320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Publiku juurdekasv Eestikatel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas urmar Vaata postitust
    No selles mõttes, et provotseerisid Flora teemas, aga vihjasid ilmselt Kaljule, kes on omale laike arusaamatult palju saanud, võrreldes kasvõi pv arvuga mängudel. Eriti eelnevatel aastatel, kui laigid kasvasid üllatavalt kiiresti, samas publiku arv mängudel vähenes.
    Need olid näited - aga jah - Kalju, Infonet, Levadia mis neil külastatavusega teame kõik hästi.... Like'sid võib-olla kasvõi 20 000, tähtsam on nende kvaliteet, mitte kvantiteet... Kvaliteetseid like'sid Transi näite põhjal on 1070'st ca 1-2%.... Hea näide ka on Infoneti fänniklubi FSBookis - seal on ca 170 inimest, neist aktiivseid on 3 - seda vaatamata sellele, et selles grupis saab täitsa vabalt suhelda, vaielda, diskuteerida klubi juhtkonnaga, aga noh lihtsam jah tulla laikida ja ära unustada

    Leave a comment:


  • urmar
    replied
    Algselt postitas Ratnikov Vaata postitust
    Urmar Ma siiralt tänan, aga milles oli sõnumi provokatiivne aga olgu aitäh kaitse eest
    No selles mõttes, et provotseerisid Flora teemas, aga vihjasid ilmselt Kaljule, kes on omale laike arusaamatult palju saanud, võrreldes kasvõi pv arvuga mängudel. Eriti eelnevatel aastatel, kui laigid kasvasid üllatavalt kiiresti, samas publiku arv mängudel vähenes.

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas urmar Vaata postitust
    Alex, ma püüdsin ju Sind kaitsta, öeldes, et oli VÕIB OLLA provokatiivne, mitte demagoogiline.
    Urmar Ma siiralt tänan, aga milles oli sõnumi provokatiivne aga olgu aitäh kaitse eest

    Leave a comment:


  • urmar
    replied
    Alex, ma püüdsin ju Sind kaitsta, öeldes, et oli VÕIB OLLA provokatiivne, mitte demagoogiline.

    Leave a comment:


  • Kerbs
    replied
    Milleks kulutada oma aega instadele, fb.dele. logodele ja fontidele? Jalgpallis on märksa olulsemad nyansid olemas. Tore kui mõeldakse, aaga milleks peab vales kohas ylemõtlema. Turndus on oluline, aga eelpool mainitud jamadele keskendumine ei lahenda meie kvaliteeti palliplatsil. Kohati jääb juba mulje, et ainult väljakuväliste teemadega tegeletakse.

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Tead Marek, mai saa Sinuga nõusse jääda, et mina ei poolda seda sotsiaalmeediaturundust. Ikka pooldan, ent selles osas, et FB on hea teavituskanal, teatud mõttes hea tasuta reklaamikanal meie puruvaeses jalgpallis.....
    Sotsiaalmeedial on 1 suur miinus rea plusse juures - see on siiski kõigest mood... orkut, fakkin rate.ee jne - mis on nendest saanud? Samas ma viisin läbi mitme klubi FB lehtede analüüsi ja pilt mis avanes mulle ei olnud sugugi lootustandev - ca 25% on üldse aafrika-brasiilia inimesed, osa on ka klubiga igapäevaselt seotud ja nende lähedased, osa on nn passiivne kogukond keda FC X eriti ei huvita ja nii edasi.... Mind huvitab väga kuidas saab hakkama näiteks Sillamäe Kalev ilma sotsiaalmeediata? Neil kahe lehe peale kokku 400 jälgijat, kellest üsna suur osa on mõlema lehe jälgijad. Samas nn FB koef Sillal on 0,5 (keskmine külastatavus/FB lehe jälgijad), Nõmme Kaljul on ntx 0,0235, Transil 0,1.... Seega võid palju kui palju ise tahad näha vaeva, aga paraku lõpptulemus ehk mille nimel sa pingutad ei tule......
    Lähme edasi, kui võrdleme palju on neid twitteri ja 100grammi kasutajaid võrreldes FB'ga? Tunduvalt vähem ju.... Lisaks 99.5%'l on kõik kolm asja korraga, lisaks praktika näitab, et kontent on 99% sama mis fessarisse postitatud, ok twitteri puhul see v.o. link 100grammi või FSB lehele.... Ma ei taha olla siin mingi koolitaja ega teadlane - lihtsalt pakub mulle huvi küsimus, mida Sina pead mingiks kriitikaks - milleks vaja teha tohutult palju tühja tööd??? Ei anna rahu et kellelgi teisel rohkem like'sid? Mingi sotsialistlik võistlus?
    Näiteks toon, et Transi lehtede laikijaid on inimesed kes laigivad kogu aeg ja mida iganes - PL juhtfiguur, mängija naine ja paar tuttavat. Kuidas see avaldab mõju Narva külastatavusele? Kas Floras laikide analüüs oli ka mingil moel teostatud, et aru saada, kui suur osa fännidest on need kes käivad tribüünidel?
    Ma sugugi ei taha väita, et FSBook on ebavajalik vms - lihtsalt ma ei pea seda ainsaks võimaluseks kogukonna suurendamiseks. Kui Flora sai asutatud - polnud mingid fessarit olemas, orkutit ka mitte FIDOneti samuti ei olnud veel Eestis....
    Sponsoritest rääkides - valgusta, Marek, kas tõesti sponsorite jaoks tähtis kui palju klubil neid jälgijaid FSBookis? Arvan, et klubid peaksid olema rohkem isemajandavad, sponsorid ja metseenid peaksid rohkem lastespordile panustama imho

