320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Martin
    replied
    Pärnu nummer pandi muidugi klassikaliselt. Inspektori telefon heliseb. "Ääää, raske küsimus. No 400."

    Kui palju täpselt, saab EJL muidugi lindilt üle vaadata, kuid oli meeldivalt palju tõesti.

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Uhked numbrid Viljandis ja Pärnus (kuigi Pärnus Mai staadion vist pole nii hea nagu Viljandi oma), tahan soovida Viljandile ja Pärnule:
    a) jääge PL'sse
    b) et tänased numbrid olid hooaja väiksemad

    Tervitusega Helsingist

    Leave a comment:


  • Gallacher
    replied
    Jääb loota, et uustulnukate puhul ei teki seda fenomeni, et algul tullakse uudse olukorra fenomeni ja esimese entusiasmi pealt kohale aga kui võite ja punkte kuigi regulaarselt ei laeku, vajub asi soiku.

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Algselt postitas Malfoy Vaata postitust
    Täna Viljandis 391, Pärnus 390. Vägev raisk
    Jep, Viljandis käisin, võin kinnitada.

    Tuleviku meestele soovitaks Pärnuga kodumänguks mõni kiirlahenduslik tribka kokku klobida - juhul, kui Pärnu mänguks juba murule ei kolita, sest kuuldavasti on Lillevere valmis kohe kui pisutpisutki kannatab, sinna üle kolima. Kunstmuru ääres need vanad tribkajupidd ajasid asja ära, aga rahvas seisis troppis mõlemal pool tribkaotstes ja väravaaugus kah veel. Publikuemotsiooni oli veel suts vähevõitu või, noh, üldse polnud, aga ehk ikka kohalik fännipunt tõmbab Pärnu mänguks lauluviisi kah üles, mh?

    Leave a comment:


  • Jaan95
    replied
    Paistab, et Lõuna-Eesti juurdetulekust Eesti jalgpall vaid võidab. Nn "vene klubid" on sihtgrupitud. Isegi Paidel oli päris hea publikunumber (196).

    Leave a comment:


  • Malfoy
    replied
    Täna Viljandis 391, Pärnus 390. Vägev raisk

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
    Ja siis räägid, et vabatahtlikud pärsivad biiti?

    Kui klubidesse turundusvõimekate inimeste värbamine seisaks ainult selle taga, et, noh, nad lihtsalt palgale võtta, siis oleks seda juba tehtud, ma eeldan. Enamusele klubidest ei ole pädeva turunduspealiku (või arenguspetsialisti, nagu sa märkisid) värbamine paraku jõukohane. Reaalsus on ka see, et klubides, kus nende valdkondade eest vastutavad inimesed platsis, on nende tööjuhend ning sellele justkui iseenesest-au'naturel kaasnevad kohustused suhteliselt meeletumahulised. Siit omakorda jõuame selleni, et kui klubi juures ei ole ametis vabatahtlikke, kärssab ka kõige vingem marketeerija varem või hiljem läbi. Pigem varem. Vabatahtlike leidmine, nend hoidmine ja loomulik roteerimine on mu meelest umbes sama keerukas ülesanne kui paljud turundusküsimusedki.

    Sageli on häda ka selles, et kui võetakse kätte ja hakatakse turundama, unustatakse ära, et selleks on vaja inimesi, kellele ja kellega seda teha. Först zings först.
    Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
    Ja siis räägid, et vabatahtlikud pärsivad biiti?

    Kui klubidesse turundusvõimekate inimeste värbamine seisaks ainult selle taga, et, noh, nad lihtsalt palgale võtta, siis oleks seda juba tehtud, ma eeldan. Enamusele klubidest ei ole pädeva turunduspealiku (või arenguspetsialisti, nagu sa märkisid) värbamine paraku jõukohane. Reaalsus on ka see, et klubides, kus nende valdkondade eest vastutavad inimesed platsis, on nende tööjuhend ning sellele justkui iseenesest-au'naturel kaasnevad kohustused suhteliselt meeletumahulised. Siit omakorda jõuame selleni, et kui klubi juures ei ole ametis vabatahtlikke, kärssab ka kõige vingem marketeerija varem või hiljem läbi. Pigem varem. Vabatahtlike leidmine, nend hoidmine ja loomulik roteerimine on mu meelest umbes sama keerukas ülesanne kui paljud turundusküsimusedki.

