Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • cabron
    replied
    EJL kuulutab välja õppestipendiumi, kas ma saan õigesti aru, et 1000 EUR aastas per kärss makstakse stipendiaatidele? Kas see pisut vähe ei ole?
    Tingimuste järgi peab olema üht-teist saavutanud see stipendiumi saav jalgpallur, et kas 1000 EUR on sellise taseme mängijatele piisav motivaator ja mida selle eest tegelikult saab?

    Võimete arendamise kategoorias jalgpallurina peab taotleja vastama ühele järgmistest nõuetest:
    • Jalgpallur peab olema osalenud kalendriaasta jooksul vähemalt 1 (ühes) rahvuskoondise A võistkonna mängus (sh arvestatakse meeste või naiste võistkonda);
    • Jalgpallur peab olema meeste Premium liiga või Esiliiga (k.a Esiliiga B) mängija või naiste Meistriliiga mängija ning tal peab olema konkursil osalemiseks vastava klubi soovituskiri;
    • Jalgpallur peab olema Eesti noortekoondise kandidaat ning tal on EJL tehnilise direktori soovituskiri.

    Leave a comment:


  • nonoh
    replied
    Super! Jälle targem!

    Leave a comment:


  • LeeRomeno
    replied
    Algselt postitas gizmoduck Vaata postitust
    kas reklaame üldse ajastatakse ka eesti telemaastikul? Mõtlesin eile öösel vaadata the walking dead kordust FOXi pealt, et nagunii pooleldi magasin juba ja enamus reklaame olid täis koledaid ülekaalulisi naisi ja nendele mõeldud kehatooteid. Et nagu kas kusagil on mingi statistika mis näitab et suur osa naisi vaatavad pühapäeva õhtul zombisid ja järelikult peab selliseid reklaame näitama
    Hey, üritan lihtsalt seletada. Teleostmiseks on üldjoontes 3 varianti. Esimene ja kõige levinum on RBS - siin ostab reklaamiklient enda sihtgrupile mingi mahu (selle väljend on GRP) ja siis kanal planeerib selle ise. Ehk siis kanal vaatab invetari üle ja programm siis automaatselt täidab nn reklaamislotid vastavalt võimalustele. See on tavapäraselt odavam. Teine variant on TVR, ehk siis planeerib klient (tavaliselt kliendi agentuur) ise. Saadetakse kava ja valid välja mis saadete vahel tahad reklaami näitamist ja sinna pannakse. Kolmas variant on sekundi ostmine, aga see pole eriti levinud. Lisaks siis igasugused sponsorlused, erilahendused jms.
    Ehk siis kui ostad reklaami naistele, sul on x summa raha, siis kui lased kanalil selle planeerida, siis võibki juhtuda, et kampaania satub suht veidrale ajale. Sest kuigi reitingud näitavad, et naisi võibolla vaatab 20%, siis kui kõik ülejäänud slotid parematel aegadel on juba välja müüdud (ehk siis kliendid on ise planeerinud), siis mahu täissaamiseks kõlbavad ka sellised kohad.
    Asi taandub lõpuks sellele, et tele hinnad sõltuvad ajast ja nn prime time aeg on märksa kallim ja esimeses järjekorras bookitakse klientide endi poolt planeeritud pinnad, siis kanal ise saabki planeerida selles hulgas, mis üle on.
    Lisaks on olemas ka sellised reklaamikliendid, kes ostavad nn ülejäägi invertari ja 0 reitinguga saateid (ehk siis kui uuring ütleb, et keegi ei vaata seda, aga reaalselt mõni inimene ikka satub vaatama, lihtsalt neil pole seda telemõõtmise boxi kodus) Tüüpiliselt igasugused telepoed. Nende jaoks on oluline võimalikult odav hind ja seal mingit tarka planeerimist ei olegi, võetakse, mis saadakse nii odava hinna eest kui võimalik.

    Leave a comment:


  • nimastain
    replied
    Algselt postitas plastic'99 Vaata postitust
    Kutid meil siin jäänud nagu küsiimata tähtsaim küsimus elus süsteemselt. Mõnuagent saab panna Virgiinjasse ja Martin saab panna vasta enda eest - kuidas nagu lõpuks jääb?
    Mõtlesin, et ma olen mängumees, kui jaanid uude nädalasse vean… tra üks vend on läinud selgroogu püüdma

    Leave a comment:


  • nonoh
    replied
    Kas keegi oskab tõlkida?

    Leave a comment:


  • plastic'99
    replied
    Kutid meil siin jäänud nagu küsiimata tähtsaim küsimus elus süsteemselt. Mõnuagent saab panna Virgiinjasse ja Martin saab panna vasta enda eest - kuidas nagu lõpuks jääb?

    Leave a comment:


  • cannuman
    replied
    selliseid koletisi ei tohigi päeval näidata. Lapsed vaatavad.

    Leave a comment:


  • gizmoduck
    replied
    kas reklaame üldse ajastatakse ka eesti telemaastikul? Mõtlesin eile öösel vaadata the walking dead kordust FOXi pealt, et nagunii pooleldi magasin juba ja enamus reklaame olid täis koledaid ülekaalulisi naisi ja nendele mõeldud kehatooteid. Et nagu kas kusagil on mingi statistika mis näitab et suur osa naisi vaatavad pühapäeva õhtul zombisid ja järelikult peab selliseid reklaame näitama

    Leave a comment:


  • cabron
    replied
    Kas reklaamivaba CNN on ka olemas? Praegu selline tunne nagu tavalisel clickbaite täis saidil - uudis 20 rida ja 5x sellest rohkem reklaame

    Leave a comment:


  • Tofoa
    replied
    Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    proovi hapukoorega
    kas neid peab ka poolitama?

    Leave a comment:


  • cannuman
    replied
    proovi hapukoorega

    Leave a comment:


  • mjaasa
    replied
    Algselt postitas käbi Vaata postitust
    Miks Eestis niipalju erinevaid beef jerky tegijaid on ja miks nad kõik nii Pasad on. Sellise raha juba kulutanud erinevaid proovides.
    Milline beef jerki sinu arvates parim?

    Leave a comment:


  • käbi
    replied
    Miks Eestis niipalju erinevaid beef jerky tegijaid on ja miks nad kõik nii Pasad on. Sellise raha juba kulutanud erinevaid proovides.

    Leave a comment:


  • El President
    replied
    Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
    Mõni kanal Austraalia-Peruu müdinat ka näitab?
    Kas Go3 neid õigusi ei omanud? Või oli neil ainult Euroopa. Kah edasilükatud mäng ju.

    Leave a comment:


  • j6u1uv4n4
    replied
    Mitmes MM kvalifikatsioonis on Austraalia vastane enne play-offi mängu Uusmeremaaga sõpruskohtumise teinud? Viktoriiniküsimus.

    Leave a comment:

Working...
X