320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Päevapoliitika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

  • Daz Booob
    replied
    Algselt postitas JuriM Vaata postitust

    No hea on ses suhtes, et saaks võtta laenu ja värki, sest saaks pmst miinimum intressiga. Suuri kohustusi linnal ei ole. Aga kuskil nurgas rahamäge ka ei ole.
    Et siis rahaliselt hästi toimiv (suur)linn. Oh dear?

    Leave a comment:


  • taku*
    replied
    paremini majadnatud kui riik? au kung.fu kõlvartile?

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
    Kas mitte tulnud ühel ja samal päeval koalitsioonist info, et rahaline seis on hea ja et ta siis seda pole? Igatahes... kõige ootusärevamad on vast kinnisvaraarendajad-investorid
    No hea on ses suhtes, et saaks võtta laenu ja värki, sest saaks pmst miinimum intressiga. Suuri kohustusi linnal ei ole. Aga kuskil nurgas rahamäge ka ei ole.

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    Kas mitte tulnud ühel ja samal päeval koalitsioonist info, et rahaline seis on hea ja et ta siis seda pole? Igatahes... kõige ootusärevamad on vast kinnisvaraarendajad-investorid

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust

    Arenenud riikides kipub olema säherdune "seadus", et ära keera jama kokku (ja ära ole jobu).

    Ma kujutan ette, et PPP'i on juba 1,5 m kaigas valmis, et see kastiratta külge kruvida ja liiklusesse sukelduda.
    Kuna ma veidi tean inimesi, kes seal uues koalitsioonis nüüd üritavaid asju teha - siis võtke teadmiseks, väga paljud need asjad ei pruugi selle lühikese ajaga üldse realiseeruda. Linna rahakott on süht tühi ja pikad projektid juba jõus, mis neelavad kõik mis veel alles. Seega ilmselt tuleb laenu võtta ja see seab jälle oma piirangud + vajaduse kõigiga koguaeg konsensus leida. Seega ma hoiaks veidi oma hobuseid. Mõtted on toredad, aga teod tulevad kunagi tulevikus.

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    "meil on vaja neid pingutusi" - selles on seda mõnusat kommunismi vaibi. Täna vast ütleb +70% inimestest, et ikka neil on vaja neid pingutusi teha... kaja-kaja-kaja... .

    Leave a comment:


  • Wingback
    replied
    SunWolf & Ramm
    tõin Kostja teemast Kaja tampimise teema siia. IMF'i uudistega võiksite ka end kurssi viia nt:

    Arp Müller küsis, kas peaminister on nõus vastutama selle eest kui IMF-i delegatsioon peaks kunagi tulevikus hakkama Eesti eelarveotsuseid tegema hakkama.

    "Mina olen oma vastutust tunnetanud, tuhka pähe raputanud igasuguste asjade eest. Küll aga on inimesed, kes õitsevad siin lihtsalt ringi, kes seda puudujääki on üle aastate teinud ja nendelt ei küsi keegi selle vastutuse kohta. Mina ei ole seda puudujääki põhjustanud. See puudujääk on üle aastate tekkinud. Jah, olen tunnistanud ja tunnistan ka veelkord, et ka minu juhitud valitsuste osad otsused, mida me oleme püüdnud ka tagasi keerata, on sellele puudujäägile kaasa aidanud. Ja ma olen seda viga tunnistanud. Aga ma tõesti palun, et seda viga tunnistaksid ka teised ja mõtleksid kaasa," rääkis Kallas.
    "Mulle tundub, et avalikkus, ajakirjandus ja kindlasti opositsiooni poliitikud ei saa tegelikult aru, et meil on vaja neid pingutusi, et see IMF-i delegatsioon siia ei saabuks ja ei ütleks, et selle müüte maha, selle maksu tõstate, selle jätate ära," lausus Kallas.


    aga ise toon siia kriitika Kallase kohta selles osas, et kui väidad, et keegi ei saa aru, siis kuhu on jäänud valitsuserakonna poolt korralik kommunikatsioon selles osas. Pea-aegu iga päev nädal on keegi mikriga su lõua all ja puust ja punaseks rahvale asjade selgitamisega pole hakkama saadud! See on fakt! Lisaks sellele väidaks, kui said võimule, on sul võimalus asjad korda teha, mitte nutta, mida eelmised on teinud või tegemata jätnud, kuigi olen nõus, et need eelmised olid puha soodad. Võtke end kokku, kogu valitsuskoalitsioon.
    IMF'i poolt oli ka mitmeid soovitusi, mis ei olnud kõik eelarve tasakaaluga seotud, oli ka palju suuremaid väljakutseid, milleks ise arvan et valitsusel puudub igasugune kompetents tarkasid otsuseid teha, seda eriti majanduse elavdamise küsimustes. Loominguline mõtlemine koos majandusteooriate ja matemaatikaga - on juba tunda ajude kärssamise hõngu sellelt rahvast esindavalt seltskonnalt. Eesti rahvas on suuresti vihane ja põhjusega. Ta on juhitud (ka eelmise valitsuse poolt) vaeseks ja vaimuvaeseks praegu.

