõidab Forces kel Mersu mootoritarnijaks, või siis hetke seisus isegi McLaren, kuna tegu ju briti sõitjaga, jutud on tema kohta ka olnud, et peaks suuremasse meeskonda saama, briti meedia peab teda suht talendikaks, 26a on just selline vanus kus võiks suuremasse meeskonda minna).

        Kommentaar


          No eks raha mängib ka olulist rolli, kuskilt lugesin, et hamilton saab Mercedesest 3 aasta jooksul 100 miljonit...Mclaren pakkus lepingut, millega oleks aastas 8milli saanud...
          Ela ja tunne, et elad
          see on kõige lihtsam
          filosoofia, mis toimib
          sule silmad ära vaata
          tagasi, hinga sügavalt ja
          hüppa üle iseenda varju
          tule koos minuga.

          Kommentaar


            Palju MSCH sai siis Mersus? Hullumeelne summa muidugi, aga tööd tuleb ka teha kui tahab võitma hakata. Natuke liiga noor, et pensi raha teenima minna sinna

            Huvitav mis tulipõlised fännid arvavad sellest kõigest.

            Kommentaar


              Algselt postitas Iceman Vaata postitust
              No eks raha mängib ka olulist rolli, kuskilt lugesin, et hamilton saab Mercedesest 3 aasta jooksul 100 miljonit...Mclaren pakkus lepingut, millega oleks aastas 8milli saanud...
              Mitte päris. Mercedes maksab u 20 miljonit euri aastas ehk kolme aastaga 60, boonustega koos ehk nii 80. McLaren maksis seni aastas sama palju, aga tahtis hakata maksma kolmandiku võrra vähem. Tõsi, Mercedes annab talle samas vabamad käed isiklike sponsorlepingute sõlmimisel. Aga 100 on küll liialdus.
              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

              Kommentaar


                ma ei saa aru, kuidas perezil on võimalik liituda mclareniga? sessuhtes, et tegu ju ferrari noorpiloodiga vms (mingi programmis ta neil sees oli). Sauber oli loogiline - ikkagi ferrari mootor, nagu di resta force indias, kuna nemad kasutavad mercedese toodangut (ja di resta mersu-poiss).
                aga see perezi käik umbes sama, kui real madrid annaks oma parima noormängija laenule barcasse... minu jaoks lihtsalt imelik asjade käik. peaasi oleks see, et sport sellest võidaks ja järgmine aasta tuleks veel põnevam kui on praegune.

                Kommentaar


                  Ei saa päris hästi aru jutust, et Schumi aeg on läbi. Minu arvates on ta nende kolme aastaga aina paremaks läinud ja sel aastal isegi tihtipeale parem olnud kui Rosberg. Vanameistril on lihtsalt kordades rohkem ebaõnne olnud, mis siis ka punktitabelis kajastub. Kurb, sest ootasin järgmist hooaega väga, kuna on tulemas taaskord palju muudatusi (masinad, reeglid), mis peaks kõik taaskord seisu peapeale keerama.

                  Kommentaar


                    Algselt postitas Mask Vaata postitust
                    Ei saa päris hästi aru jutust, et Schumi aeg on läbi. Minu arvates on ta nende kolme aastaga aina paremaks läinud ja sel aastal isegi tihtipeale parem olnud kui Rosberg. Vanameistril on lihtsalt kordades rohkem ebaõnne olnud, mis siis ka punktitabelis kajastub. Kurb, sest ootasin järgmist hooaega väga, kuna on tulemas taaskord palju muudatusi (masinad, reeglid), mis peaks kõik taaskord seisu peapeale keerama.
                    Lohuta ennast sellega,et Sauber on see hooaeg parem olnud ja püsib ka koos paremini
                    Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
                    Ott Järvela

                    Kommentaar


                      Algselt postitas Mask Vaata postitust
                      Ei saa päris hästi aru jutust, et Schumi aeg on läbi. Minu arvates on ta nende kolme aastaga aina paremaks läinud ja sel aastal isegi tihtipeale parem olnud kui Rosberg. Vanameistril on lihtsalt kordades rohkem ebaõnne olnud, mis siis ka punktitabelis kajastub. Kurb, sest ootasin järgmist hooaega väga, kuna on tulemas taaskord palju muudatusi (masinad, reeglid), mis peaks kõik taaskord seisu peapeale keerama.
                      Duubeldan.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

