Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

tänx kutid

Kommentaar

Kuidas saada kollaseks läinud DC skeitide valgeid ääri valgeks ?
      Algselt postitas -RoMaRiO-
      Välimuselt Cristiano Ronaldo, mänguoskustelt Arnold Oksmaa.

Kommentaar

soolhappega, lonks sisse ja siis ongi kõik valge

teine variant, küüri.

Kommentaar

DELFI: FC Levadia võitis 24:0 (vs. FC Soccernet)
          Ljohha: "See number 14 oli soccernetil ainuke mees kes midagi jagas"

AD e. Andekas Disainer...

Kommentaar

Miks eestlane on selline türapea?
            i don t like u u don t like me

Kommentaar

Kaljuveeri shit bricks pilti palun.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ai pask. Tartus oli just mingi hüper vali ilutulestik või tõesti venelane ründab?

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                  Ai pask. Tartus oli just mingi hüper vali ilutulestik või tõesti venelane ründab?
                  Pärnus oli ka! Kellaaeg enam vähem sama.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Mina ei kuulnud midagi. aga noh mul sel ajal olid klapid ka peas...
                    (Elan Pärnus)
                    Ela ja tunne, et elad
                    see on kõige lihtsam
                    filosoofia, mis toimib
                    sule silmad ära vaata
                    tagasi, hinga sügavalt ja
                    hüppa üle iseenda varju
                    tule koos minuga.

Kommentaar

Kas see oli kesklinna pool? Mina kuulsin seda Karlovast.

Kommentaar

kurat seda teab. Kajas igal pool. Äkki Tammelinn või Veeriku. Samas Raeplatsis toimb miskine imelik üritus käesoleval nädalal, et äkki ikkakgi oli seal mingi lõpetamine.

Kommentaar

kurat seda teab. Kajas igal pool. Äkki Tammelinn või Veeriku. Samas Raeplatsis toimb miskine imelik üritus käesoleval nädalal, et äkki ikkakgi oli seal mingi lõpetamine.
                          tartuff on imelik üritus? ihihihi.

Kommentaar

Kas oleks mõtet XP vahetada Windows 7 vastu välja?

Kommentaar

noh oleneb arvuti suutlikusest ja isiklikest eelistustest, nii lampi öelda kas oleks mõtekam ei tea.

Kommentaar

Kui rott oled, siis jäta endale XP.

Kommentaar

Working...
                                X