    Leave a comment:


  • Daz Booob
    replied
    Algselt postitas JuriM Vaata postitust

    Pmst igas arenenud riigis on samad seadused juba ammu? Infra peab olema vastavalt ehitatud, et oleks ruumi kõigile lihtsalt. Uuendatud tänavad meil nüüd kohendatakse vastavaks, eks seda tööd saab veel kõvasti olema. Ja paljudes kohtades peab seda kiirust kärpima.
    Arenenud riikides kipub olema säherdune "seadus", et ära keera jama kokku (ja ära ole jobu).

    Ma kujutan ette, et PPP'i on juba 1,5 m kaigas valmis, et see kastiratta külge kruvida ja liiklusesse sukelduda.

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Jah, alustaks siit.
    Nõustun sinuga 110%, see on hoopis teine jutt juba.

    Leave a comment:


  • Wingback
    replied
    Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Ja ma ausalt ei näe, kuidas hakatakse linnas kontrollima, et näiteks rattal toidukullerid pargiks oma voki kindlasti paralleelselt majaseinaga ning jalakäijatele jääks 1,5 meetrit liikumisruumi. Et noh, tore seadus, aga... Me ju kõik teame, et hui seda täitma ning kontrollima hakatakse.
    Huvitav oleks ka kullerfirmade hinnastatust vaadata tulevikus - kas hakatakse lisaks sõidukm ka jalgsi läbitud ajahinda juurde panema.
    Vähemalt tekkisid mõned jooned/kastid teatud kohtadesse, kuhu tõuks panna. See on juba toiminud, enamus saab vihjest aru. Debiile on alati. Piisab vaid poolest tunnist Tallinna liikluses ja ka ümbersündimine mõnda ei päästa.

    Leave a comment:


  • orbitaaljaam
    replied
    Ja ma ausalt ei näe, kuidas hakatakse linnas kontrollima, et näiteks rattal toidukullerid pargiks oma voki kindlasti paralleelselt majaseinaga ning jalakäijatele jääks 1,5 meetrit liikumisruumi. Et noh, tore seadus, aga... Me ju kõik teame, et hui seda täitma ning kontrollima hakatakse.
    Huvitav oleks ka kullerfirmade hinnastatust vaadata tulevikus - kas hakatakse lisaks sõidukm ka jalgsi läbitud ajahinda juurde panema.

    Leave a comment:


  • orbitaaljaam
    replied
    Jah, alustaks siit.
    Algselt postitas JuriM Vaata postitust

    Pmst igas arenenud riigis on samad seadused juba ammu? Infra peab olema vastavalt ehitatud, et oleks ruumi kõigile lihtsalt. Uuendatud tänavad meil nüüd kohendatakse vastavaks, eks seda tööd saab veel kõvasti olema. Ja paljudes kohtades peab seda kiirust kärpima.

    Leave a comment:


  • El President
    replied
    eks sellega ole meil nagu alati: kehtestame kõigepealt keelud ja sanktsioonid ja maksud ning alles siis hakkame vaatama, kas nõuete täitmiseks ka võimalused on loodud. võiks ju teistpidi...

    Leave a comment:


  • JuriM
    replied
    Algselt postitas orbitaaljaam Vaata postitust
    Michaeli liiklusseaduse võib ka siia idiootsete muudatuste rubriiki osaliselt visata.
    Mismoodi peaks olema tehniliselt võimalik igal pool ratturiga hoida 1,5 meetrist vahet või liikuda temaga samal kiirusel. Maanteel - ohtlik. Linnas - absurdne.
    Pmst igas arenenud riigis on samad seadused juba ammu? Infra peab olema vastavalt ehitatud, et oleks ruumi kõigile lihtsalt. Uuendatud tänavad meil nüüd kohendatakse vastavaks, eks seda tööd saab veel kõvasti olema. Ja paljudes kohtades peab seda kiirust kärpima.

    Leave a comment:


  • orbitaaljaam
    replied
    Michaeli liiklusseaduse võib ka siia idiootsete muudatuste rubriiki osaliselt visata.
    Mismoodi peaks olema tehniliselt võimalik igal pool ratturiga hoida 1,5 meetrist vahet või liikuda temaga samal kiirusel. Maanteel - ohtlik. Linnas - absurdne.

    Leave a comment:

Working...
X