    Sageli on häda ka selles, et kui võetakse kätte ja hakatakse turundama, unustatakse ära, et selleks on vaja inimesi, kellele ja kellega seda teha. Först zings först.
    Ma tahtsin seda öelda, et vist ainult Floral olemas kommertsosakond, osaliselt on see ka Tammekal. Teistel midagi sellist ei ole - vabatahtlikkel on paraku tohutult nn kõrvalisi piiranguid nagu oma põhitöö, pere jne. Võin öelda et enne 2014a Transis turundusega keegi ei tegelenud üldse - seal on üldse raske midagi pakkuda inimestele, kelle poliitilises maailmas kõik Eestimaine on halb. Isegi Transi kuldajastul polnud sel palju poolehoidjaid. Ma oskan väita, et tunnen kõiki Transi mängijate sugulasi-tuttavaid ära, kui neid kohtan tänavatel
    Sillamäel tugev on kohalik oma erandlikkus, erilisus, lisaks vanemate inimeste harjumus käia teiste meelelahutuste puudumise tõttu staadionil käia......
    Mulle tundub, et maal siiski need eestvedajad on pigem entusiastid ja 100% ulatuses vabatahtlikud, samas Eesti jalgpall Ida-Virus ei saa olla konkurent näiteks Venemaa ja Euroopa jalgpallile. Ülejäänud Eestis populaarsem Lääne-Euroopa jalgpall. Pole meil riigis tõelist staari klubijalgapllis. Oli plaan et teha Škinjovist selline Narva staar. Koos Irie ja Tambergiga...

    See millega mina tegelesin vabatahtlikuna Transis oli küll tore, aga kui tuli valik, kas mu jaoks kallim mu tulevane abielu, töö või ikka sõidan kogu aeg TLN-Narva vahet ja kulutan kallist aega tasuta töö peale, siis valisin teadlikult esimese... Arvan, et varem või hiljem iga vabatahtlik püstitab sarnased küsimused. Arvan, et meil oleks vaja selliseid klubisid rohkem, kus juhtkond mõistab turunduse tähtsust, paraku vabatahtlikud marketeerijad minu meelest sellisel kujul nagu hetkel on - pole jätkusuutlik süsteem. Selline oht, et kui neid roteeritakse siis võivad tekkida vastastikud ideed jne....

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied
    Tegelikult võiks keskenduda ka Premium Liigast ning Esiliigast madalamal pallivatele klubidele. Poseidon on küll alles IV liigas, kuid turundusalane seminar ei teeks meile ka paha. Hea meelega osaleks, õpiks ja vahetaks teadmisi.

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas znaaga Vaata postitust
    Suure viisiku klubidest on märksõnaks klubipersonali pühendumine, turundusvisioon ja selle rakendamise meetodid. Kõik ülejäänud klubid peaksid (kes rohkem, kes vähem) vabatahtlike, fännide ja klubijuhtide tegutsemist turundusvallas õppima Tammekalt ja FC Elvalt. Loomulikult teevad korralikku tööd mõned teisedki.

    Kui keegi väidab, et sotsiaalmeedial ei ole tähtsust, või et see on ületähtsustatud, siis elab ta eelmises sajandis. Kui keegi teeb midagi hästi, levib see üllatavalt laialdaselt ning kursis ei ole mitte ainult klubiga seotud partnerid ja ettevõtted vaid ka suured turundushiiud ning reklaamiagentuurid.

    Mulle ei istu üldse pidev negatiivsus Sillamäe ja Narva suunal. Transil on näiteks Instagramis osavasti lahendatud elemente, millest enamik saavad siinmail õppida. Ida-Viru klubidele oleks soovitus mõnel suuremal mängul teha vaheajal mingi atraktiivsem loosimäng, mis jääks linna peale hiljem kõlama ja aitaks edaspidisele turundusele oluliselt kaasa.
    Olid eelmisel aastal loosimängud - tulemus on 0,0.
    Eelmisest sajandist: pole mõtet kõik munad ühte korvi panna - mulle aga tundub et praegu just sellega tegeletakse, aga samas see pole minu asi

    Leave a comment:


  • znaaga
    replied
    Suure viisiku klubidest on märksõnaks klubipersonali pühendumine, turundusvisioon ja selle rakendamise meetodid. Kõik ülejäänud klubid peaksid (kes rohkem, kes vähem) vabatahtlike, fännide ja klubijuhtide tegutsemist turundusvallas õppima Tammekalt ja FC Elvalt. Loomulikult teevad korralikku tööd mõned teisedki.

    Kui keegi väidab, et sotsiaalmeedial ei ole tähtsust, või et see on ületähtsustatud, siis elab ta eelmises sajandis. Kui keegi teeb midagi hästi, levib see üllatavalt laialdaselt ning kursis ei ole mitte ainult klubiga seotud partnerid ja ettevõtted vaid ka suured turundushiiud ning reklaamiagentuurid.

    Mulle ei istu üldse pidev negatiivsus Sillamäe ja Narva suunal. Transil on näiteks Instagramis osavasti lahendatud elemente, millest enamik saavad siinmail õppida. Ida-Viru klubidele oleks soovitus mõnel suuremal mängul teha vaheajal mingi atraktiivsem loosimäng, mis jääks linna peale hiljem kõlama ja aitaks edaspidisele turundusele oluliselt kaasa.

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Algselt postitas Ratnikov Vaata postitust
    Transis tegelesin üsna paljude asjadega - kui alguses need olid lihtsalt tõlketööd, siis pärast hakkasin ise kirjutama - ülevaated, eelvaated, intervjuud mängijatega. Edasi juba abi mängude korraldamisel, kui sain teada, et piletitulu on väga s'tt, siis viisime läbi mõned muudatused, tulu hakkas kasvama. Lõppude lõpuks sel talvel mõnel väiksemal määral aitasin tiimi komplekteerida..... Jahhimovitš, Smiško... Suvel Kitto number ametlikult läheb nn ajalukku ehk numbrit 15 keegi enam endale võtta ei tohi......
    Ja siis räägid, et vabatahtlikud pärsivad biiti?

    Kui klubidesse turundusvõimekate inimeste värbamine seisaks ainult selle taga, et, noh, nad lihtsalt palgale võtta, siis oleks seda juba tehtud, ma eeldan. Enamusele klubidest ei ole pädeva turunduspealiku (või arenguspetsialisti, nagu sa märkisid) värbamine paraku jõukohane. Reaalsus on ka see, et klubides, kus nende valdkondade eest vastutavad inimesed platsis, on nende tööjuhend ning sellele justkui iseenesest-au'naturel kaasnevad kohustused suhteliselt meeletumahulised. Siit omakorda jõuame selleni, et kui klubi juures ei ole ametis vabatahtlikke, kärssab ka kõige vingem marketeerija varem või hiljem läbi. Pigem varem. Vabatahtlike leidmine, nend hoidmine ja loomulik roteerimine on mu meelest umbes sama keerukas ülesanne kui paljud turundusküsimusedki.

    Sageli on häda ka selles, et kui võetakse kätte ja hakatakse turundama, unustatakse ära, et selleks on vaja inimesi, kellele ja kellega seda teha. Först zings först.

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas Marek_T Vaata postitust
    Naelapea. Algas Kalle vabatahtlisena, algasin mina (ja Floras on vabatahtlikke veelgi, just selle hooaja eel on neid mõnusalt juurde tulnud). Teiste klubide kohta mul info puudub, teadjad võiks valgustada, kuidas vabatahtlikega lood on ja mida nad klubi juures teevad?
    Transis tegelesin üsna paljude asjadega - kui alguses need olid lihtsalt tõlketööd, siis pärast hakkasin ise kirjutama - ülevaated, eelvaated, intervjuud mängijatega. Edasi juba abi mängude korraldamisel, kui sain teada, et piletitulu on väga s'tt, siis viisime läbi mõned muudatused, tulu hakkas kasvama. Lõppude lõpuks sel talvel mõnel väiksemal määral aitasin tiimi komplekteerida..... Jahhimovitš, Smiško... Suvel Kitto number ametlikult läheb nn ajalukku ehk numbrit 15 keegi enam endale võtta ei tohi......

    Leave a comment:


  • mortan
    replied
    Algselt postitas Ratnikov Vaata postitust
    Marek, oleks Sulle selline küsimus-ettepanek: miks ei taha PL klubid siis omavahel kuidagi kokku saada ning kõigist turundusasjadest rääkida? Arvan, et oleks kõigil oleks kasulik ja huvitav kuulata miks Narvas lood sellega kehvad, kuidas Floras SMturundus toimib jne. Teeks kusagil et nagu PL-klubide kokkutulek, ka EL esindajad võiksid osa võtta? Arvan, et kõigile oleks selline kokkusaamine vaid kasuks......
    EJL on neid viimase aasta jooksul mitu tükki kokku kutsunud ning need on minu arvates asjalikud olnud.

    Isiklikult olen esinenud/workshopi läbi viinud mullu Esiliiga klubide turundusseminaril ja mullu septembris oli Premium liiga turundusseminar, kus esinesid klubidele Flora, Kalju, Elva ja Tammeka. Vastavate ürituste klubidepoolsed slaidid on EJL lehel üleval. Tammeka oma nt http://jalgpall.ee/docs/Tammeka%20j%...urundamine.pdf Usun, et klubid, millel on huvi mitmekülgselt areneda, on saanud kogemusi vahetada ning targemaks, ja klubid, millel pole huvi, sööb progress ajapikku lihtsalt ära.

    Eks igal klubil ja igal inimesel on oma piirid, palju ta oskusteavet ja parimaid praktikaid lähemalt või kaugemalt konkurentidele jagada tahab. Teine asi - palju on kellelgi reaalselt aega, et kusagil füüsiliselt kokku saada. Oma kogemusest: meie tegevus toimub 100% Tartus ja Tallinna-reisi ajakulu on väga suur, mistõttu käime pealinna üritustel hädavajadusel. Samas on klubide funktsionäridel hulk paber- ja online kanaleid, mille kaudu teavet jagada või hankida. Ise olen kirjutanud oma mõtetest "Jalkasse", Soccerneti blogisse ja Õhtulehe Tammeka blogisse. Tahaks väga, et teised klubid, organisatsioonid, huvilised sama rohkem teeksid!

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Martin, ma v.o. taas ajan Marek_T't ja teisi vihaseks, aga ma ütlen, et just vabatahtlikkus on see mis meie arengut pärsib. Vabatahtlikkusel on üsna kiiresti otsalõppev tõus, mille järel tekib loomulik küsimus, et tulu see ei too, aega nõuab jne.
    Kui klubid hakkaksid tõesti oma arenguspetsialistidele palka maksma, siis arvan, oleks sellistel rohkem ideesid jne. Asi oleks palju proffim...

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Algselt postitas Martin Vaata postitust
    Seetõttu see olekski ajuvaba üritus. Tõenäoliselt on see EJLi oma sama piinlik.

    Mis paneks nägema? Üldiselt on koondsõnaks vist vabatahtlikkus. See keskkond siin sündis vabatahtlikusest ja elutseb tänagi suuresti endiselt sellest. Kalle alustas, vist, vabatahtlikuna. Sina, tõenäoliselt ka.

    Ehk kui on aktiivne baas, kes tahab midagi teha, küllab siis hakkab tekkima. Seega võiks alustada õige küsimuse leidmisest ja vastamisest. See pole aga, et mida teha Facebookis, vaid, et kuidas leida inimesed, kes teeksid midagi kirega - on siis Facebook või näos-näkku kohtumised vms.
    Naelapea. Algas Kalle vabatahtlisena, algasin mina (ja Floras on vabatahtlikke veelgi, just selle hooaja eel on neid mõnusalt juurde tulnud). Teiste klubide kohta mul info puudub, teadjad võiks valgustada, kuidas vabatahtlikega lood on ja mida nad klubi juures teevad?

    Leave a comment:

Working...
X