    Amos: jalgpall.ee - seal kalender täiesti olemas prindi endale välja
    urmar: kas muid sõnu peale "provokatiivne" EJL's keegi ei tea? Milles seisneb provokatsioon? Oma arvamuse avaldamises?
    Marek, Suga väga huvitav diskuteerida, aga krt Sa õlut ei tarbi

    Leave a comment:


  • Amos
    replied
    Ma olen 3 korda Flora mängul käinud puhtalt Facebookis nähtud postituse pärast.

    Hakata ajama mingit jama, et sotsmeedia on mõttetu... Cmoon
    Tänapäeval ei ole võimalik ilma selleta hakkama saada lihtsalt.

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Misasi selles vastuses täpselt demagoogiline oli?

    Scheperin viskab ühelt poolt - ja mitte esimest korda - klubidele ette "feissbukiturundust" ning teiselt poolt sarjab neid reaalsete tegevuste puudumise eest. Kuidas neid kahte üldse ühte patta panna saab - peale selle, et nad üht eesmärki teenivad - mina ei tea.

    FB, Insta, Twitter jms - need on abivahendid. Sponsorid, teavitus, kogukonnateavitustöö, mängupäevakorraldus ja selle läbi publikule elamuse pakkumine, fännidega suhtlemine, ühisüritused - need on reaalsed tööd, mis eeldavad hands-on tegevusi, kuid samas, kuidas neid ilma sotsiaalmeediakanaliteta teha (muuhulgas ka nii, et see Scheperinile tõsine töö paistaks), mina täna öelda ei oska.

    Alexi lihtsustatud mantra "FB laikijatest pole kasu, kui inimesed staadionile ei tule" on sama lihtustatult illustreerides samaväärne väitega "Ühistranspordist maapiirkondades pole kasu, kui inimesed linnas tööl käima ei hakka".

    Jah, sotsiaalmeedia ei tee sedasama hands-on tööd klubide eest ära. Jah, endiselt on klubisid, kes aga nii arvavad. Aga tõmmelda pidevalt selle kallal, et miks klubi sotsiaalmeediasse panustab... Aitab ehk juba?

    Leave a comment:


  • urmar
    replied
    Algselt postitas keemiainsener Vaata postitust
    Vaatasin, et Barcelonal on üle 83m fänni FBs, aga ma küll nii palju neid korraga telekast pole näinud, mis toimub?!
    No selline vastus on siiski demagoogiline. Aga Ratnikovi teema tõstatus on võibolla provokatiivne, aga mitte demagoogiline.

    Leave a comment:


  • keemiainsener
    replied
    Algselt postitas Ratnikov Vaata postitust
    Meie klubidel fessaris on 14k, 5k, 7k fänni - aga kas olete mõelnud, palju see reaalselt on rahvast tribüünile toonud?
    Vaatasin, et Barcelonal on üle 83m fänni FBs, aga ma küll nii palju neid korraga telekast pole näinud, mis toimub?!

    Leave a comment:


  • Marek_T
    replied
    Paar sõna härra enda poolt ei teeks ka paha, Ratnikovi siis pean silmas. See kuradi salapärane vihjete loopimine mingite kõrgemate jõudude ülekohtu osas ja poolkibestunud turunduskommentaarid hakkavad koppa ette viskama, ausalt öeldes. Räägi juttu, mis on jutt ja situ sitta, mis on sitt. Või ole vait.

    Leave a comment:


  • Silver
    replied
    Kuule ära kiunu. Igasugune info väljastamine ja jagamine klubi poolt on teretulnud. Ja üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna.

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas LeeMarx Vaata postitust
    Sa pole siiani välja toonud mitte ühtegi miinust. Mis selles küll nii halba on, kui tehaks Instagram ja Twitter kontod? Üks positiivne asi selle juures on näiteks see, et fännidel on lisavõimalused meeskonna tegevustega kursis olla, väga viis juu!?

    Kahju, et sa Viljandi staadionile ei jõua, sa oleksid kindlasti väga teretulnud

    Jõudu!
    Tarvis!

    Ega ma ei räägi et sellel on miinuseid, vaid ma ei näe sellel plusse - saab ju info ka fessarisse postitatud et kõik ühes kohas

    No jah, kahju, et ei jõua, siiralt lootsin, et ees ootamas mind megalahe hooaeg-2015, saatus teisiti tahtis!
    Sellele vaatamata Tulevikule soovin edu!

    Leave a comment:


  • LeeMarx
    replied
    Algselt postitas Ratnikov Vaata postitust
    Mis sinna postitama hakatakse? Kas sinna läheb sama kraam mis FB'sse või mängijate selfid? Vaja tegeleda reaalsete asjadega mitte mingite trendidega, homme ntx pole enam see instagramm populaarne või see sm ilvese nimeline sviiter - mida saab kogukonnale 140 tähemärgi abil öelda? Kas on ka mingi uuring tehtud, kes on ja kui palju on sviiteri kasutajaid? Või taas kellegi pole midagi muud teha ?

    Meie klubidel fessaris on 14k, 5k, 7k fänni - aga kas olete mõelnud, palju see reaalselt on rahvast tribüünile toonud? Mai tea kuidas Viljandis lood on - sinna staadionile ma selles elus ilmselt ei jõua, aga Tallinnas staadionidel on ühed ja samad näod.... üks klubi revideeris siis oma FB ja tuli ära kustutada ca 40% fännide arvust - aafriklased, brasiillased, spämmerid jne..... Seega need 100grammid, sviiterid on minu arvates täitsa kasutud - kui tõesti pole midagi teha laske aga käia
    Sa pole siiani välja toonud mitte ühtegi miinust. Mis selles küll nii halba on, kui tehaks Instagram ja Twitter kontod? Üks positiivne asi selle juures on näiteks see, et fännidel on lisavõimalused meeskonna tegevustega kursis olla, väga viis juu!?

    Kahju, et sa Viljandi staadionile ei jõua, sa oleksid kindlasti väga teretulnud

    Jõudu!

    Leave a comment:


  • Külaline
    Guest replied
    Algselt postitas LeeMarx Vaata postitust
    Mis sul twitteri ja instagrami vastu on?
    Mis sinna postitama hakatakse? Kas sinna läheb sama kraam mis FB'sse või mängijate selfid? Vaja tegeleda reaalsete asjadega mitte mingite trendidega, homme ntx pole enam see instagramm populaarne või see sm ilvese nimeline sviiter - mida saab kogukonnale 140 tähemärgi abil öelda? Kas on ka mingi uuring tehtud, kes on ja kui palju on sviiteri kasutajaid? Või taas kellegi pole midagi muud teha ?

    Meie klubidel fessaris on 14k, 5k, 7k fänni - aga kas olete mõelnud, palju see reaalselt on rahvast tribüünile toonud? Mai tea kuidas Viljandis lood on - sinna staadionile ma selles elus ilmselt ei jõua, aga Tallinnas staadionidel on ühed ja samad näod.... üks klubi revideeris siis oma FB ja tuli ära kustutada ca 40% fännide arvust - aafriklased, brasiillased, spämmerid jne..... Seega need 100grammid, sviiterid on minu arvates täitsa kasutud - kui tõesti pole midagi teha laske aga käia

    Leave a comment:

Working...
X