Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Publiku juurdekasv Eestikatel
Collapse
X
-
Tegelikult võiks keskenduda ka Premium Liigast ning Esiliigast madalamal pallivatele klubidele. Poseidon on küll alles IV liigas, kuid turundusalane seminar ei teeks meile ka paha. Hea meelega osaleks, õpiks ja vahetaks teadmisi.
-
Guest repliedAlgselt postitas znaaga Vaata postitustSuure viisiku klubidest on märksõnaks klubipersonali pühendumine, turundusvisioon ja selle rakendamise meetodid. Kõik ülejäänud klubid peaksid (kes rohkem, kes vähem) vabatahtlike, fännide ja klubijuhtide tegutsemist turundusvallas õppima Tammekalt ja FC Elvalt. Loomulikult teevad korralikku tööd mõned teisedki.
Kui keegi väidab, et sotsiaalmeedial ei ole tähtsust, või et see on ületähtsustatud, siis elab ta eelmises sajandis. Kui keegi teeb midagi hästi, levib see üllatavalt laialdaselt ning kursis ei ole mitte ainult klubiga seotud partnerid ja ettevõtted vaid ka suured turundushiiud ning reklaamiagentuurid.
Mulle ei istu üldse pidev negatiivsus Sillamäe ja Narva suunal. Transil on näiteks Instagramis osavasti lahendatud elemente, millest enamik saavad siinmail õppida. Ida-Viru klubidele oleks soovitus mõnel suuremal mängul teha vaheajal mingi atraktiivsem loosimäng, mis jääks linna peale hiljem kõlama ja aitaks edaspidisele turundusele oluliselt kaasa.
Eelmisest sajandist: pole mõtet kõik munad ühte korvi panna - mulle aga tundub et praegu just sellega tegeletakse, aga samas see pole minu asi
Leave a comment:
-
Suure viisiku klubidest on märksõnaks klubipersonali pühendumine, turundusvisioon ja selle rakendamise meetodid. Kõik ülejäänud klubid peaksid (kes rohkem, kes vähem) vabatahtlike, fännide ja klubijuhtide tegutsemist turundusvallas õppima Tammekalt ja FC Elvalt. Loomulikult teevad korralikku tööd mõned teisedki.
Kui keegi väidab, et sotsiaalmeedial ei ole tähtsust, või et see on ületähtsustatud, siis elab ta eelmises sajandis. Kui keegi teeb midagi hästi, levib see üllatavalt laialdaselt ning kursis ei ole mitte ainult klubiga seotud partnerid ja ettevõtted vaid ka suured turundushiiud ning reklaamiagentuurid.
Mulle ei istu üldse pidev negatiivsus Sillamäe ja Narva suunal. Transil on näiteks Instagramis osavasti lahendatud elemente, millest enamik saavad siinmail õppida. Ida-Viru klubidele oleks soovitus mõnel suuremal mängul teha vaheajal mingi atraktiivsem loosimäng, mis jääks linna peale hiljem kõlama ja aitaks edaspidisele turundusele oluliselt kaasa.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Ratnikov Vaata postitustTransis tegelesin üsna paljude asjadega - kui alguses need olid lihtsalt tõlketööd, siis pärast hakkasin ise kirjutama - ülevaated, eelvaated, intervjuud mängijatega. Edasi juba abi mängude korraldamisel, kui sain teada, et piletitulu on väga s'tt, siis viisime läbi mõned muudatused, tulu hakkas kasvama. Lõppude lõpuks sel talvel mõnel väiksemal määral aitasin tiimi komplekteerida..... Jahhimovitš, Smiško... Suvel Kitto number ametlikult läheb nn ajalukku ehk numbrit 15 keegi enam endale võtta ei tohi......
