Football Manager 2009

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas sheva Vaata postitust
    kuna pole nii suur mängusõber, siis ei näe asjal mõtet. Mõtlesin, et mängin seni kuni haige olen.

Tegelikult hind vist polegi teab, mis krõbe 750.- kr.
    nii kallis???????? ma sain küll odavamalt mingi 599.- vist
    ja see mäng on sõltuvust tekitav, lisa boonuseks on eesti liiga(muidugi mitte orginaalis) mida proovida
    Ma sama haruldane kui kaine farmer!

Kommentaar

Algselt postitas phljuh Vaata postitust
      nii kallis???????? ma sain küll odavamalt mingi 599.- vist
      ja see mäng on sõltuvust tekitav, lisa boonuseks on eesti liiga(muidugi mitte orginaalis) mida proovida
      Mina ostsin 20 euriga ehk nati üle 300 krooni... Ostsin kohe siis kui mäng oli välja tulnud. Kust te neid 600 ja 700 krooniseid leiate ?

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
        Kust te neid 600 ja 700 krooniseid leiate ?
        siit: http://www.andrico.ee/pood/product_i...ducts_id/11092

Kommentaar

http://www.game.es/ficha/ficha.aspx?SKU=056509

Nummi kui keegi mängu tahab siis voite mulle 700 kontole kanda ja saate mängu 2 nädalaga. Isegi siit Eestisse saates peaks korraliku kasumi saama voi mis?

Kommentaar

Ise tellisin mingi aeg tagasi game.co.uk-st, maksma läks koos transaga natuke alla 400.- .

Kommentaar

Krt, just lõpetasin esimese hooaja ning Levadia staff andnud pea 700 000 € transferiteks ja oli lootust, et uus hooaeg tuleb põnev, aga järsku lambist savegame enam ei tööta. Backupist pole ka eriti kasu, kuna viimati salvestasin seda hooaja agul.

Kommentaar

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
                Krt, just lõpetasin esimese hooaja ning Levadia staff andnud pea 700 000 € transferiteks ja oli lootust, et uus hooaeg tuleb põnev, aga järsku lambist savegame enam ei tööta. Backupist pole ka eriti kasu, kuna viimati salvestasin seda hooaja agul.
                See ei ole jah tore aga selleks ongi autosave... samuti vajutades ctrl ja s saab kiiresti salvestada.

Kommentaar

Paneks ühe netimängu liikuma, huvilised tehku kiiresti häält
                  Algselt postitas JT8055
                  Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
                    Paneks ühe netimängu liikuma, huvilised tehku kiiresti häält
                    milline database?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      milline database?
                      La Liga.

Kommentaar

Hmm, hakkas igav ja müüsin terve esindusmeeskonna maha, ainukesena keda ei suutnud maha müüa oli Iker Casillas. Isegi mitte kui oli marketil, Not needed, ja hinnaks 0. Offerdasin ka, aga ei miskit.

Kommentaar

Algselt postitas kuramusevaim Vaata postitust
                          La Liga.
                          On veel võimalik liituda? Btw, milline patch?
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

9.3.0 ja on võimalik liituda
                            Algselt postitas JT8055
                            Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
                              9.3.0 ja on võimalik liituda
                              ok, ma liituks, MSN?

Kommentaar

explosive@jamaicans.com
                                Algselt postitas JT8055
                                Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Working...
                                X