Vivatbet
Collapse
320x50 ülemine bänner
Collapse
Teadaanne
Collapse
No announcement yet.
Ajateenistus!
Collapse
X
-
Just märkasin seda uudist ja tahtsin ka linki postitama tulla.
Igatahes hea lüke! Suund on õige!
Eelistan Eesti vutti võõrale. Olgu see siis koondisemängud või ka meie oma ML. Kui hakkaksin ManU fänniks, siis ei muutuks sellest põhimõtteliselt mitte midagi. Oleksin üks kübe ookeanitäiest poolehoidjatest. Rooneyl on rohkem kui ükskõik, kas sa istud oma kulunud ManU särgiga pubis või mitte. Siin on iga fänn kullahinnaga ja kohalike klubisid toetades saad reaalselt midagist korda saata. Ja kui välismaalastel kõlbab siin mängida, siis mis perse pärast mul ei kõlba mänge vaatamas käia? - Myrgel
Kommentaar
-
Endal oli soov teha lube sõjaväes siis seda mulle ei võimaldatud, kuna polnud üldse mingisuguseid lube siis pandi 8 kuulise teenistuse peale. A hiljem rühmavanem 4 silma all ütles,et oleks pidanud ütlema,et on load olemas ja kui autojuhiks määratakse hiljem peale SBK lõppu siis ei jää neil muud üle kui lasta teha need load ära seal.
Kuigi kui ma sõjaväest ära tulin eelmine mai siis käisid jutud,et sõjaväes tehtud load ei kehti peale teenistuse lõppu. (alates eelmisest sügisest siis) Ei tea kui täpne see jutt on küll.
Kommentaar
-
Kas mitte selline teema polnud, et sõjaväe sõidukid on nagu eraldi kategooria all?Algselt postitas M6ngel Vaata postitustKuigi kui ma sõjaväest ära tulin eelmine mai siis käisid jutud,et sõjaväes tehtud load ei kehti peale teenistuse lõppu. (alates eelmisest sügisest siis) Ei tea kui täpne see jutt on küll.BVB - Vaprus
Kommentaar
-
Mõh. Ei ole nad miski eraldi kategooria all.Algselt postitas elx Vaata postitustKas mitte selline teema polnud, et sõjaväe sõidukid on nagu eraldi kategooria all?
Kommentaar
-
Mul oli ARK tegemata, kui sõjaväkke läksin ja ei saanud autojuhiks. Kui oleks SBK ajal eraldi linnaloa küsinud selle jaoks, siis vb oleks saanud isegi ära teha ja autojuhiks minna, aga kuna polnud endal sellist kindlust, et esimese korraga teen ARKi ära, siis ei läinudki. Tagant järgi mõeldes oleks võinud ikka proovida ära teha, kuna siiski sain esimese korraga need kenasti tehtud ARKis.Algselt postitas JanK Vaata postitustaga kui mul B-kat pole tehtud, ARK tegemata veel, mis siis on? sõitma ei õpetata seal või?Ela ja tunne, et elad
see on kõige lihtsam
filosoofia, mis toimib
sule silmad ära vaata
tagasi, hinga sügavalt ja
hüppa üle iseenda varju
tule koos minuga.
Kommentaar
-
Kas need C-d ja muud asjad on õnnestunud hiljem normaalsete lubade peale ka õnnestunud vahetada? Ma olin üks neist õnnelikest CE meestest ja varsti saab 10 aastat täis, nii et oleks aeg ARK-ist läbi astuda, teaks, mida küsida.Algselt postitas Markko Vaata postitustTänast päeva ei oska kommenteerida. Paar aastat tagasi oli selline ordnung, kui sul B'd ei olnud, said B ja C ning kui B oli olemas, siis said C ning õnnelikud peale kauba ka D või EJube Tige Kala
Kommentaar
-
Ei ole nad midagi eraldi kategooria all. Ainukesed on soomustransportöörid kus tuleb teha eraldi koolitused, et sõita tohiks kuna lisaks tavapärasele suurele massile ja mõõtmetele on ka piiratud nähtavus. Kategooriad on nagu tsiviiliski...MB GD juhtimiseks B kat jne.Algselt postitas elx Vaata postitustKas mitte selline teema polnud, et sõjaväe sõidukid on nagu eraldi kategooria all?
Kommentaar
-
minul on igatahes C kati taha märgitud *102 ehk siis sõita võib aint kaitseväes, kuni 3 aastat staaži täis saab. siis pidi täieõiguslikud load saama.Algselt postitas elx Vaata postitustKas mitte selline teema polnud, et sõjaväe sõidukid on nagu eraldi kategooria all?Algselt postitas IcemanHofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.
Kommentaar
-
No mitte küll konkreetselt sinu pihta, kuivõrd ma ei tea sind, aga loogiline ka.Sõjaväes antakse C katti ka 18 aastatele , kuivõrd tsiviilis pead C kategooria saamiseks olema minimaalselt 21 aastane ning ka peab vist kapsalehest olema lahti saanud.Algselt postitas hofnar Vaata postitustminul on igatahes C kati taha märgitud *102 ehk siis sõita võib aint kaitseväes, kuni 3 aastat staaži täis saab. siis pidi täieõiguslikud load saama.
Täiendusõppe korras
- 21-aastane – A-kategooria mootorratas, mille mootori võimsus ületab 25 kW või erivõimsus ületab 0,16 kW/kg; C-kategooria, D-kategooria ja D1-alamkategooria mootorsõiduk;"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF
Kommentaar
Bottom 300x250
Collapse
Vivatbet 1200x200 bottom
Collapse
Kommentaar