Kui klubidesse turundusvõimekate inimeste värbamine seisaks ainult selle taga, et, noh, nad lihtsalt palgale võtta, siis oleks seda juba tehtud, ma eeldan. Enamusele klubidest ei ole pädeva turunduspealiku (või arenguspetsialisti, nagu sa märkisid) värbamine paraku jõukohane. Reaalsus on ka see, et klubides, kus nende valdkondade eest vastutavad inimesed platsis, on nende tööjuhend ning sellele justkui iseenesest-au'naturel kaasnevad kohustused suhteliselt meeletumahulised. Siit omakorda jõuame selleni, et kui klubi juures ei ole ametis vabatahtlikke, kärssab ka kõige vingem marketeerija varem või hiljem läbi. Pigem varem. Vabatahtlike leidmine, nend hoidmine ja loomulik roteerimine on mu meelest umbes sama keerukas ülesanne kui paljud turundusküsimusedki.
Sageli on häda ka selles, et kui võetakse kätte ja hakatakse turundama, unustatakse ära, et selleks on vaja inimesi, kellele ja kellega seda teha. Först zings först.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlgselt postitas Marek_T Vaata postitustNaelapea. Algas Kalle vabatahtlisena, algasin mina (ja Floras on vabatahtlikke veelgi, just selle hooaja eel on neid mõnusalt juurde tulnud). Teiste klubide kohta mul info puudub, teadjad võiks valgustada, kuidas vabatahtlikega lood on ja mida nad klubi juures teevad?
Leave a comment:
-
Algselt postitas Ratnikov Vaata postitustMarek, oleks Sulle selline küsimus-ettepanek: miks ei taha PL klubid siis omavahel kuidagi kokku saada ning kõigist turundusasjadest rääkida? Arvan, et oleks kõigil oleks kasulik ja huvitav kuulata miks Narvas lood sellega kehvad, kuidas Floras SMturundus toimib jne. Teeks kusagil et nagu PL-klubide kokkutulek, ka EL esindajad võiksid osa võtta? Arvan, et kõigile oleks selline kokkusaamine vaid kasuks......
Isiklikult olen esinenud/workshopi läbi viinud mullu Esiliiga klubide turundusseminaril ja mullu septembris oli Premium liiga turundusseminar, kus esinesid klubidele Flora, Kalju, Elva ja Tammeka. Vastavate ürituste klubidepoolsed slaidid on EJL lehel üleval. Tammeka oma nt http://jalgpall.ee/docs/Tammeka%20j%...urundamine.pdf Usun, et klubid, millel on huvi mitmekülgselt areneda, on saanud kogemusi vahetada ning targemaks, ja klubid, millel pole huvi, sööb progress ajapikku lihtsalt ära.
Eks igal klubil ja igal inimesel on oma piirid, palju ta oskusteavet ja parimaid praktikaid lähemalt või kaugemalt konkurentidele jagada tahab. Teine asi - palju on kellelgi reaalselt aega, et kusagil füüsiliselt kokku saada. Oma kogemusest: meie tegevus toimub 100% Tartus ja Tallinna-reisi ajakulu on väga suur, mistõttu käime pealinna üritustel hädavajadusel. Samas on klubide funktsionäridel hulk paber- ja online kanaleid, mille kaudu teavet jagada või hankida. Ise olen kirjutanud oma mõtetest "Jalkasse", Soccerneti blogisse ja Õhtulehe Tammeka blogisse. Tahaks väga, et teised klubid, organisatsioonid, huvilised sama rohkem teeksid!
Leave a comment:
-
Guest repliedMartin, ma v.o. taas ajan Marek_T't ja teisi vihaseks, aga ma ütlen, et just vabatahtlikkus on see mis meie arengut pärsib. Vabatahtlikkusel on üsna kiiresti otsalõppev tõus, mille järel tekib loomulik küsimus, et tulu see ei too, aega nõuab jne.
Kui klubid hakkaksid tõesti oma arenguspetsialistidele palka maksma, siis arvan, oleks sellistel rohkem ideesid jne. Asi oleks palju proffim...
Leave a comment:
-
Algselt postitas Martin Vaata postitustSeetõttu see olekski ajuvaba üritus. Tõenäoliselt on see EJLi oma sama piinlik.
Mis paneks nägema? Üldiselt on koondsõnaks vist vabatahtlikkus. See keskkond siin sündis vabatahtlikusest ja elutseb tänagi suuresti endiselt sellest. Kalle alustas, vist, vabatahtlikuna. Sina, tõenäoliselt ka.
