Kui nii ehk naa kõik sõidavad pidevalt +10 siis ainuke võimalus kiiruse mahatõmbamiseks sisuliselt on parema käe reeglit ristmikel kasutada. Aga see, et seda tehakse T-kujulistel ristmikel on tõesti lollus. Parem lahendus oleks vast olnud panna lamavad politseinikud, siis tõmbab kiiruse alla mõlemas suunas.
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Mis teid närvi ajab ???
Collapse
X
-
Kas nõmme liiklus on tõesti siis nii ohtlik, et oleks selliseid muudatusi vaja? Raskemate tagajärgedega avariisid viimasel ajal küll nagu ette ei tule. 30 ala on OK, aga parema käe reegel on küll debiilne. Haapsalu näide peaks juba piisav olema. Nt välja toodud pargi tänav... No isegi kui parema käe reegel tuleb, siis 50 % inimesi paneks ikka kogemata harjumusest läbi. Ja ma ei julgeks elusees loota seal pargi tänavat ületades nt põllu tänavat pidi lootma jääda sellele, et pargi tänaval parema käe reeglit järgitaks. Ja isegi 30 ala pargi tänaval on mõttetu. Selliseid tänavaid on veel. Aga 30 ala võiks mõnedes piirkondades küll kehtestada. Just kitsaste väikeste tänavate alal.
Kommentaar
-
Need kes sellel tänaval paremakäe reeglit pooldavad - teoreetikud. Need kes pooldavad peateed - realistid.
Aga mis on teooria ja mis praktika? Teooria üritab võimalikult täpselt ennustada praktikat mis tulevikus tuleb. See paremakäe reegel on ohtlik seal. Lisaks kes räägib lastest - aiad on seal piisavalt kõrged, et laps ei saa auto ette hüpata ja teiseks on seal jalakäiatele ruumi tohuijaaa ja tee ise ka lai lisaks. Selle põhimõtte järgi (mis tehti antud tänaval) võib Pärnu mnt ka paremakäe reegli järgi kohandada.
Kes kihutab see kihutab edasi nii või naa ja ei hoia teda need paremakäe reeglid ka tagasi sellel konkreetsel teel.
Näide selle kohta: Harku külas kihutati palju (30 alas sõideti 60ga) ja pandi lamavad mendid...tulemus...kiirus vähenes vaid lamava mendi juures 30-40ni ja juurde lisandus uus probleem...anti kõvasti talda ja see müra ajas paljud närvi mis kiirendamisega kaasnes. Nüüd küsimus: kas paremakäe reegel paneb aeglasemalt sõitma kui füüsilised takistused?
Alles oli probleem, et suvel kiirust 90 pealt 100 peale ei tõsteta ohutuse pärast...et vähem surnuid oleks...aga mõelge kust need surnud tulevad ja kas see 90 hoiab ära kõike (joobes juhid, kiiruseületamised). Kes joobes sõidab teda ei koti see, et 100 asemel on 90 ja samamoodi ei koti see seda, kes kiirust ületab.
Probleemid mis juurde tulevad lisaks ohule ja debiilsusele on kütusekulu mitmekordne kasv ja pidurite kulumine. Kasu ei too seal küll miski...sellel konkreetsel tänaval ikka. Kes seal ei sõida siis hoidke suud kinni ja ärge mögisege.
Kommentaar
-
Algselt postitas taku* Vaata postitustpõlvkond on selline... rate ajastu sündroomThe path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Algselt postitas ballack Vaata postitustNeed kes sellel tänaval paremakäe reeglit pooldavad - teoreetikud. Need kes pooldavad peateed - realistid.
Aga mis on teooria ja mis praktika? Teooria üritab võimalikult täpselt ennustada praktikat mis tulevikus tuleb. See paremakäe reegel on ohtlik seal. Lisaks kes räägib lastest - aiad on seal piisavalt kõrged, et laps ei saa auto ette hüpata ja teiseks on seal jalakäiatele ruumi tohuijaaa ja tee ise ka lai lisaks. Selle põhimõtte järgi (mis tehti antud tänaval) võib Pärnu mnt ka paremakäe reegli järgi kohandada.
Kes kihutab see kihutab edasi nii või naa ja ei hoia teda need paremakäe reeglid ka tagasi sellel konkreetsel teel.
Näide selle kohta: Harku külas kihutati palju (30 alas sõideti 60ga) ja pandi lamavad mendid...tulemus...kiirus vähenes vaid lamava mendi juures 30-40ni ja juurde lisandus uus probleem...anti kõvasti talda ja see müra ajas paljud närvi mis kiirendamisega kaasnes. Nüüd küsimus: kas paremakäe reegel paneb aeglasemalt sõitma kui füüsilised takistused?
Alles oli probleem, et suvel kiirust 90 pealt 100 peale ei tõsteta ohutuse pärast...et vähem surnuid oleks...aga mõelge kust need surnud tulevad ja kas see 90 hoiab ära kõike (joobes juhid, kiiruseületamised). Kes joobes sõidab teda ei koti see, et 100 asemel on 90 ja samamoodi ei koti see seda, kes kiirust ületab.
Probleemid mis juurde tulevad lisaks ohule ja debiilsusele on kütusekulu mitmekordne kasv ja pidurite kulumine. Kasu ei too seal küll miski...sellel konkreetsel tänaval ikka. Kes seal ei sõida siis hoidke suud kinni ja ärge mögisege.
Kommentaar
-
Algselt postitas $$$ Vaata postitustIse küll lube ei oma, aga mu loogika ütleb küll, et see kes sõidab joobes peaga püüab omastarust korralikult sõita, et mitte vahele jääda. Ehk siis kui 90ga siis 90ga.The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.
Kommentaar
-
Algselt postitas $$$ Vaata postitustIse küll lube ei oma, aga mu loogika ütleb küll, et see kes sõidab joobes peaga püüab omastarust korralikult sõita, et mitte vahele jääda. Ehk siis kui 90ga siis 90ga.
Kommentaar
-
Kanepi mäng...DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"
AD e. Andekas Disainer...
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Kommentaar