                      Kommentaar


                        Ka minul on veits kurb meel seoses sellega, et Schumi karjäär F1-s saab suure tõenäosusega läbi peale seda hooaega, kuigi see ei peata kindlasti minu F1 jälgimist. Jah, Sauber on nõus pakkuma Schumile lepingut, aga kahtlen sügavalt, et ta selle vastu võtab, kuigi erinevatele muudatustele uuel hooajal võiks ta veel ühe aastakese sõita kuna Sauber on olnud vägagi kiire sel hooajal. Uskumatu mõelda tegelt, et Schumacher saab uue aasta alguseks juba 44-aastaseks. Siinkohal arvan, et vanus on kindlasti üks asi, mis peale surub karjääri lõpetamisele, kuigi tema kiirus võrreldes Ferraris oldud ajaga pole grammigi kadunud.
                        "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                        Kommentaar


                          Algselt postitas Mask Vaata postitust
                          Ei saa päris hästi aru jutust, et Schumi aeg on läbi. Minu arvates on ta nende kolme aastaga aina paremaks läinud ja sel aastal isegi tihtipeale parem olnud kui Rosberg. Vanameistril on lihtsalt kordades rohkem ebaõnne olnud, mis siis ka punktitabelis kajastub. Kurb, sest ootasin järgmist hooaega väga, kuna on tulemas taaskord palju muudatusi (masinad, reeglid), mis peaks kõik taaskord seisu peapeale keerama.
                          Lugesin hiljuti mingit analüüsi (pardon, ei leia enam üles) mikroandmete põhjal sellest, kuidas kordumatu alalõuaga onu viimaste hooaegade näidud viitavad, et ta on Ferrari (ja Benettoni) aegadest suhteliselt kaugel (hinnanguliselt puhtalt sõidustiilist vähemalt 0,2 sekundit ringile). Tõsi, eks see sõltub kõik komplektist vant+auto aga sellegipoolest. Analüüsitud olid siis andmed, mis puudutasid nii kiirendamisi, pidurdamisi, kurvitrajektore jms. Aga põhiline näitaja sellest, miks aeg on läbi - on ilmselt see, et auto ei muutu kiiremaks. Tunnetus on ilmselt kadunud või mis iganes. F1 sarja hinnatuimad sõitjad on alati olnud need, kelle tagasisidel on kordumatu väärtus auto kiiremaks ehitamisel. Sakslaste tulemused selles osas võrreldes panustatuga on täiesti lati alt läbi.

                          Kommentaar


                            Mitte, et siin väääga suurt kahtlust oli, aga härra oma sõnadega ka siis, et hooaja lõpus uuesti pensile.


                            Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

                            Kommentaar


                              Kahju, kuigi seda oli suhteliselt ette teada peale seda, kui teatati, et järgmisel hooajal istub Schumi asemel Mercedese rooli Hamilton. Nüüd jääb vaid loota, et Schumit näeks järele jäänud 6 etapiga veel poodiumi kõrgemal astmel või vähemalt poodiumil. Selleks oleks kindlasti vaja ühel etapil vihma ja asjade kokkulangemist.
                              "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

                              Kommentaar


                                Algselt postitas lrak Vaata postitust
                                ma ei saa aru, kuidas perezil on võimalik liituda mclareniga? sessuhtes, et tegu ju ferrari noorpiloodiga vms (mingi programmis ta neil sees oli)
                                no ju siis midagi siduvat ikkagi polnud

                                skysports: Sergio Perez has admitted that Ferrari were "never an option" for him for 2013 despite the incessant speculation that a move to the Scuderia had been his move likely choice. /../
                                "I've been taking with them because I was part of the Academy. I have a good contact with them, a good communication, but obviously the place that I got [at McLaren] is the best place where I can be.
                                GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                                GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                                (Seinfeld, The Pitch)

                                Kommentaar

                                Working...
                                X