Ehk kui on aktiivne baas, kes tahab midagi teha, küllab siis hakkab tekkima. Seega võiks alustada õige küsimuse leidmisest ja vastamisest. See pole aga, et mida teha Facebookis, vaid, et kuidas leida inimesed, kes teeksid midagi kirega - on siis Facebook või näos-näkku kohtumised vms.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Marek_T Vaata postitustTegelikult muidugi on asi lihtne, paljusid klubisid selline tegevus lihtsalt ei koti.
Mis paneks nägema? Üldiselt on koondsõnaks vist vabatahtlikkus. See keskkond siin sündis vabatahtlikusest ja elutseb tänagi suuresti endiselt sellest. Kalle alustas, vist, vabatahtlikuna. Sina, tõenäoliselt ka.
Ehk kui on aktiivne baas, kes tahab midagi teha, küllab siis hakkab tekkima. Seega võiks alustada õige küsimuse leidmisest ja vastamisest. See pole aga, et mida teha Facebookis, vaid, et kuidas leida inimesed, kes teeksid midagi kirega - on siis Facebook või näos-näkku kohtumised vms.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Martin Vaata postitustTahaks väga sellel kohtumisel osaleda. Tõotab tulla hüsteriliselt naljakas, nagu pime õpetaks pimedat autot juhtima.
Tegelikult muidugi on asi lihtne, paljusid klubisid selline tegevus lihtsalt ei koti. Jumal paraku. Martinil tegelikult muidugi õigus ka omajagu, kes see nägija peaks olema, kes jumalikku valgust kaldama kukub?
Martin, ole hea, tõsta see arutelu siit premiumi või publikunumbri teemasse.
Leave a comment:
-
Guest repliedAlgselt postitas zelee Vaata postitustMinuteada oli selleteemaline kokkusaamine enne hooaja algust.
Leave a comment:
-
Algselt postitas Ratnikov Vaata postitustMarek, oleks Sulle selline küsimus-ettepanek: miks ei taha PL klubid siis omavahel kuidagi kokku saada ning kõigist turundusasjadest rääkida? Arvan, et oleks kõigil oleks kasulik ja huvitav kuulata miks Narvas lood sellega kehvad, kuidas Floras SMturundus toimib jne. Teeks kusagil et nagu PL-klubide kokkutulek, ka EL esindajad võiksid osa võtta?
Arvan, et kõigile oleks selline kokkusaamine vaid kasuks......
Leave a comment:
-
Algselt postitas Ratnikov Vaata postitustMarek, oleks Sulle selline küsimus-ettepanek: miks ei taha PL klubid siis omavahel kuidagi kokku saada ning kõigist turundusasjadest rääkida? Arvan, et oleks kõigil oleks kasulik ja huvitav kuulata miks Narvas lood sellega kehvad, kuidas Floras SMturundus toimib jne. Teeks kusagil et nagu PL-klubide kokkutulek, ka EL esindajad võiksid osa võtta?
Arvan, et kõigile oleks selline kokkusaamine vaid kasuks......
Leave a comment:
-
Guest repliedMarek, oleks Sulle selline küsimus-ettepanek: miks ei taha PL klubid siis omavahel kuidagi kokku saada ning kõigist turundusasjadest rääkida? Arvan, et oleks kõigil oleks kasulik ja huvitav kuulata miks Narvas lood sellega kehvad, kuidas Floras SMturundus toimib jne. Teeks kusagil et nagu PL-klubide kokkutulek, ka EL esindajad võiksid osa võtta?
Arvan, et kõigile oleks selline kokkusaamine vaid kasuks......
Leave a comment:
-
Twitteri osas meeldib mulle üldiselt Miami Heati sisu, mida on küll vahest natuke liiga palju, kuid paar nüanssi on päris head: https://twitter.com/MiamiHEAT
Nt. pärast mängu:
Enne mängu:
Suvasisu:
Pluss mängu ajal on muidugi nagu kuulipritsist, kuid kossus saabki GIFe jms kasutada kohe, sest terve armee taga. Õnneks sellel ajal üldiselt magan.
Leave a comment:
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Leave a comment: